JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

Czasem gesty potrafią powiedzieć więcej, niż słowa. Trzeba tylko nauczyć się je odczytywać.
JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!
09.09.2013

Fajnie by było czasem umieć czytać w myślach faceta. Pozwoliłoby nam to zaoszczędzić sporo czasu, który tracimy na zastanawianie się, czy jeszcze do nas zadzwoni. Póki jednak zwykli śmiertelnicy nie mają takich zdolności, trzeba kombinować i zacząć bacznie przyglądać się obiektowi naszych westchnień. Bo wcale nie musisz być wróżką, by szybko stwierdzić, czy facet jest tobą zainteresowany, czy nie!

Bardzo wiele w tej kwestii może zdradzić nam język ciała, którego znaczenie od lat doceniają znani mówcy i politycy na całym świecie. Wykonując pewne gesty, człowiek zdradza bardzo wiele. To przez ich złe odczytywanie wielu panów upiera się przy tezie, że kobiece `nie` zawsze znaczy `tak`. A przecież doskonale wiemy, że to nie takie proste.

-W randkowaniu duże znaczenie ma przekaz niewerbalny – zgadza się Joe Navarro, autor książki `Co mówi nasze ciało` - Większość z nas nie zdaje sobie sprawy z tego, że słowa, które wychodzą z naszych ust na romantycznym spotkaniu, nie są aż takie ważne.

POPRAWIA WYGLĄD

Gdy widzisz, że przy tobie facet stara się wyglądać idealnie (poprawia kołnierz koszuli, prostuje się, wypina pierś) to możesz być pewna, że chce wywrzeć na tobie jak najlepsze wrażenie. Może nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale ty zachowujesz się podobnie – poprawiasz włosy i odgarniasz niesforne kosmyki z twarzy, by mężczyzna mógł lepiej ci się przyjrzeć.

 

JEGO CIAŁO USTAWIA SIĘ FRONTEM DO CIEBIE

-Ustawianie się frontem do drugiej osoby na randce pokazuje, że nam na tym kimś zależy i że jesteśmy zainteresowani nawiązaniem z nim bliższej znajomości – mówi Joe Navarro.

Nie chodzi tu wbrew pozorom tylko o to, by siedzieć na wprost siebie w restauracji. Ważne, by frontem do drugiej osoby znajdowały się takie części ciała jak nadgarstki, wewnętrzne części ramion, czy szyja – wszystkie te, których dotykanie sprawia nam przyjemność. Sprawdź czy jego postawa krzyczy do ciebie, byś się nim zaopiekowała. Jeśli tak, to już dobrze wiesz co powinnaś zrobić.

 

 

PO TYM POZNASZ, ŻE ON CIĘ NIE CHCE

-jego stopy są ułożone tak, że ich czubki wskazują najbliższe wyjście,

-nie stara się utrzymywać z tobą kontaktu wzrokowego,

-podczas rozmowy nie wykonuje ożywionych gestów,

-do przesady unika jakiegokolwiek (nawet przypadkowego) dotyku,

-ignoruje frontową postawę twojego ciała.

 

facet

Navarro w swojej publikacji odkrywa przed nami arkana trudnej sztuki rozszyfrowywania męskich gestów. Zresztą, jak twierdzi, nie tylko męskich – według niego kobiety posługują się podobnymi komunikatami niewerbalnymi. W każdym razie, dzięki jego spostrzeżeniom z pewnością łatwiej będzie wydedukować, jakie zamiary ma mężczyzna, z którym wyszłaś na kolację.

Oto gesty, które mówią, że facet jest tobą zainteresowany.

PREZENTUJE POSTAWĘ OTWARTĄ

To czy mu się podobasz, możesz łatwo wywnioskować z… jego mimiki. Jeśli na dźwięk twoich słów unosi brwi i szerzej otwiera oczy to jawny znak, że możesz wiązać z tym człowiekiem jakieś nadzieje.

-Gdy kogoś poznajemy, na początku trzymamy go na dystans. Uniesione brwi to znak, że jesteśmy tym kimś pozytywnie zainteresowani – komentuje Navarro – Z kolei szerzej otworzone oczy pozwalają nam lepiej przyjrzeć się drugiej osobie. 

Poza oczami i brwiami warto też zwrócić uwagę na nos faceta – jeśli na twój widok rozszerzają mu się nozdrza to znak, że zawróciłaś mu w głowie.

Komentarze (31)

Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 20.09.2015 20:56
Kiedy jestem ciekawa swoich spraw uczuciowych kontaktuję się z wróżbitą Paulusem (wrozbitapaulus.pl), jak dotychczas wszystkie jego wróżby w stosunku do mnie się sprawdzały.
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 10.09.2013 17:38
a co oznacza kiedy kolega strzelił moim biustonoszem?;)
zobacz odpowiedzi (1)
Anonim (Ocena: 5) 10.09.2013 14:13
Ja tez tak mam że jak ktoś mi się podoba to nic z tego a jak się nie podoba o to wtedy jakoś ciągnie do mnie ,masakra ,a ile tych beznadziejnych przypadków już było łooooooo ...
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 09.09.2013 20:09
Na mnie lecą tacy co ja na nich nie lece , a jak mi sie jakiś podoba i próbuje przyciągnąć jego wzrok to się odwraca i dziwnie patrzy , nw co jest ze mną nie tak nie jestem brzydka , głupia też nie tylko normalna dziewczyna a nigdy ni mogę sie spodobac akurat temu co chce i mam z tym problem no już mnie to denerwuje nw co robić;(
zobacz odpowiedzi (2)
P (Ocena: 5) 09.09.2013 19:23
Jak się mu źrenice powiększają na Twój widok to znaczy,że na Was leci... Ja już to sprawdziłam ;)
zobacz odpowiedzi (2)

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo