Telefon komórkowy to obecnie podstawa normalnego funkcjonowania. Mają go już dzieci w piaskownicy. Nic więc dziwnego, że na naszym rynku, jak grzyby po deszczu, wyrosły różne sieci telefonii komórkowej, które prześcigają się w ofertach. Wystarczy włączyć telewizor czy komputer, żeby zobaczyć na jaką pomysłowość zdobywają się, by kusić w oryginalnych reklamach. Jak się okazuje, najbardziej skuteczna jest sieć Play.
Operator marzy, by w ciągu najbliższego roku numer do tej sieci przeniosło milion abonentów. Jak do tej pory zrobiło to prawie 450 tysięcy Polaków, z których największa część zrezygnowała na rzecz Play z usług sieci T-Mobile, o czym informuje portal stoooq.com. Najrzadziej klienci rezygnują natomiast z usług sieci Plus.
Końcem kwietnia bieżącego roku liczba klientów sieci Play wynosiła 9,1 mln, podczas gdy równo rok wcześniej z sieci korzystało 7,4 mln abonentów. W segmencie przenoszonych numerów udział operatora to już 60%!
Najwyraźniej gwiazdorska obsada reklam i zaangażowanie do nich sympatycznej Basi Kurdej-Szatan (której fanpage jako `Blondynki z reklam Playa` został niedawno założony na Facebooku przez fanów reklam) było bardzo dobrym posunięciem.
A Wy z jakich sieci korzystacie?
SŻ