Kilka dni temu informowałyśmy Was, że w polskich sklepach rozpoczęły się niedawno letnie wyprzedaże, sięgające nawet 50 procent. I choć ceny z każdym tygodniem będą nadal systematycznie spadać, a rabaty coraz mocniej kusić, to zakupowe szaleństwo ogarnie nas prawdopodobnie już teraz.
Z tego względu dziennik Fakt przygotował parę wskazówek, które mogą się przydać wszystkim łowcom okazji. Jeśli nie chcesz zostać ofiarą nieuczciwych sprzedawców, koniecznie się do nich zastosuj!
Przede wszystkim zawsze pytaj obsługę sklepu, dlaczego dany towar jest mocno przeceniony. Być może jego wartość spadła, ponieważ jest wadliwy lub uszkodzony.
Po drugie za każdym razem upewnij się przy kasie, czy zakupiony przez ciebie produkt podlega zwrotom lub wymianie. Jeśli tak, zapytaj na jakich zasadach.
Po trzecie, jeśli cena towaru została obniżona ze względu na jego defekt (na przykład zepsuty suwak, plamę na materiale), powinno to być wyraźnie zaznaczone przez sprzedawcę. Mając taką wiedzę, nie będziemy jednak mogli złożyć reklamacji. Dopiero w przypadku, gdy po zakupie wyjdzie na jaw jakaś inna usterka, będziemy mieć dwa miesiące, aby produkt reklamować.
I ostatnie: jeśli reklamowany przez nas towar jest dużej wielkości i nie możemy go zanieść do sklepu, za jego transport płaci sprzedawca.
Maja Zielińska
WYPRZEDAŻ w Mango: 19 okazji cenowych UNDER 100 zł
W Mango ruszyły sezonowe obniżki. ŚWIETNIE!
Zwierzęta ZMUTOWANE w Photoshopie. Tak mogłyby wyglądać najdziwniejsze hybrydy!
Autor tych zdjęć to mistrz photoshopowych manipulacji.