Kilka dni temu Stany Zjednoczone zamarły na kilka godzin. Ulice opustoszały, bo każdy, kto mógł, siedział przed telewizorem. Oczy milionów ludzi skierowane były na stadion w Indianapolis, gdzie drużyny New England Patriots i New York Giants walczyły o mistrzostwo zawodowej ligi futbolu amerykańskiego NFL.
Szacuje się, że wielki mecz obejrzało w sumie ponad 111 mln Amerykanów i około 200 mln widzów z pozostałych zakątków świata. Nic więc dziwnego, że reklamy w najlepszym czasie antenowym kosztowały majątek.
Co ciekawe, do transmisji nie dopuszczono zaskakującej reklamy Durex, czyli znanego producenta prezerwatyw. Najprawdopodobniej uznano, że filmik jest zbyt kontrowersyjny i w konserwatywnych Stanach Zjednoczonych wywołałby falę protestów. Czy rzeczywiście? Nie mamy wątpliwości, że tak. W ponad minutowym spocie firma przekonuje nas bowiem, że nie każdy zasługuje na to, by się urodzić, a stosowanie antykoncepcji uchroniłoby świat przed wieloma podejrzanymi jednostkami.
Co sądzicie o tej reklamie?
Więcej podobnych newsów znajdziesz na Hanter.pl
Zobacz także:
Światowy RANKING szkół wyższych: Wśród nich 5 polskich uczelni - KTÓRE?
Uniwersytet Warszawski wcale nie jest najlepszy!
Plaga ZOOFILÓW w Niemczech: Powstały tam nawet DOMY PUBLICZNE dla dewiantów!
Mają masę klientów!