Rynek kreuje nasze potrzeby i nas. Wcale nie jesteśmy grubi, ale w porównaniu z modelką z billboardu wypadamy blado i zaraz zaczynamy myśleć o odchudzaniu. Na szczęście, oglądając telewizję, widzieliśmy spot środków wspomagających spalanie tłuszczu.
Obraz idealnego świata, kreowany przez reklamy, ma bardzo zły wpływ szczególne na dzieci. Młode umysły nie umieją rozróżnić potrzeb na te realne i wytworzone wtórnie. Wychowanie na wzorcach ze spotów czy plakatów może zachwiać postrzeganie świata i wypaczyć wizję piękna. Postarajmy się, aby dzieci nie podlegały tej presji.
Dove rozpoczął kampanię społeczną, nakłaniającą do porozmawiania z córką, zanim zrobi to przemysł kosmetyczny. Zobacz video, które ukazuje straszny obraz żerujących na kobietach koncernów - firmy lansują idealne modelki w rozmiarze 0 i dążenie do piękna za każdą cenę.