Żyjemy w czasach, w których relacje międzyludzkie stają się coraz bardziej powierzchowne!

A przecież dobrze jest mieć pretekst by się spotkać i podzielić bliskością.
Żyjemy w czasach, w których relacje międzyludzkie stają się coraz bardziej powierzchowne!
fot. istock.com
08.08.2021

Pędzący rozwój technologii z jednej strony bardzo ułatwia codzienne życie, a sprawy, które jeszcze niedawno wydawały się być poza naszym zasięgiem, nagle stały się na wyciągniecie ręki. Z drugiej jednak strony ten postęp sprawia, że żyjemy niejako w izolacji, obok tego co prawdziwe, obok prawdziwych emocji.

Do tego nieoczekiwany wybuch pandemii wzmagający poczucie odosobnienia. Zamknięci długi czas w domach tęskniliśmy za normalnością. Teraz, gdy spotkania z innymi są już możliwe, wciąż potrzebujemy pretekstu do bycia razem, dzielenia się swoimi przeżyciami, szukania czegoś co nas łączy. Relacje z innymi to przecież motor napędowy do życia.      

Dobrze mieć pretekst by się spotkać

Dobrze mieć pretekst by się dzielić. I taka jest Odra – marka, która wie, że bliskość istnieje tylko wtedy gdy się nią dzielimy. 

Odra od lat wzbudza emocje. Pozwala dzielić się chwilami i bliskością. To smak relacji z bliskimi, odpowiedzialności za siebie nawzajem i zaufania. Pomimo zmieniającego się świata, tu pewne rzeczy pozostają niezmienne. Odra jest tradycyjna i ponadczasowa, budzi zaufanie.

Najważniejsze dla ODRY są solidne więzy międzyludzkie. Bo czym, tak naprawdę, byłyby cukierki, których nie można komuś podarować? Którymi nie można się podzielić z kimś, dla kogo ten gest będzie najsłodszym z możliwych?

ODRA coraz bliżej ludzi

Marka Odra w tym roku przechodzi rebranding. Pojawiło się nowe logo Odra, opakowania oraz hasło przewodnie marki, które brzmi PODZIELMY SIĘ BLISKOŚCIĄ. Chcemy być jeszcze bliżej naszych konsumentów.

Nowe logo Odra to klasyka w odświeżonym wydaniu. Jest nowoczesne, przyjazne, nie budzące dystansu a jednocześnie podkreślające tradycję i lokalność. Kotwica jako część logotypu to symbol bezpieczeństwa, pewności i doświadczenia. Dopisek „Oryginalna od 1946” podkreśla tradycję i historię marki.

Trufle Odra

Koncept nowych opakowań powstał z inspiracji liniami, jakie tworzy płynąca rzeka. Fale, w zależności od produktu - stają się owocowe bądź czekoladowe… i zabierają nas w rejs, w przyjemną podróż. Nawiązują również silnie do korzeni marki, do rzeki Odry.

Pod marką Odra znajdziemy tak popularne produkty jak chałwy, cukierki czekoladowe – m.in. trufle, popularne galaretki w czekoladzie „Opolanki”, słynne Duetki –duet pysznej pianki i owocowej galaretki w czekoladzie, mleczka, karmelki twarde i nadziewane, drażetki czy sezamki.

Najpopularniejszym sub-brandem marki Odra są „Opolanki”. Przy okazji rebrandingu wykorzystaliśmy popularność „Opolanek” przenosząc nazwę na inne flagowe produkty takie jak: Duetki, mleczka, galaretki w kartoniku.

Opolanki Odra

W tym roku, portfolio marki Odra, zostało poszerzone o produkty konfekcjonowane, czyli wygodne torebki 280 g. Obecnie, to bardzo pożądana forma podania ze względu na rosnący trend poszukiwania produktów bezpiecznych i higienicznych rozwinięty przez pandemię. Torebki spełniają te oczekiwania jednocześnie dając pretekst do dzielenia się ulubionymi słodyczami z innymi. W torebkach dostępne są flagowe galaretki w czekoladzie „Opolanki” i Trufle. Do nich dołączyła nowość – „ToffLove” – miękkie toffi z nadzieniem kakaowym w czekoladzie.

Na wrzesień szykujemy słodkie nowości. Do oferty dołączą kolejne pyszne cukierki w czekoladzie o nazwie „Deserki”. To miks dwuwarstwowych cukierków - pierwsza, puszysta warstwa o smaku sernika, druga to owocowa galaretka: brzoskwiniowa i malinowa. Ponadto na powrót do szkoły miłośników słodkich przekąsek czeka prawdziwa niespodzianka – trzy batony w czekoladzie: karmelowy z orzechami, chałwowy z bakaliami i kokosowy. Tym samym, marka Odra pojawi się w całkiem dla niej nowej kategorii.  

 

Artykuł partnera

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie