„Co byś powiedziała dziewczynie, która osiągnęła to, o czym od dawna marzyłaś?”. Ta kampania daje do myślenia!

Marce PUMA należą się ogromne brawa!
„Co byś powiedziała dziewczynie, która osiągnęła to, o czym od dawna marzyłaś?”. Ta kampania daje do myślenia!
fot. materiały prasowe
16.03.2021

„SHE MOVES US” to inicjatywa sportowej marki PUMA, która stawia na łamanie stereotypów związanych z kobiecością, a także budowanie w kobietach poczucia siły i pewności siebie. Międzynarodowymi ambasadorkami kampanii są m.in. Dua Lipa, Cara Delevingne i Winnie Harlow.

Bohaterkami polskiej kampanii są natomiast ambasadorki Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon i Carla Fernandes. Obok nich w kampanijnym filmie (do obejrzenia pod tym linkiem) pojawiły się także Marta Kruk – trenerka i administratorka grupy Jesteśmy Codziennie Fit z Martą!, Kinga Rajchel – psycholog, Julia „Yulia” Czub – wokalistka, administratorki Give Her A Job – Alicja Frączek i Dorota Greniuk, Girls Talk PL – Alicja Marcinkowska i Ola Gąsior oraz dziewczyny z całej Polski. Za zdjęcia i wyreżyserowanie spotu odpowiedzialne były także kobiety: reżyserka Marysia Makowska oraz fotografka Zuza Krajewska.

Fot. materiały prasowe

„SHE MOVES US” – kobieca kampania marki PUMA

Polska odsłona kampanii „SHE MOVES US” opiera się na współpracy z kobiecymi grupami na Facebooku, które poruszają ważne dla nich tematy. Tam dziewczyny otrzymują wsparcie oraz zrozumienie na różnych płaszczyznach. PUMA wybrała kilka takich społeczności: Give Her A Job, Girls Talk PL i Jesteśmy codziennie fit z Martą!. Wspólnie z ich administratorkami postanowiła sprawdzić, czy utrwalone powszechnie stereotypy dotyczące niechęci oraz wzajemnej rywalizacji między dziewczynami są prawdziwe.

Użytkowniczki zgromadzone w grupach zdecydowanie zaprzeczyły. Udowodniły, że kobiety potrafią się wzajemnie wspierać, motywować, inspirować, doceniać osiągnięcia rywalek oraz z szacunkiem komentować swoje decyzje lub wybory.

Fot. materiały prasowe

Aby docenić i nagrodzić kobiece społeczności za ich wkład i zaangażowanie w projekt, PUMA nagrodziła odbiorczynie facebookowych grup możliwością indywidualnych spotkań z psycholożkami. W ramach projektu zostanie rozdanych aż 500 godzin konsultacji, które dziewczyny będą mogły wykorzystać online lub osobiście. Wiąże się to bezpośrednio z jednym z celów kampanii – budowaniem pewności siebie w kobietach i wzajemnym wsparciem.

Wynik eksperymentu w grupach oraz przesłanie kampanii „SHE MOVES US” wybrzmiewają również w video-manifeście przygotowanym przez kobiety dla kobiet. PUMA oddała w nim głos dziewczynom, które udowodniły, że największą siłę mają w sobie właśnie wtedy, kiedy szczerze i solidarnie się wspierają.

Popieramy takie akcje!

Fot. materiały prasowe

 

Artykuł sponsorowany

Komentarze (1)
Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 17.03.2021 08:20
Głupota..
odpowiedz

Polecane dla Ciebie