Wraz ze wzrostem popularności zakupów internetowym i powszechnym dostępem do tego medium kody rabatowe stały się niejako odpowiednikiem drukowanych gazetek promocyjnych dla tradycyjnych sklepów. Zastępują także popularne bony, które można otrzymać np. w zakładach pracy z różnych okazji. Jeśli szukasz sposobu na zaoszczędzenie i tanie zakupy, kody rabatowe są najlepszym rozwiązaniem. Dostępne są w wielu różnych formach, m.in. w sklepach rabatowych, aplikacjach mobilnych, a także w handlu tradycyjnym. Przyjrzyjmy się, jakie dają korzyści.
Kodem rabatowym nazywa się ciąg liter, cyfr i/lub znaków upoważniający do zakupienia jakiegoś produktu lub nabycia usługi na specjalnych warunkach. Można się również spotkać z takimi określeniami jak: „kod promocyjny”, „kupon rabatowy” czy „kod kuponu”. Kody rabatowe to współcześnie ważna strategia promocji sprzedaży – wiąże się z korzyścią dla obu stron. Dla klientów to okazja na tańsze zakupy, natomiast producenci oraz sklepy zdobywają w ten sposób nowych klientów oraz aktywizują stałych klientów. Dla firm to także okazja na zwiększenie wartości zamówień, jak również promocji określonych produktów czy usług. Kody rabatowe są więc działaniem marketingowym – promują dane produkty lub firmę, a przy tym oferują dodatkowy zysk dla potencjalnego klienta, dając możliwość dokonania tańszych zakupów.
Fot. materiały prasowe
Można się spotkać z różnymi rodzajami kodów rabatowych, które obniżają ceny wybranych artykułów bądź usług. Tańsze zakupy można zrobić, korzystając m.in. z takich promocji jak:
Ponadto kody rabatowe są dostępne w takich opcjach jak:
Kody rabatowe to okazja do zaoszczędzenia na zakupach internetowych i nie tylko. Co istotne, przynoszą korzyści zarówno sprzedającym, jak i kupującym.
Artykuł sponsorowany