Kelnerki wyliczyły, jakich zachowań nienawidzą w klientach. Oto 13 szczytów bezczelności

26 Września 2017

Lista 13 najgorszych wpadek, jakie możesz zaliczyć.

kelnerka

Pracownicy kawiarni, barów czy restauracji to osoby o anielskim usposobieniu. Codziennie znoszą zachowanie klientów znacznie odbiegające od podstawowych zasad dobrego wychowania. W lokalach gastronomicznych można spotkać bardzo bogate osoby, które się wywyższają i traktują obsługę z góry; przemądrzałe i krytyczne staruszki, głośnych nastolatków oraz marudne mamusie i ich dzieci. To tylko kilka z wielu typów irytujących klientów. Jakie zachowanie z ich strony muszą znosić pracownicy? Portal buuzfeed.com wymienił 13 najgorszych wpadek, jakich dopuszczają się ludzie.

Czy jesteś jedną z takich klientek? Tak, jeśli...

Siadasz przy brudnym stoliku

Pracownicy lokalu mogą nie zdążyć wytrzeć stolika, zanim zechcesz przy nim usiąść. Jeżeli miejsce jest brudne i nosi ślady użytkowania innego klienta, poczekaj cierpliwie aż ktoś to zetrze. Brudny stolik to stolik nieprzygotowany do zajęcia. Poza tym, czy wiedziałaś, że pracownicy lokali gastronomicznych uważają za obrzydliwe, gdy ludzie siadają przy brudnych stolikach? Po co miałabyś siadać w takim nieporządku?

Zobacz także: Najbardziej obciachowe błędy językowe - TOP 15

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (7)
ocena
4.4/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Głodomor
(Ocena: 1)
2017-09-28 22:17:10

który zje w domu aby nie przeskadzać obsłudze restauracji

Jak to przeczytałam to stwierdzam, że chyba jestem piekielnym klientem bo jeszcze krok a okaże się, że pytanie "Gdzie jest toaleta" będzie pytaniem naruszającym przestrzenny układ KELNERA bądź KELNERKI. Serio... Połowa tych zarzutów jest podparta brakiem zrozumienia że KELNER czy KELNERKA jest zatrudniona w usługach, w branży która ma swoją specyfikę. Ne po to chce się zjeść na mieści aby usadzono cię koło kibla, czekało aż obsługa po 10 minutach raczy podejść albo mają i tak gdzieś twoją opinie na temat dania - na szczęście w większości restauracji rozumieją, że klient jest wodą na młyn i wiedzą jak ten biznes funkcjonuje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-09-27 22:03:47

Ostatnio na rocznicy ślubu gdy było przemówienie organizator dziękował gościom a także "SŁUŻĄCYM" bez których by się to nie obyło... No to mnie zamurowało...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-09-26 23:39:16

Pracuje w tej branży więc zgadzam się, niektórych to po prostu nie powinno się wpuszczać nawet do barów szybkiej obsługi, bo zachowują się jak bydło.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-09-26 18:05:52

Najgorsze... '' piwo po prosze'' ja pytam "jakie'' to zamiast spojrzec w kartę to zaczyna zamawiac x, y, z po czym jak odpowiadam na wszystko że nie ma to pyta '' a jakie jest? '' no kur..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-09-26 11:01:17

Większość punktów to prawda, ale trochę naciągana. Poza tym raczej nigdy nie mamy problemu zamówić taksówki dla klienta, to tylko jeden telefon, a moze mu pomóc :) żadna absurdalna prośba

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-09-26 09:49:49

Ja sama wycieram stolik, gdy mam akurat chusteczki nawilżane... nie będę stała jak głupek przez 10 minut i czekała. Korona mi nie spadnie. I osobiście uważam, że jak ktoś je tak, że upiepszy stół to powinien to sam ogarnąć, albo niech je w chlewie :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-09-26 10:31:41

dokładnie, zgadzam się! Jak gdzieś jem i nabrudzę, to sama sprzątam, mam też lokal gastronomiczny swój i to co widzę, jak ludzie jedzą, jak się zachowują, przechodzi ludzkie pojęcie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1