Wasze wyznania: „Zrobiłam świństwo koleżance. Płakała, a ja miałam satysfakcję”

15 Czerwca 2017

„Wrobiłam nielubianą koleżankę w kradzież. Może to przyziemne, ale nie znosiłam jej, bo miała fajnego faceta, bogatych rodziców, a do tego była ładna”.

toksyczna przyjaciółka

Życie bardzo często jest niesprawiedliwe, ale nie zawsze przyczynia się do tego los. W wielu przypadkach doświadczamy podłości ze strony ludzi. Czasami kieruje nimi niechęć, czasami satysfakcja płynąca z tego, że komuś powinie się noga, a także zawiść. Polacy słyną ze swojej niechęci wobec tych, którym lepiej się powodzi, którzy są zdolniejsi albo którym chce się coś robić. Duże znaczenie mają też kompleksy. Ludzie czasami nieświadomie dokuczają innym i próbują się dowartościować ich kosztem. Są też przypadki nieszczęścia albo wyjątkowo trudnych sytuacji, które skłaniają niektórych do odreagowania na innych. Obecnie spotykamy ich nie tylko w najbliższym otoczeniu, ale również w Internecie. Mają nawet swoją nazwę – hejterzy. Mimo wszystko z ich strony zaznajemy co najwyżej przykrych komentarzy. Rzeczywistość jest znacznie bardziej nieprzyjemna.

Niestety to właśnie człowiek potrafi zadać drugiemu największy ból. Upokorzyć, zniszczyć życie, odebrać szansę na zmianę losu, zabrać coś cennego... Podobnych przykładów można byłoby wymienić o wiele więcej. Najlepszym przykładem na poparcie tej tezy są wyznania kobiet na forach internetowych. Internautki opisują, jakie świństwa zrobiły nielubianym koleżankom i dlaczego. Przerażające jest to, że z ich słów nie przebija skrucha, a satysfakcja...

Nicki zostały zastąpione fikcyjnymi imionami.

„Kiedyś bardzo podobał mi się jeden chłopak, ale wiedziałam, że on z kolei czuje miętę do dziewczyny z mojej klasy. Pewnego dnia nakłoniłam ją do zrobienia wspólnej sesji zdjęciowej. Bez makijażu, z głupimi minami, itd. Pod pozorem wygłupów. Potem wysłałam jedno z tych zdjęć temu chłopakowi z wyznaniem, że go kocham. Ona do dziś zastanawia się, kto to zrobił” - Marlena.

„Weszłam na czat erotyczny i zaczęłam pisać z rożnymi zboczeńcami. Specjalnie wypisywałam różne głupoty, aby się podniecili. Potem podałam nr nielubianej koleżanki i przedstawiłam się jej imieniem. W sumie nakręciłam w ten sposób kilkunastu facetów. Jestem bardzo ciekawa jej reakcji...” - Basia.

Zobacz także: „Podesłałam swojemu chłopakowi nagie zdjęcia, a on zrobił z nimi coś strasznego” (Wyznanie Kasi)

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (19)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-26 20:07:17

Jeśli to przeczytałeś twoi rodzice umrą za 5 lat Jeśli wkleisz to do 15 komentarzy klątwa zginie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-16 14:33:15

przeciez to jakieś bełkoty dzieci z podstawówki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 18:27:13

rujnowanie czyjejs opinii, wrabianie kogos w kradziez oraz podszywanie sie pod inna osobe w tym rozpowszechnianie jej danych bez zgody jest karalne, no ale glupi ma szczescie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 14:49:22

Mi taką jedna chce odbic chłopaka, cały czas do niego wypisuje i mówi, że go kocha. ..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 12:49:39

aa

I dlatego ja się nie zadaję z kobietami. Większość z nich jest do bólu fałszywa i zazdrości innej wszystkiego. Ja też zazdroszczę wielu osobom pieniędzy czy udanego związku, ale nigdy by mi nie przyszło do głowy by je okradać, niszczyć ich rzeczy czy odbijać im facetów. To jest żałosne i dziecinne i aż ciężko mi w to uwierzyć, że dopuszczają się tego baby po 20tce które teoretycznie powinny mieć już trochę oleju w głowie. Druga sprawa, przez takie dokuczanie w szkole te dzieciaki popadają w depresję. Ja miałam podobnie. Nie lubili mnie, bo byłam cicha. (chociaż nikomu nie wadziłam, kujonem nie byłam i nie donosiłam nauczycielom). I też dziewczyny robiły mi różne świństwa. Do dzisiaj nie wiem dlaczego. Trzecia sprawa, rozpuszczanie plot...to jest takie żałosne. Niech te laski wezmą się za siebie a nie zazdroszczą innym powodzenia.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 21:21:07

Czytając Twój komentarz, czuję się tak jakbym ja sama go napisała. Mam identyczne podejście, nie zadaję się z kobietami. I tak samo jak Ciebie, mnie też nie lubili w szkole tylko dlatego, bo byłam cicha..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 21:56:17

Kobiety, które nienawidzą kobiet są jeszcze żałośniejsze niż męscy szowiniści. Ja też nie byłam lubiana tylko i wyłącznie z powodu nieśmiałości i jakoś nie mam pretensji do całej polulacji kobiet za to, że kilkanaście lat temu dokuczała mi banda gówniar. Zwłaszcza, że chłopaki dokuczali mi równie mocno, o ile nie bardziej

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-16 00:21:48

Tylko nie poruszajmy juz tutaj kwestii szkolnych lat.Baby sa wredne i podstepne,kropka.Na wlasnej skorzesie o tym przekonalam. Wydaje Ci sie,ze mozesz zaufac,a pozniej dostajesz kose w plecy. Zwierzasz sie,spedzasz mnostwo czasu,wydaje Ci sie madra i uczciwa dziewczyna,a gdy nadaza sie okazja probuje nastawiac chlopaka przeciwko Tobie i przymilac sie do niego. Co to ma znaczyc? czy my kobiety z odbijania i podrywania cudzych partnerow zrobilysmy sobie jakas dziedzine sportowa? Przeczytalam gdzies( bardzo mozliwe,ze tutaj na papilocie) ze facet zajety,albo o zgrozo juz zonaty,stanowi swoite wyzwanie dla kobiety i staje sie automatycznie dla niej atrakcyjniejszy!Przeciez to jest oblesne! Same biadola,ze nie przezyly by zdrady ukochanego jednoczesnie to prowokujac! Ja mialam taka sytuacje dwa razy ( na szczescie chlopak byl lojalny w stosunku do mnie i mi o wszystkim opowiedzial) stracilam resztki zaufania do naszej pulci. Mam dwie przyjaciolki jeszcze z lat szkolnych i moja bratowa. One w zupelnosci mi wystarcza,inne do szczescia,a raczej nieszczescia,mi nie sa potrzebne.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-16 09:45:07

Najbardziej wredne i podstępne to są właśnie te które nie chcą się kumplować z innymi kobietami, bo wszystkie wrzucają do jednego worka. Zazwyczaj wynika to z zakompleksienia, bądź chęci bycia w centrum uwagi wśród mężczyzn.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 11:43:16

Co za chora zazdrość. Ja też zazdroszczę koleżankom różnych rzeczy, jak każdy ale staram się pracować nad sobą a nie robię coś żeby one miały gorzej.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 10:36:15

Łatwy sposób na dorobienie pieniędzy na wypełnianiu ankiet :) http://swpanel.pl/rejestracja?ref=184083

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 09:08:36

Dlatego nie przyjaźnię się z kobietami, a koleżanki z pracy trzymam na służbowy dystans. Życie i opinia mi jeszcze miłe.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 11:11:50

Ja mam podobnie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 21:58:41

A ja nie przyjaźnię się z mężczyznami, bo większość z nich nie potrafi się przyjaźnić z kobietami. Są mili i udają "przyjaźń" tylko wtedy gdy liczą na coś więcej.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-16 16:47:08

Dokładnie. Ja nie wiem jak wam się tak z facetami udaje kumplować... Moimi najlepszymi kumplami są ewentualnie faceci/mężowie moich dobrych koleżanek. Nigdy z żadnym wolnym, bądź takim z którego dziewczyną/żoną się nie byłam blisko, nie udało mi się kumplować bo zawsze prędzej czy później chcieli czegoś więcej, a gdy odmawiałam to urażona męska duma nie pozwalała im już na kolegowanie się ze mną. Bez obrazy ale musicie być aseksualne wizualnie skoro tak wielu facetów chce się z wami TYLKO kolegować. A co do nie posiadania koleżanek - cóż, prawdopodobnie wynika to z tego, że boicie się "rywalek", tego, że to nie tylko wy będziecie w centrum uwagi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-16 17:51:08

Racja. Ja też mam problemy z tym żeby kolegować się z mężczyznami, choć bardzo bym tego chciała. Owszem, zdarzają się wśród facetów wyjątki, które nie lecą na każdą kobietę, która w miarę wygląda i które traktują płeć żeńską jak równych sobie ludzi, a nie tylko i wyłącznie jak obiekty seksualne, no ale właśnie... To tylko wyjątki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 08:40:54

Coś okropnego (jeżeli to prawda). Tylko jedna osoba żałowała i jest jej głupio za to co zrobiła jako dziecko. A wiekszość rzeczy zrobione przez zazdrość po kasę, urodę czy faceta. Strasznie płytkie i wręcz paskudne. Na prawde te osoby bardzo nisko upadły.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-15 07:50:32

jakby to mnie wyrzuciła współlokatorka ciuchy, to nie pisałaby tego wyznania :/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz