UWAGA, bezczelna mistyfikacja: Znane firmy kosmetyczne nas oszukują!

Powszechny trik producentów: Mniejsze opakowanie produktu, a cena bez zmian!
UWAGA, bezczelna mistyfikacja: Znane firmy kosmetyczne nas oszukują!
16.04.2011

Znane firmy kosmetyczne, wykorzystując nagły wzrost cen żywności w całej Europie, posuwają się do bardzo nieprzyjemnych zagrywek. Sięgając po nieczyste triki marketingowe, nagminnie oszukują swoich klientów!

Najczęściej umieszczają oni swoje produkty w znacznie mniejszych opakowaniach, pozostawiając przy tym dawną cenę. Producenci minimalizują tym samym dodatkowe koszty produkcji. Niestety, na tych wszystkich zabiegach boleśnie ucierpią portfele konsumentów. Każdy z nas za ulubiony szampon czy pastę do zębów zapłaci teraz bowiem znacznie więcej.

Stowarzyszenia działające na rzecz praw konsumenta mówią wręcz o bezczelnej mistyfikacji! Wzrost kosztów pozostaje bowiem bardzo często zupełnie niezauważalny dla przeciętnego klienta. Wielu z nas żyje w błogiej nieświadomości, nie zdaje sobie sprawy, że na różne środki czystości czy produkty kosmetyczne wydaje teraz dużo więcej pieniędzy.

Na swoją obronę firmy takie, jak Palmolive, Pampers, Regina czy Persil, deklarują, że ta swoista redukcja wielkości opakowań jest nieunikniona, zważywszy na wzrost cen produkcji.

Co jednak na to wszystko mają powiedzieć zupełnie nieświadomi klienci, którzy często tak łatwo dają się oszukać!

Karina Hefner

Zobacz także:

Napompowane usta, wydęte buziaczki, silikonowe dzióbki: SŁITAŚNE FOCIE opanowały internet!

Zobacz, do czego może doprowadzić brak umiaru w poprawianiu urody...

SZOK! Dyrektorka szkoły występowała w filmach pornograficznych!

Podobno chciała dorobić sobie do pensji...

Polecane wideo

Komentarze (28)
Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 18.04.2011 13:52
ha ha ja to wiedziałam jak miałam z lat 15 a tera mam 21 więc szybko sie budzicie z tym artykułem....
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 17.04.2011 13:53
Papilot normalnie odkrył drugą Amerykę. Toż to odkrycie wszechczasów....
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 16.04.2011 17:57
Papilot też nas oszukuje...
zobacz odpowiedzi (1)
Anonim (Ocena: 5) 16.04.2011 16:35
Sory, ale na opakowaniu produktu zawsze jest podana ilość produktu, więc mówienie o mistyfikacji to chyba przesada.. Świadomy konsument sprawdza takie rzeczy
zobacz odpowiedzi (3)
Anonim (Ocena: 5) 16.04.2011 13:59
Tak robią koncerny testujące na zwierzętach. Dlatego na prawdę lepiej kupować polskie nie testujące produkty np. Bella, Ziaja :-)
odpowiedz

Polecane dla Ciebie