Znane firmy kosmetyczne, wykorzystując nagły wzrost cen żywności w całej Europie, posuwają się do bardzo nieprzyjemnych zagrywek. Sięgając po nieczyste triki marketingowe, nagminnie oszukują swoich klientów!
Najczęściej umieszczają oni swoje produkty w znacznie mniejszych opakowaniach, pozostawiając przy tym dawną cenę. Producenci minimalizują tym samym dodatkowe koszty produkcji. Niestety, na tych wszystkich zabiegach boleśnie ucierpią portfele konsumentów. Każdy z nas za ulubiony szampon czy pastę do zębów zapłaci teraz bowiem znacznie więcej.
Stowarzyszenia działające na rzecz praw konsumenta mówią wręcz o bezczelnej mistyfikacji! Wzrost kosztów pozostaje bowiem bardzo często zupełnie niezauważalny dla przeciętnego klienta. Wielu z nas żyje w błogiej nieświadomości, nie zdaje sobie sprawy, że na różne środki czystości czy produkty kosmetyczne wydaje teraz dużo więcej pieniędzy.
Na swoją obronę firmy takie, jak Palmolive, Pampers, Regina czy Persil, deklarują, że ta swoista redukcja wielkości opakowań jest nieunikniona, zważywszy na wzrost cen produkcji.
Co jednak na to wszystko mają powiedzieć zupełnie nieświadomi klienci, którzy często tak łatwo dają się oszukać!
Karina Hefner
Zobacz także:
Napompowane usta, wydęte buziaczki, silikonowe dzióbki: SŁITAŚNE FOCIE opanowały internet!
Zobacz, do czego może doprowadzić brak umiaru w poprawianiu urody...
SZOK! Dyrektorka szkoły występowała w filmach pornograficznych!
Podobno chciała dorobić sobie do pensji...