„Szukam Wojtka z Polski”. Ty też uwierzyłaś, że to prawdziwa historia?

23 Marca 2017

Egzotyczna piękność, prosząca internautów o pomoc w odnalezieniu polskiego chłopaka, to w gruncie rzeczy… kampania reklamowa.

polishboy

W miniony weekend polski internet zdominował film „HELP! HELP! POLISH BOY WANTED! :)”. W viralu egzotyczna piękność prosi internautów o pomoc w odnalezieniu polskiego chłopaka, który zawrócił jej w głowie. Film w ciągu dwóch dni został wyświetlony niemal dwa miliony razy, co dało mu pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych video w Polsce na kanale YouTube. Materiał w błyskawiczny sposób zawładnął Facebookiem, a temat poszukiwania Wojtka odbił się szerokim echem w polskich mediach (Wirtualna Polska, Teleexpress, Polsat News, Wprost.pl, Gazeta.pl, Pudelek.pl, Glamour.pl etc.), jak również zdobył zainteresowanie najpopularniejszych w Polsce Youtuberów - Rezigiusza i Poszukiwacza.

Kampanię promuje klip “RESERVED loves #polskichlopak”. Wystąpiła w nim modelka znana z virala oraz bijący popularność na całym świecie amerykański zespół brass bandowy z Nowego Orleanu – The Hot 8 Brass Band, który na swym koncie ma nominacje do nagrody Grammy. Całość produkcji została zrealizowana w Nowym Orleanie oraz w Warszawie, a reżyserami filmu jest duet Państwo Rodzeństwo.

RESERVED znane z zatrudniania do swoich kampanii gwiazd światowego formatu (m.in. Georgia May Jagger, Jerry Hall, Brooklyn Beckham) i najsłynniejszych top modelek (m.in. Sasha Pivovarova, Freja Beha) tym razem stawia na… #polskichchlopakow! Przez najbliższy sezon marka będzie pokazywać znanych i nieznanych, ale zawsze wyjątkowych polskich chłopaków, odnoszących sukcesy, mających świetny styl i ciekawe pasje.

Przez kolejne miesiące w mediach pojawi się szereg sesji, video, konkursów, działań ambientowych i online promujących kolekcje męskie RESERVED oraz #polskiegochlopaka. Celem akcji jest również silne zaakcentowanie obecności marki w online, stąd każda z kampanii będzie promowana na profilach Social Media RESERVED: Facebooku, Instagramie, YouTubie.

Autorem kreacji, produkcji oraz działań PR jest agencja Warsaw Creatives.

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (2)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

LOL
(Ocena: 5)
2017-03-23 14:52:15

Czemu skasowaliście komentarze w tym mój?? :S Napiszę raz jeszcze.... Ci idioci z teleexpresu jeszcze to puścili i prosili o pomoc HAHHAHAHAHA CO ZA CYRK

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-23 10:12:14

Może i fajny pomysł ale nie dla Polaków, którzy nie lubią jak się robi z nich idiotów. Największy ból d* czuja Ci co szukali swojej szansy u DEE DEE :D Swoją drogą podejrzane wydało mi się, że nie zdradziła jaki to zespół oraz więcej szczegółów koncertu, data czy godzina.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1