Z czym powinna kojarzyć się firma sprzedająca odzież sportową? Patrząc na kampanie reklamowe konkurencji - przede wszystkim z młodością i bardzo zgrabnymi ciałami. Żeby promować taką markę trzeba być fit. Przynajmniej tak nam się do tej pory wydawało. Okazuje się jednak, że nieco większe ciało i aktywny styl życia wcale się ze sobą nie kłócą. Przynajmniej według Academy Sports + Outdoors.
Ta amerykańska sieć sklepów sportowych zaangażowała do najnowszej kampanii znaną blogerkę plus size, która kilka miesięcy temu gościła także na naszych łamach. Anna, autorka bloga „Glitter and Lazers”, została twarzą kolekcji ubrań dla nieco większych sportowców.
Jak łatwo się domyślić, nie wszystkim ten pomysł przypadł do gustu. Internetowe trolle postanowiły dać wyraz swojemu niezadowoleniu.
Zobacz również: Blogerka plus size założyła szokujący strój. Reakcja internautów - bezcenna
źródło: Instagram (instagram.com/academy)
- Przez 25 lat życia próbowałam być aktywna. Teraz spędzę kolejnych 25 lat na tym, aby ludzie bez względu na rozmiar dostrzegli zalety ruszania się jak najwięcej i jak najczęściej - wyznaje blogerka.
Anna twierdzi, że dotychczas miała problem ze zdrowym stylem życia. Głównym powodem miała być ograniczona dostępność specjalnie dostosowanych do treningu ubrań, które mogłaby na siebie założyć. Według niej to jedna z największych barier, która odstrasza puszystych od aktywności fizycznej.
Teraz to nieaktualne, bo powstały marki, które ubierają sportowców o największych rozmiarach. Hejterów to jednak nie cieszy.
Zobacz również: Blogerki plus size ujawniły, jak wyglądają bez retuszu. W rzeczywistości są... 2 razy większe!
źródło: Instagram (instagram.com/academy)
„To obrzydliwe. Próbujecie nam wmówić, że bycie otyłym jest dobre. Puszyści powinni się tego wstydzić, a nie odczuwać dumę” - twierdzi jeden z krytyków kampanii, James. Na odpowiedź nie musiał długo czekać. Firma szybko ustosunkowała się do stawianych przez niego zarzutów.
„Cześć James, w firmie Academy naprawdę wierzymy w to, że każda kobieta powinna mieć taką samą możliwość cieszenia się sportem i innymi aktywnościami na świeżym powietrzu. Co za tym idzie, nadal będziemy prezentować szeroki wachlarz różnych sylwetek. Wszyscy jesteśmy różni, ale nasz dostęp do aktywnego stylu życia powinien być dokładnie taki sam” - czytamy na profilu marki.
Fani w zdecydowanej większości są zachwyceni reakcją firmy. A Ty widzisz problem w tym, że kobieta z nadwagą reklamuje odzież sportową?
Zobacz również: Kobiety w rozmiarze XXL odtwarzają topowe kampanie modowe. Jak wyszło?
źródło: Instagram (instagram.com/academy)
Sportsmenka w rozmiarze XXL