Współczesna moda sprawia, że musimy dbać o kolejne szczegóły naszego wyglądu. Kiedyś wystarczało, by kobieta była ładnie uczesana i pachnąca, później pojawiła się presja wymuszająca codzienny makijaż czy zupełnie gładkie ciało. Panie muszą więc poświęcać mnóstwo czasu, by każdy element ich wizerunku zgadzał się z przyjętym wzorcem.
W ostatnim czasie wypada także, by zainteresowały się swoim... owłosieniem łonowym. Niektóre pozbywają się go zupełnie, inne tylko skracają. Okazuje się jednak, że to nie wystarczy. Tak samo jak w klasycznym fryzjerstwie, także w tym intymnym rządzą trendy. Trójkąciki, paseczki, serduszka, koloryzacja, cieniowanie...
Właśnie o pielęgnacji skrywanego owłosienia mówi reklama maszynki firmy Wilkinson. Zaskoczyła nas ciekawym słownictwem i porównaniem włosów łonowych do ogrodu. Producent zachęca wszystkie panie do "koszenia trawnika".
"Masz wrażenie, że twój ogród jest w nieładzie? Skoś trawę. Poczujesz się lepiej, jak wyrównasz żywopłot" - zachęcają rozentuzjazmowane dziewczęta. "Niektóre krzaki są naprawdę duże, niektóre ogrody są całkiem małe. Jakikolwiek ma kształt twój krzaczek, przytniesz go z łatwością. Gdy tylko widzę chwasta, od razu pozbywam się drania".
Zobaczcie, bo rzadko widzi się spoty z tak wyrazistym przesłaniem!
Więcej podobnych newsów znajdziesz na Hanter.pl
Zobacz także:
Polska szkoła nie uczy myślenia! MASOWA PRODUKCJA IDIOTÓW?
Uczniowie mają problem z rozwiązywaniem zadań, które odbiegają od znanego im schematu.
Co za genialne wizytówki! Kolorowe, zabawne, z polotem - KONIEC Z NUDĄ!
Grunt to zapaść w pamięć potencjalnemu klientowi!