Pracownica telemarketingu zdradza największy sekret tej branży: „Uważaj, co mówisz, kiedy słyszysz muzykę w słuchawce!”

08 Czerwca 2017

Okazuje się, że nawet wtedy pracownik infolinii doskonale nas słyszy.

telemarketing

Chyba nie ma bardziej znienawidzonego zawodu. Trudno wskazać chociaż jedną osobę, która szanowałaby pracowników infolinii. Telemarketerzy nie bez powodu kojarzą nam się wyjątkowo źle - są nadgorliwi, często niegrzeczni, nie do końca uczciwi i coraz trudniej ich zbyć. Karolina, która od kilku lat zajmuje się telefoniczną obsługą klienta, doskonale o tym wie. I właśnie dlatego postanowiła się zrehabilitować.

Młoda kobieta zdecydowała się ujawnić najbardziej skrywaną tajemnicę wielu firm działających w tej branży. Coś, o czym większość z nas nie wie i nigdy by się nie dowiedziało, gdyby nie przypływ jej szczerości. Okazuje się bowiem, że ostrzeżenie o rejestracji rozmowy dotyczy nie tylko właściwego dialogu, ale także wszystkiego, co dzieje się przed połączeniem oraz w jego przerwie. To, że ty słyszysz kojącą melodyjkę wcale nie oznacza, że druga strona nie wie o czym wtedy mówisz

Jaki jest tego cel i czy można to nazwać podsłuchiwaniem? Ujawniamy szokujące fakty.

Zobacz również: Na słuchawce, czyli najgorsza praca świata?

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (12)
ocena
4.4/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-08 15:49:36

kto normalny w ogole rozmawia z tymi naciagaczami haha. Słuchac 15 min muzyczki? No weźcie, cencie sie troche ludzie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 2)
2017-06-08 14:10:15

Wątpię, że ktokolwiek będzie się hamowal. Ja pracuję w windykacji i nawet jak klienci dobrze wiedzą o rejestrowaniu rozmowy to potrafią pokazać taką kulturę osobistą, że wstyd tego słuchać. To żenujące, że ludzie nie potrafią odróżnić człowieka od maszyny. Współczuję ludziom, którzy są z siebie dumni, kiedy mogą zużywać osobę, która nawet nie może się obronić że względu na prokliencka politykę firmy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-08 15:24:07

Czasem nie da się być cały czas kulturalnym. Nie mówię o rzucaniu mięsem w słuchawkę do rozmówcy, ale ci telemarketerzy są czasem aż do przesady namolni. Wiem, że to ich praca, ale czasem są do tego strasznie nieuprzejmi i wkurzeni na Ciebie, że nie korzystasz z ich oferty. Próbują wzbudzić najpierw litość, w międzyczasie wmówić Ci że jest Ci to potrzebne, a później stwierdzić, że jesteś kretynem bo nie skorzystasz z ich oferty. Po słowach "dziękuję, nie jestem zainteresowana" każdy powinien odpuścić.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-09 20:27:47

tylko, że niektóre rozmowy są później odsłuchiwane przez lidrów, którzy je oceniają i gdyby taki pracownik "odpuszczał" po słowach "nie jestem zainteresowany" to miałby po premii. po prostu. telemarketer robi to, bo ma konkretne wytyczne, jak ma się zachować w danej sytuacji, ile prób musi podjąć by przekonać klienta itp. wszystko jest przemyślane i ustalone. nie ma zbyt wiele miejsca na własną kreatywność i uwierzcie mi, że jeśli nie zamierzacie skorzystać z oferty ani w ogóle rozmawiać to 99 osób pracujących na słuchawce wolałaby, żebyście się rozłączyli bez słowa, bo lepsze to niż marnowanie czyjegoś czasu i szarpanie czyichś i swoich nerwów tylko po to żeby 15 razy powtórzyć, że nie jest się czymś zainteresowanym. czerwona słuchawka i koniec. wy jesteście szczęśliwi, a pracownik może zadzwonić do kogoś innego.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
inferno
(Ocena: 5)
2017-06-08 04:02:05

No niewiarygodne! Przecież każdy zostaje poinformowany o tym, iż rozmowna jest nagrywana. Tylko idiota może myśleć, że podczas "muzyczki" nie ma odsłuchu i rekordu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-08 05:57:18

a ty skąd to wiesz? pewnie pracowałaś w telemarketingu i teraz się wymądrzasz

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
:)
(Ocena: 1)
2017-06-08 08:58:53

Każdy to wie :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-08 15:18:01

Slowo klucz "rozmowa" jest nagrywana. Jak leci muzyczka, nie ma rozmowy miedzy konsultantem a klientem, to zwykle podsluchiwanie i prokuratura powinna sie tym zajac. Poza tym, to kpina, zeby siedziec ze sluchawka przez kilka mi i czekac az konsultant laskawie sie odezwie. Jak jest zajety, albo muzyczka, to konsultant powinien sam oddzwianiac.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-08 23:01:30

Hahahaha :D Tak, dzwoni Klient - konsultant włącza mu muzykę i zaczyna gościa podsłuchiwać. Po prostu jesteś w poczekalni i czekasz. A jak ci się nie chce czekać to spad.wa w kolejce są następne osoby :) Są takie okresy kiedy czeka się po 30 minut w kolejce? Wiesz jak to wygląda od drugiej strony? Pracodawca zatrudnia kolejne osoby, starym daje nadgodziny, a na linii jest taki ogień, że nie ma kiedy się podrapać i co? I jeszcze ktoś ma do świętej krowy oddzwaniać, bo jej się nie chce czekać? Ha ha hahhahahahahhahaha.... :D Jak stoisz w kolejce do kasy i masz przed sobą 10 osób to idziesz do domu i czekasz aż ci sprzedawca z kasą fiskalną złoży wizytę? :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-08 23:15:35

Co za bydlo sie dorwalo do internetu.... Anonimie z 23:01 popros mame, zeby cie kultury nauczyla, nareszcie, bo w zyciu ci sie to przyda. Inaczej przez ludzi inteligentnych, zawsze bedziesz postrzegana jak zwyczajny przyglup i beda cie omijac szerokim lukiem, jak bedziesz swoje "madrosci" wywodzila.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-08 23:29:23

Dziewczyna marację

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-06-09 22:37:17

Do: 23:15:35 chyba sama jesteś mamą, taką z kijem w d.pie. Najpierw nasyłasz prokuraturę na infolinie a teraz burzysz się jak krety.nka bo ktoś wyśmiał herezje, które opowiadasz. Z takich osób jak ty śmieją się WSZYSCY pracownicy usług... i oczywiście omijają wielkim łukiem... hmmm... to w sumie chyba musi być projekcja - zarzucasz innym zachowania, które na co dzień wytykają ci inni. Nie wchodź więcej na tę stronę bo ci jeszcze pikawa pójdzie jak komuś podpadniesz swoją tępotą :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz