Doskonale znasz te produkty, ale nawet nie podejrzewasz... jak nazywały się jeszcze kilka lat temu!

Wiesz, że Snickers nie zawsze się tak nazywał?
Doskonale znasz te produkty, ale nawet nie podejrzewasz... jak nazywały się jeszcze kilka lat temu!
22.01.2017

Trudno w to uwierzyć, ale niektóre produkty, chociaż niczego im nie brakuje, sprzedają się kiepsko ze względu na mało chwytliwą nazwę. Ich żywot nie trwa zbyt długo. Chyba, że producent zdecyduje się na rebranding (zmiana nazwy i/lub identyfikacji wizualnej). Eksperci nie mają wątpliwości, że dobre logo potrafi sprzedać wszystko.

Mamy na to twarde dowody. Portal „The Sun” przyjrzał się popularnym markom, które odniosły międzynarodowy sukces dopiero po zmianie wizerunkowej. Wcześniej znane były pod zupełnie inną nazwą, o której większość z nas nie pamięta. O ile w ogóle kiedykolwiek o niej słyszeliśmy.

To może być spore zaskoczenie, ale popularny batonik nie zawsze był Snickersem, a środki czystości marki Cif kiedyś występowały pod innym logotypem.

Zobacz również: Za jakie produkty i usługi kobiety płacą drożej od mężczyzn? (Jawna dyskryminacja)

rebranding

Słodycze znane dzisiaj jako Daim, jeszcze kilka lat temu nazywały się Dime. Zmiana nastąpiła w 2005 roku.

rebranding

Popularne kosmetyki do depilacji Veet do 2003 roku sprzedawane były pod nazwą Immac.

rebranding

W niektórych krajach do lat 90. dzisiejszy Snickers znany był pod nazwą Marathon.

rebranding

Podobnie w przypadku środków czystości marki Cif, które wcześniej nazywały się Jif.

rebranding

Ponad 20 lat temu japoński producent samochodów zdecydował się na zmianę nazwy z Datsun na Nissan.

rebranding

Popularne kakao Nesquik do lat 90. znane było jako Quik.

rebranding

Kosmetyki marki Olay nazywają się tak od 1999 roku. Wcześniej sprzedawane były pod nazwą Oil of Ulay.

Zobacz również: Znana marka opuszcza polski rynek. Dlaczego?

Polecane wideo

Komentarze (1)
Ocena: 4 / 5
Bea (Ocena: 4) 24.01.2017 23:27
Nie Oil of Ulay, lecz Oil of Olaz.
odpowiedz

Polecane dla Ciebie