Jak donosi sfora.pl, stacja Polo TV, która funkcjonuje na polskim rynku zaledwie od czterech miesięcy, ma aż 0,43 proc. udziałów w oglądalności i wyprzedza takie kanały, jak MTV Polska czy ESKA TV. Oznacza to więc, że… uwielbiamy słuchać disco polo! - Aż 40 proc. Polaków deklaruje, że słucha muzyki disco i disco polo. Poszukujący kolejnych nisz tematycznych telewizyjni nadawcy dopiero szykują się do prawdziwego podboju tego rynku – mówi Justyna Owczarek, dyrektor ds. kanałów tematycznych w Atmedia.
Ogromne zainteresowanie naszych rodaków tymi rytmami sprawia również, że reklamodawcy coraz chętniej chcą prezentować swoje produkty w przerwach programów disco polo. Już dzisiaj stacje muzyczne mają z tego przychody rzędu 70 mln zł rocznie.
Co Wy na to? Też jesteście fanami takiej muzyki? Poniżej najgorsze video jakie udało nam się znaleźć na YouTube.
Maja Zielińska
Zobacz także:
Długowiecznych staruszków jest tam ponad 16 tysięcy. Warto się przeprowadzić!
Urodowe BZDURY, w które wierzą NASTOLATKI (Naczytały się głupot w gazetach?)
STRASZNE ABSURDY.