Od kilku lat telewizja, billboardy i radio bombardują nas zalewem reklam. O ile jednak wcześniej budziły one w widzach i słuchaczach ciekawość, o tyle teraz kojarzą się jedynie z natrętnym przerywnikiem filmów, bądź audycji. Producenci robią więc wszystko, aby na nowo zainteresować ludzi swoimi towarami. W tym celu… bulwersują.
Czy Waszym zdaniem kontrowersyjne kampanie nadal mają siłę przebicia i przyciągają klientów do konkretnych produktów? A może zniesmaczają ludzi do tego stopnia, że ci nie mają ochoty utożsamiać się z danym towarem? Jedno jest pewne: taki marketing wiąże się ze sporym ryzykiem, bo – źle rozplanowany – może przynieść spore szkody firmie, która się na niego decyduje.
Która z prezentowanych dalej reklam zszokowała Was najbardziej?
Reklama piwa Ursus
Reklama Viagry
Zobacz także:
Chemikalia w kosmetykach TUCZĄ: Który składnik jest WINNY tyciu?
Stosowanie większości kosmetyków daje nieprzyjemne efekty uboczne.
Studia zaoczne w Polsce kosztują fortunę! (Kto płaci najwięcej?)
Kogo na to stać?
Reklama kremu na przesuszone kolana
Reklama żelu pod prysznic
Reklama kondomów w rozmiarze XXL
Reklama prezerwatyw
Reklama Burger Kinga
Reklama żelu pod prysznic