Słynne marki, prestiżowe pokazy, topowe modelki. Już za kilkanaście dni Paryż, Nowy Jork, Mediolan, Londyn, Sydney oraz HongKong staną się królestwami wielkiej mody. Na przełomie stycznia i lutego mają bowiem, jak co sezon, ruszyć Tygodnie mody zapowiadające jesienno - zimowe kolekcje na przyszły rok. Specjalnie na tę okazję, właściciele McDonald’s przygotowali coś niezwykłego – stworzyli sieć fastfoodów w wersji lux o jakże szykownej nazwie McFancy.
Restauracja będzie jednak miała niewiele wspólnego z barem szybkiej obsługi, przede wszystkim za sprawą wyższych cen, luksusowych wnętrz i… bardzo markowych opakowań produktów. W menu Mc Fancy znajdą się między innymi frytki Gucci, hamburger Burberry oraz lody od Paula Smitha. Loga, jakimi opatrzone zostaną oferowane przysmaki, mają się zmieniać w zależności od tego, który dom mody będzie właśnie przedstawiał swoją kolekcję.
Już teraz można podejrzewać, że do rozsianych po stolicach mody punktów McFancy zajrzą nie tylko zagorzałe fashion victims, ale również słynne modelki, aktorki i dziennikarki. Kto wie, może recenzja cheeseburgera z logo Hermes trafi na łamy amerykańskiego „Vogue’a”?
Nadia Tyszkiewicz
Zobacz także:
Portretowe poduszki – tak czy nie?
Robią furorę wśród bogatych nowojorczyków i prawdziwych koneserów sztuki użytkowej.
Styl retro to nie tylko ulubiony trend zagorzałych fashion victims, ale również projektantów wnętrz.