W kwietniu tego roku PBS DGA przeprowadziło badanie dotyczące najbardziej znienawidzonych obowiązków domowych. Jego pomysłodawcą była marka Candy, autor programu „Candy Przyjazne Innowacje. ”
Okazało się, że aż 36% ankietowanych deklaruje, że nie lubi zmywania naczyń. Na drugim miejscu uplasowało się odkurzanie (29%), a na trzecim – codzienne przygotowywanie posiłków (18,6%). Respondenci deklarowali, że te czynności wymagają największego zaangażowania i poświęcenia czasu.
- Wyniki badania pokazują, że Polacy najbardziej nie lubią obowiązków czasochłonnych i męczących. Celem realizowanego przez nas programu „Candy Przyjazne Innowacje” jest podkreślenie, że korzystanie z odpowiedniej jakości sprzętu domowego oraz środków czyszczących, takich jak tabletki wielofunkcyjne, pozwala na szybsze i wygodniejsze wykonywanie codziennych czynności oraz daje nam dodatkowy czas na przyjemności i odpoczynek – komentuje Jan Okoń, Dyrektor Generalny Candy Polska.
Ankietowani, wśród najbardziej nielubianych obowiązków, rzadziej skarżyli się na pranie (około 17%) oraz rozwieszanie i suszenie prania (16,8%), gdyż są to czynności wykonywane głównie przy użyciu sprzętów AGD i nie wymagają ciągłego ich koordynowania.
Materiały prasowe
Zobacz także: