Ogłoszenia w prasie, erotyczne ulotki, szukanie klientów na ulicach i dworcach to metody, które coraz rzadziej stosują współczesne prostytutki. Dziewczyny lekkich obyczajów korzystają teraz z zupełnie innych sposobów promocji. W dobie Internetu, najlepszym rozwiązaniem okazuje się wykorzystanie portali społecznościowych.
Według badań przeprowadzonych przez profesora z Uniwersytetu Columbia, 25 procent nowojorskich prostytutek używa swoich profili na Facebooku do zdobywania klientów. Okazuje się, że prostytutki, które mają swój profil na „Fejsie” zauważyły większy ruch w biznesie niż ich pozostałe koleżanki.
Facebook jest więc teraz numerem jeden w procesie rekrutacji klientów. Niektórzy nazywają go nawet dzielnicą czerwonych latarni XXI wieku!
Karina Hefner
Jak się zachowywać, żeby być idealną żoną? Porady z lat 50-tych (z przymrużeniem oka)!
Oto 15 zasad zainspirowanych amerykańskim poradnikiem z 1955 roku: „The Good Wife's Guide”. Przeczytaj zabawne nakazy dla dobrych żon!
Słodkie pierścionki z miniaturkami jedzenia! FAJNE?
Apetyczna biżuteria dla kulinarnych smakoszek i zapalonych fashionistek!