Świńska grypa, o której w ostatnich dniach głośno, stała się ważnym medialnym wydarzeniem. Stacje telewizyjne i radiowe prześcigają się w publikowaniu najnowszych doniesień na temat kolejnych zakażeń niebezpiecznym wirusem AH1N1, siejąc ogólną panikę i dezorientację.
Jak się jednak okazuje, nie tylko media mają okazję zarobić na epidemii. Londyński projektant, Dr Noki, który stworzył kolekcję stylowych masek chirurgicznych na sezon wiosna - lato 2009, już zaciera ręce i liczy zyski.
Sam kreator nosi chroniące przed infekcjami maski już od dekady, a dzisiaj stały się one jego znakiem firmowym. W tym roku postanowił przyodziać w nie twarze modelek, co, jak widać, było prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Jeszcze kilka miesięcy temu Noki nie podejrzewał, że ta dość oryginalna propozycja spotka się z choćby minimalnym zainteresowaniem klientów, a teraz jego flagowy produkt rozchodzi się jak świeże bułeczki. Nie ma w tym zresztą nic dziwnego - maseczki w szpitalnym, niebieskim kolorze nie budzą raczej pozytywnych skojarzeń, ale jeśli mają ciekawy deseń, mogą się podobać i stać się oryginalnym elementem stroju.
Maseczki Dra Noki to kunszt na najwyższym poziomie. Wielobarwne tkaniny zakrywające twarz mają przede wszystkim zwracać uwagę ciekawym wzornictwem – cętkami, popartowymi grafikami albo podobiznami kreskówkowych bohaterów. A wszystko w połączeniu z bujnymi, kolorowymi fryzurami, punkowymi dodatkami i mocnym, wręcz przerażającym makijażem oczu.
Ciekawe jesteśmy, jak wam się podoba ta dość osobliwa propozycja?
Weronika Woronowska
Zobacz także:
Ubezpieczyciele nie zapłacą za świńską grypę
Jeśli jedziesz bądź lecisz za granicę i chciałaś się zabezpieczyć na wypadek zakażenia wirusem, wybierasz się na własne ryzyko.
Objawy świńskiej grypy – jak je poznać?
Sprawdź, jakie są objawy choroby, która zdaniem WHO zagraża całemu światu!