Sonia Draga – Polka, która wprowadziła na rynek Greya

06 Listopada 2016

Ta historia miłosna zafascynowała tysiące czytelniczek, nawet tych na co dzień rzadko sięgających po książki. Kim jest właścicielka wydawnictwa, które wprowadza na nasz rynek opowieści o Anastasi Steel i Christianie Greyu?

Sonia Draga 50 twarzy Greya

Po raz kolejny okazało się, że ma świetną intuicję i jak mało kto potrafi trafić w gusta polskich czytelników. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach założyła wydawnictwo w 2000 r., wcześniej przez dziesięć lat zajmowała się importem i dystrybucją samochodowego sprzętu audio. Nic dziwnego, że pierwszą książką, jaką zdecydowała się rozpowszechnić był poradnik „Stereo w twoim samochodzie”, autorstwa znanego amerykańskiego eksperta Marka Rumreicha.

Sonia Draga sama przetłumaczyła tę książkę z angielskiego, jak wspomina – siedząc nocami po położeniu dziecka spać. „Od początku tłumaczyłam instrukcje, katalogi i materiały związane ze sprowadzanym przez nas sprzętem audio, więc dobrze znałam branżowe słownictwo” – opowiada.

Oto ulubione filmy Polaków: 100 propozycji, które warto obejrzeć!

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (1)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2016-11-12 10:09:20

Grey to autentycznie według mnie najgorsza i najgorzej napisana ksiażka ( w zasadzie przeczytałam 1cz, i połowę 2), nie temat ale sposób nqapisania książki świadczy o tym że książka jest dobra, a Greya czyta sie strasznie (ubogi jezyk autorki- parę zwrotów powtarza się stale). Bohaterowie oderwani od rzeczywistości (kto w XXI w nie ma konta e-mail??), skrajni do bólu, książki pozostawiły niesmak po sobie. Temu kto uwarza inaczej inaczej polecam przeczytać jakąś dobrą książkę - wtedy sam zauważy różnicę.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1