Okres letni to dla największych stacji telewizyjnych czas podsumowań. Chodzi przede wszystkim o to, aby sprawdzić, czy jest sens emitować w następnych sezonie dotychczasowe serialowe hity i sztandarowe programy rozrywkowe, czy może lepiej zastąpić je nowymi projektami.
Jak więc bilans ten wypadł tym razem? Niestety, wydaje się, że na najbliższą jesień polskie stacje telewizyjne będą musiały poszukać nowych źródeł inspiracji. Jak bowiem donosi Rzeczpospolita - dotychczasowe programy rozrywkowe straciły miliony widzów i to w najbardziej pożądanej przed reklamodawców grupie wiekowej 16-49 lat.
Na kojelnej stronie prezntujemy pełną listę telewizyjnych hitów, których Polacy nie chcą już oglądać…
TVP
Serial „Ranczo” - stracił 49 procent widzów
Program publicystyczny „Tomasz Lis na żywo” – stracił 46 procent widzów
Serial „Ojciec Mateusz” – stracił 44 procent widzów
Polsat
Serial „Szpilki na Giewoncie”– stracił 40 procent widzów
TVN
Program „X-Factor” – stracił co trzeciego widza
Program „You Can Dance”– Po Prostu Tańcz” – stracił co piątego widza
(Dane opublikowane na podstawie informacji zamieszczonych przez serwis Sfora.pl)
Zobacz także:
PSYCHOTEST: Jak będzie wyglądało Twoje życie za 10 lat? (PROGNOZA OSOBISTA)
Sprawdź, jaką niespodziankę szykuje dla Ciebie los! Psychotest przygotowała Wróżka Nunila.
Najohydniejsze kolczyki świata. Fuuuj, kto wymyślił takie paskudztwa?
Jedne przypominają zdechłe szczury, inne małe peniski. Wyobraźnia niektórych ludzi naprawdę nie zna granic!