Po tym, jak w 1994 roku Mariah Carey zaprezentowała światu utwór “All I Want for Christmas is You”, święta Bożego Narodzenia na zawsze zmieniły swoje oblicze. Piosenka od razu stała się hitem – do dziś wygenerowała zysk szacowany na 60 mln dolarów. Pojawiła się w niezliczonej liczbie filmów, seriali i reklam, w okresie świątecznym słyszymy ją w radiu i w sklepach, a Mariah Carey została okrzyknięta królową Gwiazdki.
Zobacz również: IKEA pokazała najdziwniejszą reklamę tych Świąt. Zwraca uwagę na bardzo ważny problem
Nie dziwi więc, że to właśnie Mariah Carey została kolejną gwiazdą, która nawiązała współpracę z McDonald's. Po kolaboracji z Travisem Scottem, zespołem BTS, Saweetie i J Balvinem, a w Polsce także z Matą, sieć restauracji zaprosiła do stworzenia świątecznego menu samą królową Gwiazdki. Co znajdziemy w Mariah Menu?
Mariah’s back for the holiday season and this time, she’s bringing a whole menu with her pic.twitter.com/loeeSfe6k2
— McDonald's (@McDonalds) November 10, 2021
Mariah Menu będzie dostępne w restauracjach McDonald’s od 13 do 24 grudnia. Przy zamówieniu o wartości minimum 1 dolara klienci otrzymają darmowy produkt z oferty stworzonej wraz z piosenkarką.
Każdego dnia gratis w ramach Mariah Menu będzie zupełnie inny. Są to m.in. naleśniki, ciastko jabłkowe czy czekoladowe ciasteczka. Oferta obowiązuje podczas zakupów w aplikacji mobilnej.
Oto pełna lista produktów w ramach świątecznego menu w McDonald’s:
Jedne z moich najlepszych wspomnień to rodzinne wycieczki z moimi dziećmi do McDonald’s, a oczywiście każdy z nas ma swój ulubiony zestaw. Połączenie naszych ulubionych dań z McDonald’s z moją ulubioną porą roku to spełnienie świątecznych życzeń
- przekazała Mariah Carey w oficjalnym komunikacie.
Czy gwiazdkowe menu będzie dostępne również w Polsce? Niestety nie mamy dobrych wieści dla fanów piosenkarki – oferta będzie obowiązywać tylko w wybranych restauracjach McDonald’s w Stanach Zjednoczonych.
Co sądzicie o takiej współpracy sieci z Mariah Carey?
Zobacz również: Burger z McDonalda nie spleśniał przez 20 lat. Firma wreszcie skomentowała to szokujące zjawisko