Kim Kardashian jest właścicielką znanej marki Skims, która produkuje bieliznę. Celebrytka tym razem postanowiła zaprosić do współpracy dom mody Roberto Cavalli. Tak powstała kampania promująca stroje kąpielowe, której twarzami są Kim Kardashian oraz jej mama Kris Jenner.
Zobacz więcej: Te zmysłowe bluzki będą hitami lata. It girls ze Skandynawii noszą je non stop
Odważne zdjęcia letniej kolekcji z motywem zwierzęcych printów przykuły uwagę mediów. Projekty, sygnowane nazwiskiem słynnego projektanta, słyną z luksusowej ekstrawagancji. Marka Cavalli często wykorzystuje wzory zwierzęce i bogate zdobienia, które łączy z odważną kolorystyką. Innowacyjne techniki druku na skórze i tkaninach uczyniły ją ikoną, a styl stał się synonimem przepychu i zmysłowości.
Marka Skims, należąca do Kim Kardashian, zyskała z kolei popularność dzięki szerokiej ofercie bielizny modelującej, propagującej przy tym pozytywność ciała. Do asortymentu marki już niedługo dołączy linia strojów kąpielowych, którą celebrytka stworzyła wspólnie z włoskim domem mody.
Kampania, promująca najnowszą kolekcję, utrzymana jest w klimacie lat 70-tych i nawiązuje do dżungli. Kim Kardashian i jej mama w retro perukach odważnie prezentują na sobie kostiumy kąpielowe, bikini i pareo. W kolekcji dominują dzikie motywy m.in. z twarzą tygrysa, zebrą czy printy, przypominające pióra bażanta. Znalazły się w niej również plażowe sukienki i narzuty z kwiatowym motywem.
Zobacz więcej: Rodzinna wojna Beckhamów trwa. Victoria błaga Brooklyna o kontakt?
Kolekcja ma trafić do sklepów online i butików 27 czerwca.
Fot. Instagram.com (fot.https://www.instagram.com/kimkardashian/)
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie