Na co najmniej kilka najbliższych tygodni nasze życie towarzyskie, kulturalne, a często także zawodowe zostało zamknięte wśród kilku ścian naszych domów i mieszkań. Naprzeciw potrzebom wszystkich, którzy są w izolacji lub na kwarantannie, wychodzi marka CCC – w cyklu #hometimestories.
Akcja CCC pokazuje, że w domu nie sposób się nudzić, a czas spędzony w rodzinnym gronie może być wartościowy i dobrze spożytkowany. We współpracę zaangażowało się pokaźne grono przyjaciół marki, którzy proponują wiele aktywności idealnych na ten trudny i wymagający czas. Do tej pory na kanałach CCC zaprezentowano treningi sportowe, przeprowadzono naukę zakupów w sieci, przedstawiono też wiele pomysłów na domowe stylizacje, oczywiście z uwzględnieniem obuwia.
Fot. materiały prasowe
Ale to nie wszystko! Niebawem czeka nas więcej atrakcji, chociażby w postaci domowych porad, np. jak zadbać o swoją szafę z butami, które przekaże Justyna Czerniak (@jc_lovfashion), specjalnych treningów prowadzonych m.in. przez modelki Agatę Sieramską i Olę Kowal oraz świetnych pomysłów na odpowiednie wykorzystanie wolnego czasu, którego teraz prawie nikomu nie brakuje.
Fot. materiały prasowe
CCC nie zapomina także o najmłodszych. To właśnie specjalnie dla nich Marcin Prokop przeczyta bajkę „Kot w butach”. Niebawem swoją inaugurację będzie miał też wyjątkowy cykl „Like mother like daughter”. Z kolei stylistka Karolina Limbach podpowie wszystkim zainteresowanym, jak zadbać o swoją stylizację podczas pracy zdalnej. W stałym kontakcie jest z nami także ambasadorka marki Lasocki – Małgorzata Kożuchowska, która prezentuje swoje modowe obuwnicze wybory.
Fot. materiały prasowe
„Wszystko to robimy po to, aby w tym trudnym czasie, w którym powinniśmy żyć z dala od siebie, a jednak pozostać blisko, przekazać Wam naszą troskę i pozytywne wibracje” – zapewniają przedstawiciele CCC. „Jeżeli jesteście ciekawi, co dla Was przygotowaliśmy – śledźcie nasze kanały social media, gdzie na bieżąco pojawiają się kolejne propozycje na spędzenie czasu. I niezmiennie oczywiście namawiamy – zostańcie w domu.”
Materiał partnera