Kourtney Kardashian zdradza, co je na keto diecie

Przedstawia swój dokładny jadłospis.
Kourtney Kardashian zdradza, co je na keto diecie
fot. Instagram.com (https://www.instagram.com/kourtneykardash/)
01.07.2019

Dieta keto w ostatnim czasie cieszy się dużym zainteresowaniem i ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Wiele osób opisuje cudowne korzyści ze stosowania tej diety, natomiast lekarze cały czas ostrzegają przed potencjalnymi zagrożeniami. Na stosowanie diety keto zdecydowało się przede wszystkim dużo gwiazd, w tym Kourtney Kardashian, która lubi eksperymentować z różnymi planami żywieniowymi. Gwiazda twierdzi, że jej ciało nigdy nie wyglądało tak dobrze i dzieli się swoim jadłospisem.

Zobacz też: Kult smukłego ciała: Na czym polega dieta keto?

Dieta keto - czym się charakteryzuje

Dieta ketogeniczna to plan żywieniowy, który ogranicza spożywanie cukrów i węglowodanów, przy jednoczesnym spożywaniu dużej ilości białka i tłuszczu. Stosując się do takiego planu żywieniowego, nasze ciało zapada w tzw. stan ketozy, który pobudza nasze ciało do utraty masy ciała. Na diecie keto należy unikać alkoholu, przetworzonego ziarna, skrobi, słodkości, a także owoców i warzyw zawierających skrobię. 

Fani diety przekonują, że przynosi ona szybkie i drastyczne efekty odchudzania. Krytycy jednak twierdzą, że bardzo surowy reżim żywieniowy sprzyja szybkiemu porzuceniu nawyków, a stałe spożywanie pokarmów o wysokiej zawartości tłuszczu nie jest wskazane w przypadku osób podatnych na pewne dolegliwości zdrowotne, w tym choroby serca.

Co je Kourtney Kardashian

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Dieta keto, tak jak inne, które przynoszą rezultaty, jest bardzo wymagająca. Gwiazda jednak twierdzi, że zdecydowanie warto się poświęcić, a jej plan na najbliższe lata to jedzenie minimalnych ilości węglowodanów, wyłączając ziarna, fasolę oraz rośliny strączkowe i skupienie się na świeżych warzywach i chudym białku. Kardashianka zmienia nieco tradycyjną keto dietę i spożywa białko o obniżonej zawartości tłuszczu, a tłuszcze pozyskuje z nienasyconych źródeł, takich jak awokado, orzechy czy ryby.

Dla niej oznacza to spożywanie trzech posiłków dziennie, bez przekąsek. Ponadto zdradza, że planuje również stosować małe głodówki w połączeniu z dietą keto, czyli nie jeść 14-16 godzin po obiedzie. Od czasu do czasu planuje wydłużyć głodówkę do 24 godzin. W tym czasie popija jedynie rosół, wodę i zieloną herbatę.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Śniadanie, obiad, kolacja...

Kardashianka zdradziła swój przykładowy jadłospis.

Śniadanie: dzień rozpoczyna od smoothie z awokado, które tym razem dosładza nie miodem, a stewią. 

Lunch: to zazwyczaj bazująca na białku sałatka z indykiem, miksem sałat i jajkiem.

Kolacja: podstawą jest kurczak lub łosoś, do tego kalafior lub brokuły.

Od czasu do czasu gwiazda pozwala sobie na zjedzenie batatów, które mimo iż nie są dozwolone na diecie, są bardzo odżywcze.

Zobacz też: „Straciłam prawie 40 kg, stosując keto dietę” (Historia Keli)

Polecane wideo

Męski klon Kim Kardashian RYZYKUJE ŻYCIE, by jeszcze bardziej się do niej upodobnić!
Męski klon Kim Kardashian RYZYKUJE ŻYCIE, by jeszcze bardziej się do niej upodobnić! - zdjęcie 1

Komentarze

Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie