Trzeba być bardzo naiwnym, żeby kolorowe reklamy porównywać do prawdziwego życia. Marketing nigdy nie miał i nie będzie miał wiele wspólnego z rzeczywistością. To kreacja nastawiona na przyniesienie jak największych zysków. Jednak są jakieś granice, a te zostały przekroczone - twierdzą rozwścieczeni internauci.
Poszło o najnowszą kampanię reklamową amerykańskiej firmy Coach - producenta skórzanych torebek i butów. Marka zaangażowała do promowania swoich produktów jedną z największych współczesnych gwiazd showbiznesu. Problem w tym, że gdyby nie podpis, mało kto by ją rozpoznał!
Nie dość, że z nikim się nie kojarzy, to na dodatek firma została oskarżona o nadużywanie Photoshopa. Słusznie?
Zobacz również: Blogerka pokazuje, jak RETUSZUJE swoje zdjęcia! (Oszustwo czy konieczność?)
Jeśli jeszcze nie wiesz, mamy kilka podpowiedzi: to piosenkarka, ma 25 lat, króluje na Instagramie i uważana jest za jedną z najpiękniejszych kobiet swojego pokolenia. Jednak nie tym razem, bo według internautów grafik wyjątkowo ją skrzywdził.
„To jej najbardziej wyretuszowane zdjęcie, jakie kiedykolwiek widziałam”.
„Uwielbiam ją i jestem fanką, ale nigdy nie powiedziałabym, że to ona”.
„Powinna was pozwać!”.
O kim mowa?
Zobacz również: Pechowy retusz: katastrofy z Photoshopa
Trudno w to uwierzyć, ale w kampanii występuje piękna Selena Gomez. Na zdjęciach promocyjnych zupełnie siebie nie przypomina.