„Gdyby nie podpis, nie wiedziałabym kto to!”. Rozpoznasz gwiazdę z tej kampanii reklamowej?

Fani twierdzą, że firma przesadziła z retuszem.
„Gdyby nie podpis, nie wiedziałabym kto to!”. Rozpoznasz gwiazdę z tej kampanii reklamowej?
źródło: Instagram (instagram.com/coach)
12.01.2018

Trzeba być bardzo naiwnym, żeby kolorowe reklamy porównywać do prawdziwego życia. Marketing nigdy nie miał i nie będzie miał wiele wspólnego z rzeczywistością. To kreacja nastawiona na przyniesienie jak największych zysków. Jednak są jakieś granice, a te zostały przekroczone - twierdzą rozwścieczeni internauci.

Poszło o najnowszą kampanię reklamową amerykańskiej firmy Coach - producenta skórzanych torebek i butów. Marka zaangażowała do promowania swoich produktów jedną z największych współczesnych gwiazd showbiznesu. Problem w tym, że gdyby nie podpis, mało kto by ją rozpoznał!

Nie dość, że z nikim się nie kojarzy, to na dodatek firma została oskarżona o nadużywanie Photoshopa. Słusznie?

Zobacz również: Blogerka pokazuje, jak RETUSZUJE swoje zdjęcia! (Oszustwo czy konieczność?)

 

Post udostępniony przez Coach (@coach)

Jeśli jeszcze nie wiesz, mamy kilka podpowiedzi: to piosenkarka, ma 25 lat, króluje na Instagramie i uważana jest za jedną z najpiękniejszych kobiet swojego pokolenia. Jednak nie tym razem, bo według internautów grafik wyjątkowo ją skrzywdził.

„To jej najbardziej wyretuszowane zdjęcie, jakie kiedykolwiek widziałam”.

„Uwielbiam ją i jestem fanką, ale nigdy nie powiedziałabym, że to ona”.

„Powinna was pozwać!”.

O kim mowa?

Zobacz również: Pechowy retusz: katastrofy z Photoshopa

 

Post udostępniony przez Coach (@coach)

Trudno w to uwierzyć, ale w kampanii występuje piękna Selena Gomez. Na zdjęciach promocyjnych zupełnie siebie nie przypomina.

 

Post udostępniony przez Coach (@coach)

Komentarze (1)

Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 12.01.2018 08:30
Od razu widać, że to Selena
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo