W prestiżowym rankingu magazynu Forbes co roku pojawiają się wpływowe osoby, których działania warunkują zachowania rzeszy młodych ludzi. Treść ich przekazu dociera do największej liczby osób w Polsce. Z jednej strony jest to ogromne wyróżnienie w świecie show-biznesu, z drugiej również dostrzeżenie ogromnego wkładu włożonego w finalny efekt.
Zobacz również: Ubrania, kosmetyki, tatuaże, catering… Jak wielki jest dorobek przedsiębiorczej rodziny Majdanów?
Okazuje się, że przepisem na medialną popularność jest ciężka praca i spełnienie w swojej największej pasji: sporcie, podróżach czy muzyce. W czasie pandemii niezwykle potrzebna okazała się również umiejętność dzielenia się swoimi osobistymi historiami w sieci.
Tym razem autorski ranking stworzony przez Forbes Women dotyczył 50 najlepszych kobiecych marek osobistych. Jakie czynniki miały decydujący wpływ na takie wyróżnienie?
Liczba publikacji w mediach, możliwość docierania do licznych fanów oraz wartość przekazu, czyli ekwiwalent reklamowy za artykuły napisane na temat danej osoby (wart setki milionów złotych)
- czytamy na stronie forbes.pl.
Zdecydowaną liderką tegorocznego rankingu okazała się wschodząca gwiazda światowego tenisa, Iga Świątek.
Na temat Igi w mediach tradycyjnych ukazała się rekordowa liczba ponad 60 tysięcy wzmianek, tenisistka znalazła się też wśród liderek w social mediach, co w sumie przełożyło się na największą wartość medialną: ponad 380 milionów złotych
- wyjaśnia Forbes po przeprowadzeniu badań z firmą Press-Service Monitoring Mediów.
Na liście pojawiły się nazwiska z przeróżnych dziedzin: sportu, muzyki, podróży, teatru, telewizji, gastronomii, czy literatury. Na okładce najnowszego wydania znalazła się Martyna Wojciechowska.
Myślę, że mam dobrą intuicję i właściwie na tym opieram się od blisko 25 lat mojego istnienia w przestrzeni publicznej. Od zawsze miałam głęboką świadomość, co chcę robić. Nie czekałam, aż ktokolwiek będzie miał pomysł na mnie, sama miałam pomysł na siebie. Z perspektywy czasu myślę, że chyba to jest najważniejsze w mojej życiowej drodze. Nikogo nie udaję, jestem do bólu uczciwa względem samej siebie, a moi odbiorcy najwyraźniej doceniają szczerość
- podsumowała podróżniczka w wywiadzie.
Jak przedstawia się pierwsza dziesiątka rankingu?
Nie da się ukryć, że w tym roku można było zaobserwować wyjątkowe poruszenie wokół postów i treści publikowanych przez powyższe kobiety. Na pewno przynajmniej raz zetknęliśmy się z ich słowami.
Bezapelacyjnie muzycznym objawieniem okazała się Sanah, a właściwie Zuzanna Irena Jurczak, czyli 23-letnia wokalistka, skrzypaczka i kompozytorka, której utwory słyszeliśmy (i nuciliśmy) dosłownie wszędzie. Jej nowa płyta zdobyła miliony wyświetleń dosłownie chwilę po udostępnieniu.
W obszarze social mediów niewątpliwie króluje Wersow, czyli 25-letnia influencerka Weronika Sowa, którą na Instagramie obserwuje już ponad 2,6 miliona osób. Tuż za nią znalazły się wpływowe Martyna Wojciechowska i Anna Lewandowska.
Serdecznie gratulujemy takiej pozycji zwłaszcza tym najmłodszym kobietom (ciężko uwierzyć w to, że Julia Wieniawa skończyła dopiero 22 lata, a Iga Świątek jest ambitną dwudziestolatką), które na sukces zasłużyły sobie ciężką pracą w konsekwentnym dążeniu do swojej wizji oraz wyjątkowym talentem.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Zobacz również: Miliarderzy, którzy postanowili wydziedziczyć swoje dzieci