Ciacha na TŁUSTY CZWARTEK (Zero kalorii!)

Chciałoby się rzec: smacznego…
Ciacha na TŁUSTY CZWARTEK (Zero kalorii!)
27.02.2014

Są młodzi, przystojni i kochają ich kobiety na całym świecie. Mowa oczywiście o najpopularniejszych aktorach, piosenkarzach i modelach.

Scenarzyści piszą role specjalnie z myślą o nich, reżyserzy bez wahania oferują im miliony za udział w swoich projektach, a domy mody prześcigają się w intratnych propozycjach. Wszyscy oni doskonale zdają sobie bowiem sprawę, że zdolny i przystojny facet zapewni danemu przedsięwzięciu murowany sukces.

Z okazji tłustego czwartku specjalnie dla Was prezentujemy galerię najgorętszych ciasteczek. Piszcie w komentarzach, którego faceta schrupałybyście najchętniej!

Johnny Depp

Johnny Depp

Anthony Gastelier
Jon Kortajarena

Jon Kortajarena

Leonardo DiCaprio

Leonardo DiCaprio

Justin Timberlake

Justin Timberlake

Ryan Gosling

Ryan Gosling

Jake Gyllenhaal

Jake Gyllenhaal

David Beckham
Ian Somerhalder

Ian Somerhalder

Komentarze (15)

Ocena: 5 / 5
Ala (Ocena: 5) 02.03.2014 00:21
A gdzie Tyler Hoechlin?!?!?!?!?!?!?!
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 27.02.2014 19:26
Moze sie wlasnie narażam niektorym kobietom ale Ryan Gosling jakos szczególnie mnie nie zachwyca xd
zobacz odpowiedzi (1)
Anonim (Ocena: 5) 27.02.2014 19:01
Leonardo jest boski.
odpowiedz
Marta (Ocena: 5) 27.02.2014 18:33
Ronaldo brakuje ;o
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 27.02.2014 15:58
mmm jakie ciasteczka.jeszcze clooney z pittem ;d
odpowiedz

Polecane dla Ciebie

Polecane wideo