Polecane wideo

Komentarze (18)

Ocena: 4.78 / 5
gość (Ocena: 5) 06.02.2019 17:44
Nie bardzo wiadomo co robić w takiej syt. niby policji się nie wzywa a podobno fryzjerzy często nie chcą ponownie wykonać zepsutej usługi a jeszcze żądają zapłaty. a taki klient/tka przez to może stracić pracę (wszędzie w kontakcie z klientem w handlu, w biurach oczekują odpowiedniej aparycji)i rozwalić sobie całe życie, to nie są żarty....
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 11.01.2019 14:04
Ja na szczęście mam już ''swój'' salon, w którym zawsze wychodzę z tym, o co poproszę. Pamiętam, jak robiłam po raz pierwszy ombre - miałam wtedy włosy do pasa, do tego kręcą się i są mega gęste. Kolor naturalny bardzo ciemny brąz (poziom 2). Spędziłam w salonie 7 h, ale wyszłam z taką fryzurą, że kobitki na ulicy i w sklepach mnie zaczepiały, pytając, kto potrafi tak pięknie zająć się włosami! Idealny blond, płynne przejście kolorów. Góra w moim odcieniu (fryzjerka wybrała identyczny kolor, ale musiała odświeżyć, bo miałam włosy farbowane czekoladowy brązem), dół karmelowy blond, włosy lśniące, miękkie i w ogóle nie zniszczone, chociaż były rozjaśniane. Wskazówki dot.pielęgnacji, próbki kosmetyków etc. Zapłaciłam za to 270 zł, ale opłacało się,
zobacz odpowiedzi (1)
ZdziwiOna (Ocena: 5) 08.01.2019 09:44
Co? Za zrobienie mega odrostów tyle kasy trzeba dać?
odpowiedz
QQ (Ocena: 5) 08.01.2019 09:43
Jakby taką fryzuje "wyczarował" jakiś mistrz fryzjerstwa to by (prawie) każda pani chciała taką mieć, tak jak te siwe paskudztwa. Tylko trzeba wmówić ze to fajne.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 06.01.2019 23:20
fryzjerki(rzy) są nie szkoleni,nikt tego nie pilnuje,nie ma żadnych nad nimi kontroli,robią co chcą.Spoufalają się na początku usługi,udają że są sympatyczni a potem głupio powiedzieć że zepsuli sprawę.
odpowiedz