Polecane wideo

Komentarze (18)

Ocena: 4.83 / 5
tost (Ocena: 5) 22.05.2019 15:21
Żal mi tej dziewczyny... bardzo.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 17.05.2019 18:06
Widać że nie masz pojęcia o trądziku, myślisz że jak ktoś ma skórę w takim stanie to już nie odwiedził wielu dermatologów??? Jest tylko jeden lek który u niej coś mógłby pomóc to izotretynoina jednak bardzo szkodliwy więc albo nie może go brać albo ten lek po prostu na nią też nie działa
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 16.05.2019 20:14
Nakładanie takiej ilości makijarzu nie pomoże a wręcz zaostrzy. Powinna iść do dobrego specjalisty. Odpowiednie leki, maści, dieta , zero cukru i skóra z pewnością się poprawi.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 16.05.2019 13:25
Nakładanie tyle tego na pewno jej nie pomoże.
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 16.05.2019 08:22
Współczuję dziewczynie, mam znajomą która ma to samo ale nie tylko na twarzy, na klatce piersiowej i na plecach też ma. A wizyty u dermatologa nic jej nie dawały..
odpowiedz