Kilkanaście lat temu było nie do pomyślenia, żeby projektant wypuszczał linie ubrań i dodatków dla mas. Rzeczy, wychodzące z jego pracowni, miały być unikatowe, wyjątkowe i niepowtarzalne. W skrócie: miały być zaprzeczeniem tanich sieciówek.
Dzisiaj wielcy kreatorzy wiedzą jednak, że współpraca z popularnymi markami może być dla nich bardzo owocna. H&M regularnie zaprasza do kolaboracji najpopularniejszych projektantów. W Biedronce pojawiła się pościel sygnowana metką Bohoboco oraz koce i poduszki stworzone przez duet Paprocki&Brzozowski. W Lidlu można z kolei kupić ubrania zaprojektowane przez Heidi Klum. Głośno było także o kolekcji stworzonej dla Rossmanna przez Gosię Baczyńską.
Czy produkty z linii BY JEMIOŁ, również stworzone dla niemieckiej drogerii, okażą się równie dużym sukcesem? Czas pokaże.
Kolekcję Łukasza Jemioła od 30 września będzie można kupić w Rossmannie. Znalazły się w niej m.in. torby, portfele, spodnie, spódnice, bluzki, rękawiczki i rajstopy. Na jakie ceny musisz się przygotować?
Zobacz także: Hit sezonu: Torebka z metalową rączką