7 lutego w Praskiej Drukarni przy ulicy Mińskiej 65 w Warszawie odbyła się premiera najnowszej kolekcji BIZUU na sezon wiosna-lato 2018.
Oprawę muzyczną pokazu zapewnił zespół Audiofeels wykonujący muzykę w stylu vocal play. Aranżacja muzyczna i imitowane głosem instrumenty stanowiły idealne uzupełnienie scenografii, dodając magii całemu wydarzeniu.
To co wyróżnia najnowszą kolekcję BIZUU wiosna-lato 2018 to coraz śmielsze kolory, coraz bardziej fantazyjne połączenia i egzotyczne printy. Konsekwentnie już skierowana jest do świadomych i odważnych modowo kobiet, które nie boją się śmiałych połączeń, dla których nowoczesna klasyka to również mocny kolor i oryginalny print.
Kolekcja została zainspirowana motywem jungli oraz egzotyką zamieszkujących ją zwierząt. Myślą przewodnią stała się również wyjątkowa flora tego miejsca. Jest bogata w barwy, wyraźne i soczyste nagromadzenie kolorów.
Zapytane o kolor przewodni kolekcji zgodnie odpowiemy: multikolor!
Jednak wielbicielki pudrowego różu mogą być spokojne. Kolor, który jest wizytówką marki nadal obecny jest w wielu stylizacjach tego sezonu.
Odpowiednio do pory roku duet BIZUU proponuje dużo zwiewnych modeli– delikatne, niemalże transparentne jedwabie zostały pokryte autorskimi printami teamu BIZUU.
Jednakże wzorzyste tkaniny to nie wszystko. Projektantki poszły o krok dalej, łącząc je z charakterystycznymi dla marki falbanami, koronkami oraz obecnymi w kilku ostatnich kolekcjach plisami.
Nadchodzący sezon to zdecydowanie czas długości midi i maxi. Nie zabrakło oczywiście charakterystycznych dla marki dziewczęcych sukienek o długości mini, wzbogaconych falbaną czy koronką.
Sezon wiosna-lato to również idealna pora na wszelkiej długości spódnice – od wzorzystych mini oraz mini z falbanką, po zwiewne rozwiązania maxi w wersji plisowanej, wykończone szeroką gumą.
W kolekcji nie zabrakło propozycji dla wielbicielek garniturów, które w wydaniu BIZUU zawsze stanowią ciekawą wersję formalnego looku. Wybory Projektantek na sezon wiosna lato to aż trzy komplety – gładki pudrowo różowy, wersja w kolorowe kwiaty oraz propozycja kwiatowa w bardziej stonowany pastelowy print.
Odpowiednio do pory roku w kolekcji pojawiły się jednoczęściowe kostiumy kąpielowe, o ciekawym kroju, połączonym z charakterystycznym dla kolekcji roślinno-zwierzęcym motywem.
Uzupełnieniem wiosenno-letniej garderoby są swetry, w bogatej jeśli chodzi o wzór i długość odsłonie. Wielbicielki pasteli znajdą w kolekcji rozpinany sweter w grube pasy. Dla fanek printów powstały modele z kwiatowym motywem, zaś miłośniczki maxi rozwiązań ucieszą modele swetrów-płaszczów w ciekawe wzory.
Całość kolekcji dopełniają płaszcze-kimona – bogato zdobione złotą nicią oraz o długości maxi pokryte wyraźnym kwiatowym printem.
W obecnej kolekcji znajdziemy też dodatki w postaci torebek. Do wyboru torba klasyczna skórzana w trzech rozmiarach i bogatej ofercie kolorystycznej oraz saszetki o geometrycznym kształcie zakończone falbanką z modnego w tym sezonie vinylu.
Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak jak zawsze postawiły na najwyższą jakość wykonania swoich projektów, używając do ich stworzenia wyjątkowych tkanin pochodzących z Włoch i Francji, wśród których znajdziemy satynę, muślin, jedwabie czy delikatne koronki, jak również wełnę, moher, angorę czy autorskie printy na szlachetnych podkładach.
Podczas pokazu mogliśmy podziwiać także najnowsze modele personalizowanej biżuterii marki LILOU – Partnera Głównego wydarzenia. Ażurowe bransolety oraz naszyjniki z kolekcji inspirowanej pawimi piórami, kolczyki oraz pierścionki z kolekcji Barok z kryształami w najmodniejszych kolorach tego sezonu, idealnie wpisały się w charakter kolekcji i dodały blasku stylizacjom na wybiegu.
Najnowsze projekty marki BIZUU uzupełnione zostały obuwiem marki Badura. To już kolejna - czwarta odsłona współpracy obu marek. Stworzone według autorskiego projektu BIZUU modele były idealnym dopełnieniem looków z wybiegu.
Najnowsza kolekcja Badura x BIZUU to aksamitne klapki na niskim obcasie w pastelowych kolorach – pudrowym różu oraz morskiej zieleni, wzbogacone fantazyjnym wiązaniem. Na wybiegu pojawiły się również zamszowe sandałki na obcasie słupku, z klamrą wokół kostki w kolorze pudrowego różu i czarnym.
Kolejnym modelem kolekcji są skórzane pół-mokasyny z szerokim wiązaniem i odkrytą piętą. Kolekcję na wybiegu dopełnił skórzany klapek na grubszej podeszwie z mocnym marszczeniem na krzyż.
Nową kolaboracją jest współpraca z marką New Balance, której buty idealnie uzupełniły rockowe sylwetki z kolekcji licencyjnej marki BIZUU x The Rolling Stones, jak również pojawiły się w kilku sylwetkach w kolekcji regularnej.
Po raz kolejny duet BIZUU we współpracy z marką GATTA stworzył dodatki do pokazu wiosna-lato 2018. Skarpetki o soczystych kolorach, oryginalnej formie i nietypowym połączeniu materiałów, według autorskiego projektu Projektantek BIZUU idealnie dopełniły looki na wybiegu.
Za reżyserię pokazu odpowiedzialna była niezastąpiona Katarzyna Sokołowska, zaś wszystkie zaprezentowane sylwetki powstały pod czujnym okiem Agnieszki Ścibior.
Kreatorką makijażu była Marianna Yurkiewicz, która przy wsparciu wizażystów i produktów marki PAESE stworzyła makijaż dopełniający stylizacje pokazu.
Marka PAESE zapewniła kosmetyki do pokazu, w odcieniach idealnie korespondujących z lookami z wybiegu.
Fryzury do pokazu wykonali styliści współpracujący z VIP ROOM Łubiński Kowalski, przy użyciu kosmetyków i szamponów marki Kerastase.
Kreatorem manicure była marka INDIGO. Stworzony specjalnie do pokazu nail look – na bazie pięciu kolorów wybranych przez Projektantki BIZUU z kolekcji INDIGO, w różnych odcieniach różu, błękitu i czerwieni idealnie korespondował z kolorami występującymi w kolekcji wiosna-lato.
O wygląd naszych Projektantek podczas pokazu zadbała marka BOGDANI, przy użyciu profesjonalnej linii kosmetyków pielęgnacyjnych Obagi oraz zabiegów przy użyciu skoncentrowanej fali ultradźwiękowej o wysokiej częstotliwości.
Scenografia do pokazu już po raz kolejny powstała pod czujnym okiem Anny Szczęsny, zaś nad bezpieczeństwem pokazu czuwała firma WARTA.
Partnerami wydarzenia byli: Lilou – Partner Główny pokazu, Badura, WARTA, Cisowianka Perlage, New Balance, BOGDANI, Gatta, PAESE, INDIGO, LINEXIM, VIP ROOM Warszawa, Salon Optyczny Andy&Mag, Lajkonik zapewniający drobne przekąski w postaci krakersów REWERS a także Martini, którego smakami Goście raczyli się w strefie afterparty pokazu oraz marka Whirlpool- której ambasadorem kampanii 6-ty Zmysł Projektanta jest BIZUU.
Współorganizatorem pokazu była agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT , a patronat medialny nad wydarzeniem objęli: ELLE, Gala, Glamour , Fashion Post, Fasion Magazine, MIUMAG oraz Jastrząb Post.
Pierwsze modele z kolekcji BIZUU wiosna-lato 2018 dostępne są w sprzedaży od już dzisiaj we wszystkich butikach BIZUU, a także sklepie w online – www.sklep.bizuu.pl. To kolejna miła wiadomość dla Klientek marki.
Kapsułowa kolekcja BIZUU x The Rolling Stones
Podczas pokazu zaprezentowane zostały także modele z najnowszej kapsułowej kolekcji BIZUU x The Rolling Stones.
Najnowsza kolekcja licencyjna BIZUU to konsekwentny ukłon w stronę wszystkich kobiet, które strojem podkreślają swoją siłę, odwagę oraz równość płci. Po bajkowych Atomówkach oraz kultowej Barbie przyszedł czas na odsłonę kobiecej niezależności w nieco innym wydaniu.
Po sukcesie dwóch poprzednich kolekcji licencyjnych Projektantki nawiązały współpracę z firmą BRAVADO oraz Universal Music Polska.
To, co spaja wszystkie licencje BIZUU to niepodważalny fakt, że każdy o nich słyszał i każdy je zna.
Najnowsza kapsułowa kolekcja zainspirowana została rockowym charakterem zespołu The Rolling Stones, jego niepowtarzalną muzyką, stylem i kultowymi symbolami.
Kolory kolekcji to charakterystyczna dla samego zespołu paleta barw. Mocne kolory stanowią idealny podkład pod licznie użyte w tej kolekcji aplikacje. Hafty, cekinowe motywy, naszywki czy personalizowana podszewka – wszystkie inspirowane symbolami The Rolling Stones.
Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak stworzyły dzienną kolekcję BIZUU x The Rolling Stones, na którą składają się m.in. płaszcz, ale także niezwykle modna w tym sezonie kurtka typu bomberjacket. Dodatkowo, wizerunek The Rolling Stones został wykorzystany na swetrach, bluzach oraz sukienkach. W kolekcji znaleźć możemy także t-shirty z symbolami czy wizerunkiem zespołu oraz cytatami z piosenek. Zdecydowanym novum jest fakt, że w kolekcji pojawił się jeden t-shirt męski.
Całość kolekcji dopełnia stały model z repertuaru kolekcji licencyjnych - klasyczny w kroju czarny garnitur.
OPRAWA POKAZU BIZUU wiosna/lato 2018
REŻYSERIA: Katarzyna Sokołowska
STYLIZACJA: Agnieszka Ścibior
MAKIJAŻ: Marianna Yurkiewicz oraz wizażyści marki PAESE
KOSMETYKI: PAESE
FRYZURY: VIP ROOM Łubiński Kowalski oraz styliści marki Kerastase
KOSMETYKI DO WŁOSÓW: Kerastase
MANICURE: INDIGO
BUTY: BADURA x BIZUU, BADURA
BUTY SPORTOWE: New Balance
BIŻUTERIA: LILOU
SKARPETKI: GATTA
OKULARY: Salon Optyczny Andy&Mag
SCENOGRAFIA: Anna Szczęsny
PRODUKCJA: 180heartbeats + JUNG v. MATT/ BIZUU