10 sposobów na piękne pośladki. Są proste, ale PIEKIELNIE SKUTECZNE

13 Marca 2017

Co robić, żeby pupa prezentowała się jak należy?

trening na pupę

Można to ogłosić oficjalnie: płaska pupa i wąskie biodra nie są już seksowne. Teraz seksowne są krągłości i wypukłości. Czy to nie wspaniała wiadomość? Wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i zdał sobie sprawę, że kobieta powinna wyglądać jak kobieta. Instagram pełen jest zdjęć dziewczyn, które chwalą się pełnymi pupami. Czy nam się to podoba, czy nie Kim Kardashian wylansowała modę na krągłe pośladki. Jeśli więc brakuje ci krągłości w odpowiednich miejscach, wypróbuj proste metody i stosuj je systematycznie, a efekty przyjdą szybko!

Zobacz także: Trening Insanity. Co to jest?

Przede wszystkim przysiady
Może przebiec maraton, możesz przejść 50 km z kijkami, możesz przepłynąć bez ustanku dwadzieścia długości basenu, a nic nie wymodeluje twoich pośladków lepiej niż proste przysiady. Chodzi o tzw. squaty – pogłębione przysiady z wdechem (wydech podczas prostowania nóg). To najgenialniejsze ćwiczenie na świecie, które możesz robić zawsze i wszędzie – kiedy tylko najdzie cię ochota, i to zupełnie za darmo. Wyrób w sobie nawyk robienia głębokich przysiadów np. zawsze po obudzeniu albo przed snem. Możesz też robić przysiady z obciążeniami.

30 Day Squat Challenge
Gdy już opanujesz właściwą technikę wykonywania przysiadów, rzuć sobie wyzwanie. W osiągnięciu wymarzonego celu, czyli wymodelowania pupy pomoże ci 30 Day Squat Challenge, czyli miesięczny plan robienia squatów. Zaczynasz od 50 przysiadów i codziennie zwiększasz ich liczbę (drugiego dnia 55, trzeciego 60, potem 70, 75, 80, 100 – aż dojdziesz do 250). Co trzy dni należy zrobić przerwę, by dać pośladkom odpocząć. Plan wyzwania znajdziesz w internecie – wydrukuj go i działaj od razu.

Zaciskanie mięśni
Mięśnie trzeba cały czas zmuszać do pracy – dotyczy to również, jeśli nie przede wszystkim twoich pośladków. Być może masz już wyrobiony nawyk zaciskania mięśni brzucha. Teraz czas na pupę. Gdy zmywasz, gotujesz, myjesz zęby, spacerujesz, myjesz okna – naprzemiennie zaciskaj mięśnie i je rozluźniaj. Nagrodą za systematyczność będą jędrne, okrągłe pośladki – przekonasz się sama! Również gdy ćwiczysz na osiedlowej siłowni, pamiętaj o tej czynności – pośladki zaciskaj zawsze z wydechem.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (5)
ocena
2.6/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2017-04-23 09:16:37

Zimna woda na koniec ciepłego prysznica naprawdę działa, bardzo ujędrnia ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-03-13 21:27:32

Najbardziej oklepany artykuł na świecie... ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
gość
(Ocena: 1)
2017-03-13 18:16:05

peeling co najmniej dwa razy dziennie? chyba max 2 razy tygodniowo. ogarnijcie sie CO WY ZA BZDURY PISZECIE

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Monika
(Ocena: 1)
2017-03-13 10:13:02

Drogi papilocie: serio?? Ameryki nie odkryliście. Zdjęcie rodem z reklamy McFit. Schody zamiast windy- chyba bardziej kondycja i ogólne schudnięcie niż super pupa. Mięśnie tyłka wyrobimy ćwicząc siłowo- przysiady, wykroki, suwnica etc. Marne autorki tych artykułów :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1