5 przykazań udanego treningu

28 Marca 2017

Kilka wskazówek, dzięki którym aktywność fizyczna stanie się czystą przyjemnością!

trening

Po stosunkowo długim okresie bezczynności postanowiłaś dołączyć do grupy aktywnych? Doskonale. Zanim jednak sport na dobre zagości w twoim życiu, sprawdź, od czego powinnaś zacząć.
Przygotowałyśmy 5 przykazań udanego treningu, dzięki którym wysiłek będzie ci się kojarzył wyłącznie z przyjemnością. To bardzo ważne – bo im lepiej będziesz się czuła ćwicząc, tym trudniej będzie ci porzucić aktywność fizyczną. Pamiętaj, że regularność to jedyny klucz do sukcesu.


Gotowa? Zaczynamy.

Przykazanie 1: Skuteczny dezodorant


Pot to nieodłączny element treningu. Nie każda z nas czuje się jednak komfortowo, gdy wyczuwa od siebie ten mało przyjemny zapach. Z tego względu warto wybrać dezodorant, który jest naprawdę skuteczny, ponieważ stworzono go specjalnie z myślą o sportowcach. Najlepiej taki, który pozwala skórze oddychać.


Takim produktem jest na pewno adidas adipiure, dostępny w dwóch wersjach: standardowego sprayu i roll-onu. Obie są niezwykle bezpieczne dla pH skóry dzięki bezalkoholowej i wolnej od soli aluminium formule cotton-tech. Do tego gwarantują natychmiastowe poczucie świeżości oraz 24-godzinną skuteczność działania.


Jeżeli zależy ci nie tylko na kontroli nad zapachem, ale także na komforcie podczas treningu, nie bagatelizuj kwestii związanej z odpowiednim dezodorantem.


Cena spray: 14,49 zł/ 150 ml
Cena roll-on: 14,49 zł / 50 ml


Przykazanie 2: Motywacja


Najbardziej efektywny trening wykonasz wtedy, gdy będziesz dobrze zmotywowana. W tym celu najpierw oblicz swoje BMI. Osobie otyłej zaleca się inne formy aktywności niż takiej, której waga jest w normie albo która ma lekką niedowagę. Kalkulatory znajdziesz w Sieci. Możesz również swoją wagę (w kilogramach) podzielić przez wzrost (w metrach) podniesiony do kwadratu. Prawidłowa masa ciała zawiera się w przedziale 18,5–24,99.


Gdy będziesz już wiedzieć, jakie efekt chcesz osiągnąć poprzez trening, warto zmotywować się dodatkowo. Przejrzyj zdjęcia trenerek, modelek, dziewczyn, które cię inspirują. I bierz z nich przykład!

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (7)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

poszlaka
(Ocena: 5)
2017-03-28 09:40:31

no, można się dostosować jak się ma odpowiednią motywację. dla mnie motywacja pojawiła się dopiero jak po iqacai schudłam 12 kilogramów, te tabsy są niesamowite. i nie ważne, że trochę od drugiej strony zaczęłam - efekt się liczy. pierwsze wakacje w stroju kapielowym

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
bajka
(Ocena: 5)
2017-03-28 08:25:33

Moje rady: 1. na godzine/ poltorej zostaw tel w szatni i nie napie.dalaj 1000 slitfoci na fejsa i insta 2. Skup sie na tym co mowi i robi trener 3. Nie jecz ze ćwiczenia sa trudne i ciezkie tylko dawaj z siebie wszystko 4. Naprawdę nic sie nie stanie jesli sie spocisz a Twoja fryzura sie zniszczy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-28 09:10:14

Popieram!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-28 11:29:07

Kutwa skąd wy macie hajsy na tych trenerow

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-28 14:56:21

Po prostu pracując...? Wiele osób bierze trenera na początek żeby nauczył poprawnej techniki, a potem ćwiczą już same. Czasami jak się patrzy na lordozę dziewczyn przy niektórych ćwiczeniach to odcinek lędźwiowy po prostu płacze...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1