W erze mediów społecznościowych influencerzy odgrywają ogromną rolę w kształtowaniu naszych decyzji zakupowych. Współpraca marek z popularnymi osobami na Instagramie, YouTube czy TikToku stała się normą. Jednak czy warto ufać ich rekomendacjom i inwestować w produkty, które polecają?
Zobacz także: Mąż jest zły, bo nie chcę, żeby był przy porodzie
Influencer marketing to dzisiaj potężne narzędzie, które napędza popyt na pewne marki i produkty. Obserwując konta różnych znanych osób z pewnością zauważyłaś, że w konkretne dni tygodnia promują te same produkty. Przykładowo, w poniedziałki zalewają nas na Instagramie recenzje i „polecajki” suplementów diety, we wtorki ubrań sportowych, w środy kremów, w czwartki podkładów, etc.
Jednym z kluczowych czynników wpływających na wartość produktów polecanych przez influencerów jest zaufanie. Większość użytkowników mediów społecznościowych śledzi influencerów, ponieważ ceni ich opinie i styl życia.
Jesteśmy ciekawe, czy zdarzyło ci się kiedykolwiek kupić coś, co zarekomendowały popularne osoby z mediów społecznościowych? Zagłosuj tutaj: