Czy kupujesz produkty polecane przez influencerów?

Influencer marketing to dzisiaj potężne narzędzie, które napędza popyt na pewne marki i produkty.
Czy kupujesz produkty polecane przez influencerów?
Fot. pexels
06.08.2024

W erze mediów społecznościowych influencerzy odgrywają ogromną rolę w kształtowaniu naszych decyzji zakupowych. Współpraca marek z popularnymi osobami na Instagramie, YouTube czy TikToku stała się normą. Jednak czy warto ufać ich rekomendacjom i inwestować w produkty, które polecają?

Zobacz także: Mąż jest zły, bo nie chcę, żeby był przy porodzie

Influencer marketing to dzisiaj potężne narzędzie, które napędza popyt na pewne marki i produkty. Obserwując konta różnych znanych osób z pewnością zauważyłaś, że w konkretne dni tygodnia promują te same produkty. Przykładowo, w poniedziałki zalewają nas na Instagramie recenzje i „polecajki” suplementów diety, we wtorki ubrań sportowych, w środy kremów, w czwartki podkładów, etc.

Jednym z kluczowych czynników wpływających na wartość produktów polecanych przez influencerów jest zaufanie. Większość użytkowników mediów społecznościowych śledzi influencerów, ponieważ ceni ich opinie i styl życia.

Jesteśmy ciekawe, czy zdarzyło ci się kiedykolwiek kupić coś, co zarekomendowały popularne osoby z mediów społecznościowych? Zagłosuj tutaj:

15 % tak
85 % nie

Polecane wideo

Co suma cyfr Twojego numeru telefonu zdradza na temat Twojej przyszłości?
Co suma cyfr Twojego numeru telefonu zdradza na temat Twojej przyszłości? - zdjęcie 1
Komentarze (1)
Ocena: 1 / 5
gość (Ocena: 1) 06.08.2024 09:22
Wynurzenia influencerek to antyrekomendacja...
odpowiedz

Polecane dla Ciebie