Czy brak libido przy tabletkach antykoncepcyjnych jest normalny?

Magda od pewnego czasu nie ma ochoty na zbliżenia.
Czy brak libido przy tabletkach antykoncepcyjnych jest normalny?
Fot. Unsplash.com (Brittani Burns)
13.10.2021

Kilka miesięcy temu mnie i mojemu partnerowi pękła prezerwatywa. Na szczęście nie zaszłam w ciążę, ale od tamtego czasu oboje jesteśmy przewrażliwieni na tym punkcie. Nie chcemy być jeszcze rodzicami, dlatego zdecydowałam się na tabletki antykoncepcyjne.

Ogólnie czuję się po nich dobrze. Nie przytyłam, nie miewam gorszego nastroju, okres dostaję regularnie jak w zegarku, a głowę mam spokojną, że nie zdarzy się niechciana wpadka. Jest tylko jedna rzecz, która trochę mnie martwi. Od kiedy biorę antykoncepcję hormonalną, bardzo spadło mi libido. Na zbliżenia praktycznie nie mam ochoty, nie robię się też wilgotna. Kiedy już się kochamy czuję oczywiście jakąś przyjemność i bliskość z partnerem, ale wcześniej mogłam z nim to robić na okrągło, a teraz ochota mi spadła.

Zobacz także: Moja córka chce wyjść za mąż w wieku 20 lat...

Nie wiem, czy to przez tabletki, czy przez traumę z powodu pękniętego kondoma. Wy miałyście podobny skutek uboczny przez tabletki anty?

Magda

Czy brak libido przy tabletkach antykoncepcyjnych jest normalny? Zagłosuj:

 

 

76 % tak
24 % nie

Polecane wideo

Miłosny HOROSKOP na październik
Miłosny HOROSKOP na październik - zdjęcie 1
Komentarze (5)
Ocena: 5 / 5
gość (Ocena: 5) 13.10.2021 07:49
Tez mam tabletki ale mam wieksze libido od partnera i u mnie to jest problemem :( Na suchość kup sobie dobry żel
zobacz odpowiedzi (4)

Polecane dla Ciebie