Czy złożyć skargę na kasjerkę? Wydała mi za mało naklejek i nie dostanę maskotki

Daria twierdzi, że pracownica sklepu pomyliła się na jej niekorzyść.
Czy złożyć skargę na kasjerkę? Wydała mi za mało naklejek i nie dostanę maskotki
fot. Unsplash
25.09.2018

Niektórzy pewnie będą się śmiać, że tak mi zależy. Nie o to chodzi. Naklejki w sklepie zbieram przy okazji. Po prostu tam mam najbliżej i prawie codziennie robię zakupy. Jeśli jest jakaś akcja, to korzystam, bo nic nie tracę. Mogę tylko zyskać. Moje dzieci akurat lubią te pluszaki.

Zobacz również: LIST: „Ekspedientka mnie upokorzyła. Powiedziała przy wszystkich, że nie ma tak dużego rozmiaru”

Już kilka udało się zdobyć. Do kolejnego coraz bliżej, ale dalej, niż mogłoby być. Wszystko przez panią kasjerkę, która wydała mi ostatnio za mało naklejek. Byłam roztargniona i zauważyłam dopiero po fakcie. Kupiliśmy z mężem jedzenie na cały dzień, a ona wydała nam 2 zamiast 3.

Po kilku godzinach wróciłam do sklepu, ale nikt nie chciał mi uwierzyć.

Rachunek się zgadza, powinny być 3, ale potwierdzenia wydania naklejek tam nie ma. Żadnego dowodu na to, ze dostałam tylko 2. Czuję się mocno oszukana, bo jednak kilkadziesiąt złotych taka przyjemność kosztuje. Nie bardzo wiem, co mam w tej sytuacji zrobić.

Zobacz również: LIST: „Robię zakupy z dziećmi i jeszcze NIKT nie przepuścił mnie w kolejce do kasy”

Mogłabym odpuścić, ale to nie jest w moim stylu. Nie chodzi o to, że jestem mściwa. Po prostu oczekuję sprawiedliwego traktowania. Skoro coś mi się należy, to chcę to dostać. Kierowniczka sklepu stwierdziła, że zawsze mogę napisać skargę.

Korci mnie, żeby faktycznie to zrobić. Opiszę dokładnie sytuację i reakcję personelu.

I tu pojawia się jedno "ale". Jestem wściekła na ekspedientkę, ale czasami takie skargi kończą się dyscyplinarką. Nie chciałabym, żeby ją wyrzucili albo obcięli pensję. Nie o to w tym wszystkim chodzi. Może to zaznaczyć w moim piśmie? Myślicie, że powinnam je w ogóle napisać i wysłać?

Daria

Zobacz również: LIST: „Dzieci powinny mieć zakaz wstępu do sklepów! Nie potrafią się zachować”

13 % tak
87 % nie

Polecane wideo

Paskudne ubrania z Internetu: Te zdjęcia NA ZAWSZE zniechęcą Cię do zakupów w Sieci
Paskudne ubrania z Internetu: Te zdjęcia NA ZAWSZE zniechęcą Cię do zakupów w Sieci - zdjęcie 1
Komentarze (11)
Ocena: 2.45 / 5
222 (Ocena: 5) 02.10.2018 22:31
Moim zdaniem te kasjerki niektore z biedronki podbierają naklejki. Jak od kazdego wezmie od klienta jedną naklejką. W ciagu trzy dni mają na darmową zabawkę.
odpowiedz
naklejki (Ocena: 5) 02.10.2018 22:19
Miałam taką samą sytuacje biedronce .Widzałam przy kasie ze nalezy mi 4 naklejki. Ona mi nie dała tych naklejek .Kasjerka okłamała mnie że naklejki są zapisane na kartce z biedronki .Pytam nastepnego dnia w sklepie czy sa na kartce .Nie były zapisane widocznie kasjerka dla siebie wzieła naklejki.Nawet na paragonie były 4 sztuki naklejki . Na drugi raz musisz przy kasje liczyć naklejki.
odpowiedz
gość (Ocena: 1) 25.09.2018 18:24
Może zamiast składać skargę czas zacząć się leczyć? Cóż każdy popełnia czasem błędy, a skarga napisana z powodu nie wydania jednej naklejki jest co najmniej chora i idiotyczna. Chociaż w sumie czego się spodziewać ,z listu wynika, że jego autorka zbytnią inteligencją nie grzeszy.
odpowiedz
gość (Ocena: 1) 25.09.2018 14:52
Hahaha hahaha hahaha
odpowiedz
gość (Ocena: 5) 25.09.2018 10:22
Nosz... trzeba było uważniej sprawdzać ile jest naklejek przy ich odbieraniu. Poza tym raban taki jakby chodziło o jakieś dziesięć naklejek czy jeszcze więcej a nie jedną. I jeszcze "jestem wściekła na ekspedientkę". Wściekła o jedną naklejkę? Aż się boję pomyśleć co musi się dziać przy poważniejszych sprawach. Trzecia wojna światowa, Armageddon i napalm w jednym.
zobacz odpowiedzi (1)

Polecane dla Ciebie