Decyzja dnia

Czy usunęłabyś ciążę z gwałtu? Patrycja

Sprawa nie dotyczy bezpośrednio mnie, ale czuję się tak, jakbym to ja miała decydować. Chodzi w końcu bliską mi osobę. Ona została 2 miesiące temu zgwałcona w czasie imprezy, chociaż przez dłuższy czas nikomu o tym nie powiedziała. Myślała, że sama jest sobie winna, a nawet próbowała wytłumaczyć potwora, który jej to zrobił.

No bo wiadomo, impreza, ona trochę wstawiona, on jeszcze bardziej. Podobał jej się, dawała mu jakieś sygnały i on to wykorzystał. Kiedy padła już zupełnie nieprzytomna i nie mogła nic zrobić, to po prostu ją zgwałcił. Bez jej zgody. Do dzisiaj nie wiadomo, czy to nie była pigułka gwałtu, ale było za późno, żeby to zbadać. Wiedziała co się dzieje, ale była bezsilna. Wtedy zaszła w ciążę.

Strony

Ty też masz przed sobą trudną decyzję? Opisz ją i wyślij pytanie na redakcja@papilot.pl.
Wybrane maile zostaną opublikowane.

Komentarze (32)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-05 23:14:47

Rozumiem ze to dla niej tragedia. Dziecko nie jest niczemu winne. Jezeli nie chce tego dziecka to niech odda do adopcji. Jest tysiace ludzi ktorzy marza o dziecku :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-06 00:08:05

Ma urodzić niechciane dziecko tylko po to, żeby uszczęśliwić obcych ludzi? Wiesz czego wymagasz od tej biednej kobiety? A może ten gwałciciel był jakimś psycholem, po co przekazywać te geny.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-06 01:49:23

Jasne, niech rodzi w bólu, niszczy sobie ciało i cierpi przez gwałciciela. I niech przez 9 miesięcy nosi jego dziecko, tak aby ani przez moment nie zapomnieć. Ja dostałabym obłędu i popełniłabym samobójstwo prędzej. Zapominasz droga autorko komentarza, że kobieta też nie jest niczemu winna, również jest żywym stworzeniem i ma swoje uczucia, wbrew temu co myślą dzisiaj niektórzy. Może ty byłabyś niewrażliwa na gwałt, który by cię spotkał. Ale są ludzie wrażliwsi od ciebie, np. ja i śmiem twierdzić, że mogłoby się skończyć w taki sposób jak opisałam. Kobieta ma prawo do swoich uczuć i do swojego CIAŁA, którego nietykalność została naruszona już przez gwałt. Czy ty naprawdę zdajesz sobie sprawę z tego co napisałaś? Czy dla ciebie urodzenie dziecka to formalność??? Bo ja miałabym wrażenie, że to część gwałciciela i jakieś ciało obce. Miałabym poświecić swoją psychikę, aby ratować zarodek, który powstał z winy gwałciciela?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-06 01:56:34

Poza tym mówimy o dziecku niechcianym, a adopcja nie jest sprawą oczywistą. Ja bym zakładała raczej skazanie tego zarodka, a później dziecka na nędzne życie w sierocińcu. Kto adoptowałby dziecko gwałciciela? Ja bym się bała...może tego , że będzie podobne do ojca.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-04 21:36:27

Gdybym zaciążyła z facetem, którego kocham i jestem z nim w związku, ale dziecko nie byłoby planowane, to pewnie i tak bym urodziła. Natomiast dziecko z gwałtu, z obcym facetem do którego w ogóle nic nie czuje oprócz obrzydzenia, to usunęłabym bez 2 zdań. Nie wiem, nad czym jest się tu zastanawiać ?!! Gdyby to spotkało moją przyjaciółkę/siostrę to namawiałabym ją, aby usunęła i robiłabym to do tej pory, dopóki tego nie zrobi. Ta kobieta jak będzie chciała dziecko, to sobie go zrobi z odpowiednim facetem a nie z pierwszym lepszym.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-04 16:03:07

ja usunelam normalna ciaze, nie zaluje, nie mam wyrzutow sumienia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-05 00:52:44

Również nie żałowałabym. Myślę, że poczułabym ulgę i radość z odzyskanego życia. Kocham mojego partnera, ale instynkt macierzyński jest mi obcy, a dzieci nie toleruję, odkąd tylko pamiętam. Nie zamierzam się poświęcać w razie wpadki, żeby zadowolić jakichś nawiedzonych ludzi, którzy myślą inaczej. Jest wiele cudownych rzeczy w życiu, które mogę robić ale na pewno nie jest to macierzyństwo.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-04 11:22:20

Nie jestem zwolenniczką aborcji na życzenie, ale w przypadku gwałtu taka możliwość może uratować kobiecie psychikę. Ja bym niczego nie doradzała, bo to bardzo trudna, osobista decyzja. Powiedz jej, żeby przemyślała, czy łatwiej jej będzie pogodzić się z decyzją o aborcji, czy z wychowaniem dziecka. To musi płynąć z jej serca. Temat jest koszmarny i bardzo współczuję.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-04 11:23:02

Za to nie współczuję dziewczynom, które się puszczają na prawo i lewo, a aborcję traktują jak formę później antykoncepcji. A dziewczyny, które zachodzą w ciąże ze swoimi facetami i podejmują się aborcji mnie brzydzą. Dla mnie to skrajne egoistki. Dorośli powinni się dwa razy zastanowić, czym może się skończyć seks i jeśli nie czują się gotowi na ewentualne potomstwo, to zostaje stosowanie podwójnego zabezpieczenia. Aborcja tak, w przypadku choroby płodu, gwałtu lub zagrożenia życia matki. Dla tępych egoistek - nie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-04 16:10:36

No to ja jestem tak tepa egoistka bo usunelam. Zaszlam w ciaze pomimo brania tabletek przez 11 lat. Nie chce dzieci wiec usunelam, w Anglii nikt sie nie spuszcza nad zygotami i zarodkami. Pierwsze USG robia po 12 tygodniach bo 3 pierwsze miesiace nie sa traktowane jak ciaza. Po prostu wszystko sie moze zdzarzyc. Ten kraj pod tym wzgledem jest normalny.Tutaj w Polsce leca juz na zwolnienie jak tylko zobacza 2 kreski. To jest tylko potencjalne zycie bez ukladu nerwowego. Ten zarodek nie mysli, nie czuje nie wola ,,mamo nie zabijaj mnie".Nie ma woli zycia-to tylko proces biologiczny zaprogramowany przez nasz organizm. Nie dopisujcie do tego ideologii

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-05 00:46:41

Też bym usunęła, ponieważ antykoncepcja potrafi zawieźć. Nie przejmuj się zygotarianami. Niektóre kobiety robią z siebie męczennice na pokaz. Masz prawo usunąć zarodek, bo ci pseudo obrońcy życia nie zajmą się potem tym dzieckiem. Będziesz nieszczęsliwa ty, dziecko i partner. Niektórzy są jeszcze dziś na tyle tępi i nie rozumieją, że nie każda kobieta jest stworzona do macierzyństwa. Ty najlepiej wiesz, do czego jesteś stworzona i masz pełne prawo do decydowania o sobie. Zazdroszczę życia w normalnym kraju, a nie "katolickim" ciemnogrodzie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-03 22:49:46

Ja bym usunęła bez gadania. Serio 56 proc z was NIE USUNĘŁOBY ciąży powstałej przez gwałt ??! Wy na serio tępe jesteście.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-03 23:01:47

Głosują tak bo ich nic takiego nie spotkało. Niech zagłosują po gwałcie cwaniary.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-04 21:41:01

Dokładnie. Każdy jest mądry, bo jego to nie spotkało, ale założe się , że te co głosowały ZA urodzeniem dziecka gwałciciela, pierwsze by leciały do kliniki aborcyjnej....Hipoktrytki. Dziewczyna ma żyć z piętnem do końca życia, bo jakiemuś sk*rwysynowi zachciało się ją zgwałcić. Niech usunie i będzie miała spokój.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-05 00:42:50

Niektórzy cierpią na brak wyobraźni i są na tyle tępi, że nie zrozumieją sytuacji, dopóki ich samych to nie spotka. Nie życzę im gwałtu, ale to byłoby jedyne wyjście do zmiany ich myślenia.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-05 16:54:48

Zagłosowałam na nie, a zostałam zgwałcona i zaszłam w ciążę, nie wiedziałam czy ojcem dziecka jest gwałciciel, czy mój mąż, nie jestem katoliczką, ale w tym dziecku widziałam cześć siebie, nie gwałciciela i nie umiałam go zabić. Co prawda po badaniach genetycznych syn okazał się być dzieckiem mojego męża, ale będąc w ciąży spotkałam się z grupą wsparcia, w której były kobiety, które niezdecydowały się na aborcję i możecie wierzyć lub nie, ale kochają swoje dzieci i nie żałują decyzji. Oczywiście jeżeli kobieta od razu czuje, że dziecko jest intruzem to powinna taką ciążę usunąć jak najszybciej, żeby nie dokładać sobie traum. To nie jest wcale takie proste jak się wydaje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-05 20:06:00

Nie rozumiem tego kompletnie. Czy twój mąż wiedział o gwałcie? Chodzi mi o to, czy wiedział że istnieje możliwość, że dziecko nie będzie jego? Chciał wychowywać dziecko obcego faceta, który skrzywdził jego żonę? A jeśli nie wiedział i dziecko okazałoby się gwałciciela, powiedziałabyś mu w ogóle prawdę? Ta sytuacja jest już kompletnie nienormalna.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-05 21:24:21

Tak, wiedział, bo niezwłocznie po zderzeniu udałam się do sapitala na obdukcje, a spamrawa została zgłoszona na policję. Staraliśmy się w tym czasie o dziecko, mimo podania tabletki 72h okazało się, że jestem w ciąży, tabletki czasem nie działają, ale w tym przypadku nie zadziałała, bo do zagniezdzenia zarodka doszlo przed podaniem tabletki. Nie myśleliśmy o dziecku w kategoriach dziecka gwałciciela tylko jako o moim dziecku. Badania DNA były konieczne ze względu na postępowanie sądowe. Nie powiedzieliśmy dziecku, że jest wynikiem gwałtu gdyby okazało się nie być męża.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-05 21:27:39

Oszukalibyście dzieciaka? I tak by się kiedyś dowiedział.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-03 12:28:05

Usunelabym bez dwoch zdan! Nigdy nikt nie zmusilby mnie, bym urodzila dziecko gwalcicielowi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-03 22:52:13

Dokładnie. Dziecko to jest tylko i wyłącznie wola kobiety, nikt nie ma prawa jej zmuszać do rodzenia nieplanowanego i niechcianego dziecka.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-03 09:28:15

A ja bym nie potrafiła usunąć, zwlaszcza gdy to już nie chodzi o sam pęcherzyk. W 9 tygodniu już zaczyna przypominać człowieka, ma kończyny, serce. Źle się stało, że zwlekała, nie poszła po tabletkę 72 h po.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-05 18:39:40

taka tabletka też nie zawsze działa

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-03 08:07:39

Niech idzie do psychologa i to koniecznie. Absolutnie nie podejmuj za nią decyzji, bo potem to Ciebie będzie obwiniać, za to że urodziła, bądź usunęła. Ona musi się wziąć w garść a psycholog to najlepsze wyjście.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-03 06:47:41

Ja nawet bym się nie zastanawiała, tylko usunęła.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-03 02:34:07

Niech urodzi i sprzeda na organy, przynajmniej zarobi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-03 03:59:16

Szkoda niszczyć sobie ciało.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-03-04 16:12:21

racja

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz