Jeśli ktoś myślał, że szaleństwo na punkcie „50 twarzy Greya” mamy już za sobą – trochę się pomylił. Skandalizująca powieść zyskała gigantyczną popularność na całym świecie, ale największe atrakcje dopiero przed nami. Przed premierą ekranizacji książki (w Walentynki 2015 roku) wiele firm decyduje się na wykorzystanie tego motywu. Wiemy już, że niedługo na rynku pojawi się oficjalna... czekolada promująca film. Fanki mogą także liczyć na bieliznę inspirowaną dziełem E.L. James.
Szlaki przetarła firma KappAhl, która na podobny krok zdecydowała się niemal rok temu. Dzisiaj do gry dołącza Tesco wraz ze swoją marką odzieżową F&F. W najbliższych dniach do sprzedaży trafią biustonosze, majtki, koszulki nocne, gorsety, a nawet opaska na twarz, które doskonale sprawdziłyby się w sypialni Christiana i Anastazji. Zupełną nowością jest bielizna przeznaczona dla panów – bokserki z wymownymi hasłami.
Kolekcję promują apetyczne zdjęcia. Zwróćcie szczególną uwagę na modela prezentującego męską bieliznę – to wcale nie Jamie Dornan, ale ktoś do złudzenia podobny! Premiera w brytyjskich sklepach sieci już w najbliższych dniach. Czy trafi także do Polski? Do tej pory nie potwierdzono tej informacji. W razie czego, zawsze można skorzystać z międzynarodowego sklepu internetowego F&F.
Bielizna inspirowana książką „50 twarzy Greya” - Tesco/F&F
Bielizna inspirowana książką „50 twarzy Greya” - Tesco/F&F
Bielizna inspirowana książką „50 twarzy Greya” - Tesco/F&F
Bielizna inspirowana książką „50 twarzy Greya” - Tesco/F&F
Bielizna inspirowana książką „50 twarzy Greya” - Tesco/F&F
Bielizna inspirowana książką „50 twarzy Greya” - Tesco/F&F
Bielizna inspirowana książką „50 twarzy Greya” - Tesco/F&F
Bielizna inspirowana książką „50 twarzy Greya” - Tesco/F&F
Bielizna inspirowana książką „50 twarzy Greya” - Tesco/F&F