Opowiem Wam, z kim zdradzam swoją żonę

07 Czerwca 2018

Z kim najczęściej zdradzają żonaci faceci? Znasz te kobiety.

zdrada męża

Ciągle mówi się o tym, że podstawą szczęścia w związku jest zaufanie. Mimo to jest wiele kobiet, które codziennie łamią tę zasadę. Patrzą podejrzliwie, gdy ich mąż odbiera telefon i wychodzi do drugiego pokoju. Gdy spóźni się z powrotem, wypytują, gdzie był. Reagują też nerwowo na widok atrakcyjnych kobiet i próbują zamknąć męża w czterech ścianach. W ten sposób same przyczyniają się do tego, że on sam ma ochotę uciec. Pytanie tylko, gdzie to zrobi?

Typy kobiet, o których marzy każdy facet (a one i tak są same)

Wbrew pozorom nie trzeba szukać daleko. Facet raczej nie szuka specjalnej okazji do zdrady. Wykorzystuje okoliczności, które się pojawiają. Jeżeli zatem podejrzewasz, że on nie jest ci wierny, rozejrzyj się w najbliższym otoczeniu.

Oto kobiety, z którymi faceci najczęściej zdradzają żony.

Żona przyjaciela

Przyjaźń schodzi na dalszy plan, gdy w grę wchodzą uczucia. Nawet męska przyjaźń. Mężczyźni uchodzą za bardziej honorowych od kobiet, ale atrakcyjna znajoma potrafi zakręcić w głowie, zwłaszcza wtedy, gdy facet przeżywa kryzys małżeński.

Przyjaciółka żony

Nigdy nie ufaj przyjaciółce w 100 proc., jeżeli przebywa często w waszym towarzystwie i nie ma faceta. Zdesperowane i samotne kobiety są zdolne do wszystkiego. W przypadku gdy będą miały do wyboru faceta i przyjaciółkę, raczej wybiorą tego pierwszego.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (24)
ocena
4.4/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-10 18:57:59

Dziewczyny chcę wam przekazać że około 60 proc a nawet 80 zajętych/żonatych/w związku zdradza.To że rodzisz mu dzieci i ciebie wybrał to żadne trofeum!Jesteś dobrą żonką i kocha cię za naiwność i za to że mu wybaczysz.A ty masz pretensje do kobiet które imprezują,zwiedzają i się bawią,ale wiesz jaka jest prawda?Normalny facet ma kobietę z którą będzie miał dzieci ale z którą się bawi i imprezuję.Taki który nie dzieli kobiet na kategorię.Jego dziewczyna/żona miała kogoś/paru i umie się bawić.Z kolei prymitywy uważają że ma być kochanka i żona.To w waszym biznesie jest znaleźć odpowiedniego.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-10 19:03:48

Dobrze napisałaś ;) Oni mają spaczony system wartości.Zawsze jest coś pomiędzy.Ja czasami imprezuję,jestem towarzyska.Razem imprezujemy,zwiedzamy i mam swoje zasady.Ale umiem się bawić.Ze mną pije,czasami zajara i nie ma czegoś takiego że mi nie wolno bo wyjdę na złą.Mężczyźni mają takie ograniczenia a te które takich wybierają nie mają dobrze w głowie :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-10 20:33:38

Święta racja.Można mieć partnerkę która się szanuje ale napije się z nią piwka i potańczy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 2)
2018-06-09 21:50:24

Mężczyzna jest częścią przyrody i plemniki,jak każdy samiec musi rozsiewać gdzie się da,więc zdrady to nieporozumienie,muzułmanie mają 4 żony i jest zgoda.Więc ja rozsiewam plemniki albo do macicy albo do ust ewentualnie do odbytu.NIC TEGO NA ŚWIECIE NIE ZMIENI.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-10 00:17:26

Ty jesteś nieporozumieniem i ten komentarz.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2018-06-10 07:01:04

Mądra kobieto, która nie jesteś nieporozumieniem. Czy muzułmanie to też nieporozumienie bo mogą mieć 4 żony?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-10 18:55:18

Co ty pieprzysz?Jak chcą rozsiewać swoje brzydkie geny to mogą zwalić konia a nie mieć parę kobiet.Potwierdzasz mi fakt że każdy mężczyzna jest zwierzęciem

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-10 20:15:22

jakie brzydkie geny(chyba Twoje)zwalenie konia nie zapładnia a każdy facet to samiec ,który zapładnia( chyba ,że w gumce to nie)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-10 20:17:23

jesteś hipokrytą do entej potęgi

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-10 20:35:46

Anonimie 20:15 napisałam ci zwal konia i nie pitol farmazonów.I nie powołuj się na każdego mężczyznę bo nie każdy jest pseudo samcem smalca który myśli fiuutem

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-09 21:37:50

crick9

zdradzam żonę od 50 lat,bo żona absolutnie nie daje mi zadowolenia seksualnego,i tylko ta sfera życia jest nie trafiona,choć mamy dwóch dorosłych synów,których wychowaliśmy na bardzo porządnych ludzi.Mój zawód sprzyjał w poznawaniu kobiet.Uprawiałem sex nie zobowiązująco.Żona nigdy nie dowiedziała się o zdradach.15 lat chodzę do klubu swingers gdzie orgie są zawsze,chodzę tam z partnerką lub bez,ale zawsze uprawiam sex z 2-3 kobietami.Teraz zażywam wiagrę i i dalej chodzę do klubu swingers.MAM DEWIZĘ "ŻYCIE MAM TYLKO JEDNO"

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-10 00:24:14

Żona pewnie robi to samo i tak samo by powiedziała że nie dajesz jej zadowolenia seksualnego, bo kiedy masz jej dawać skoro jesteś zajęty innymi kobietami? Szkoda tylko że ją tak perfidnie oszukujesz, zamiast ustalić że żyjecie w otwartym związku jak uczciwi ludzie. Tchórzostwo z twojej strony. Nawet nie potrafiłeś z nią poruszyć tematu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-07 15:30:32

Te co sypiają z zajętymi facetami zwykłe kxrwy jak by kturaś prubowała podrywać mojego męża suke bym zniszczyła

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-07 15:54:11

Spójrz na swojego meza lepiej, bo jeśli on sypia z inna lub daje sie podrywac to skup sie na nim a nie na drugiej kobiecie. Twoj facet to rozumna istota, mysle ze umie sam myslec i decydowac o sobie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-07 17:12:07

do drugiego anonima-przyjmij do wiadomosci,ignorantko jedna,ze to KOBIETA zawsze decyduje,czy chce byc poderwana czy nie.Facetom sie wydaje,ze to oni nas lowcami,a my zwierzyna,z tym,ze jak kobieta nie zechce byc zdobyta to facet moze sie zesr!c, a i tak nic nie zdziala.Kobieta drugiej kobiecie jest najwiekszym wrogiem,dla wielu z nas zajety facet jest jak trofeum,ktorym chcemy podbic swoja "zajebistosc".I zyjesz w nieswiadomosci,myslac,ze laski nie podrywaja Twojego faceta za Twoimi plecami.To od jego bardzo silnej woli i mam nadzieje,glebokiej milosci do Ciebie-nie ulega pokusom.Dlatego otworzcie wszystkie oczy i zejdzcie na Ziemie :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-07 18:37:08

To w ogóle pomylilas wątki. Jesli mnie zdradzi MOJ MĄŻ to bede miala pretensje do NIEGO, a nie do jakiejs kobiety. Moj mąż jak kazdy mężczyzna ma rozum i wolna wole. I co to za tekst kobieta jest podrywana i to ona decyduje ha ha jaaaasne. W jakim swiecie ty zyjesz, znam podrywaczy ktorzy nawet najbardziej oporne sa okrecic wokol palca. Kobieta kobiecie wrogiem? Myslisz ze faceci sa lepsi? Jesli ktos ma zdradzic zdradzi, proste

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-08 01:57:17

Halo halo nie dyskryminujmy panów, mamy równouprawnienie! Panowie są inteligentni i myślą za siebie. Mąż składa przysięgę, nie obce kobiety.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kaja
(Ocena: 5)
2018-06-07 12:36:12

to wszystko przez ogolne sku....wienie. ani ci faceci, ani te kobiety nie maja zadnych zasad.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2018-06-07 10:42:01

czyli z każdą kobietą?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-07 07:35:57

Dlatego wolę być sama. Nie zamierzam wiązać się z facetem A potem do końca życia wierzyć że jestem jedyną kobietą w jego życiu. Prawda jest taka że oni nigdy żadnej nie odmówią-No chyba że są gejami

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
wch
(Ocena: 5)
2018-06-07 10:06:07

Nie masz racji, a Wy to święte ?????

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-07 10:38:46

My kobiety tez zdradzimy przy najblizszej okazji.Mowa oczywiscie o takich kobietach,ktore sa w zwiazku nieszczesliwe.Bo jesli w zwiazku jest milosc,pozadanie i partnerstwo,to nie zdradzi ani jedno ani drugie.Proste

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2018-06-07 07:32:07

Powtarzacie się, ten artykuł był już chyba 3 razy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-06-07 04:40:33

Skrupółów.... aż oczy krwawią, gdy się to czyta, litości...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz