Kobiety zalewają się łzami po seksie! Czy to wina facetów?

11 Kwietnia 2011

Naukowcy przeprowadzili ostatnio badanie, z którego wynika, że co trzecia kobieta czuje smutek po stosunku.

seks

Wydawałoby się, że seks – zarówno dla pań, jak i dla panów – jest przeżyciem bardzo przyjemnym i wywołującym pozytywne emocje. Okazuje się jednak, że jest zupełnie inaczej.

Robert Schweitzer z Queensland Institute of Technology przeprowadził ostatnio badanie wśród 200 młodych kobiet z Australii, które opowiadały o swoich odczuciach po uprawianiu seksu. Wyniki eksperymentu okazały się zaskakujące, ponieważ co trzecia respondentka stwierdziła, że w pewnym okresie swego życia czuła smutek po stosunku, a co dwudziesta - że odczuwa go często lub zawsze.

Autor badania nie potrafi jednoznacznie stwierdzić, dlaczego tak się dzieje. - Nie znamy powodu, dla którego część kobiet wpada w melancholię, jest drażliwa czy płacze – przyznaje Schweitzer i dodaje: - Wcześniejsze doświadczenia, takie jak wykorzystywanie seksualne w dzieciństwie, mogą wywoływać uczucie wstydu czy poczucia winy w dorosłym życiu, ale w tym przypadku trudno o taki związek. Przyczyna musi więc leżeć gdzie indziej.

A Waszym zdaniem dlaczego kobiety płaczą po seksie?

Maja Zielińska

Zobacz także:

Uwaga, większość związków kończy się po trzech latach znajomości! (Poznaj najczęstsze powody!)

Zobacz, jak poznać, że do Waszego związku zbliża się kryzys. Dowiedz się, co zwiastuje koniec sielanki.

Miłość w wiejskim wydaniu: Na prowincji najwięcej jest rogaczy, łono natury wzmacnia popęd seksualny!

Podobno kontakt z naturą bardzo rozluźnia małżeńskie więzy.

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (105)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-13 10:32:08

jak sie ostatnio poplakalam w lozku tóż po to dlatego ze było mi smutno bo stwierdzilam ze partner z ktorym chwile temu uprawiałam seks teraz mnie oleje i juz nie bede z nim miala tak dobrego kontaktu jakiego mialam, zapewnil mnie ze tak sie nie stanie i póki co dotrzymuje słowa;))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-13 00:01:13

heh ja pomimo tego ze mialam kilku facetow przy sobie nigdy jeszcze nie trafilam tak aby on sie po wszystkim odwracal tylem i wbrew roznym opiniom kazdy chcial sie poprzytulac lub rozmawiac a ja szlam w tym czasie spac

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-12 20:44:30

Ja często płacze po sexie mimo tego, że jest mi dobrze i mój facet zawsze jest przy mnie przytula i całuje. Często nie mogę nad tym zapanować. Myślę, że to wina tego, że widzimy się rzadko i zbyt często myślę o tym, że zobaczę go dopiero za 2,3,4 tygodnie. Może nie zawsze jest idealnie ale nie zamieniłabym go na nikogo innego mimo, że jest miedzy nami 8 lat różnicy:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-12 14:08:25

ja mimo ze mam faceta ponad 2 lata nidy nie czulam spelnienia w sexie. Fakt ze jest On bardzo czuły zawsze przytuli sie, powie mile słowo. ale ja nie odczówam przyjemnosci wrecz przeciwnie sex jest czasem dla mnie jak kara za cos:( najgorze ejst to, że On o tym nie wie.Mimo to z kazdym dniem sklaniam sie by mu to wyznać..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-12 15:28:39

powinnaś z nim o tym porozmawiac, a jeśli nie potrafisz to seks odstaw sobie jak bedziesz dojrzalsza...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-12 13:21:45

ja dziewictwo straciłam wczesnie i to z głupoty. mo pierwszy chłopak był egoista seksualnym liczyłyły się tylko jego potrzeby a moje miał gdzieś. a najgorsze jak po sexie się ubierał wychodził z pokoju i palił papierosa o nic się nawet nie pytał... już dawno się z nim rozstałam ale egoizm seksualny jest wg mnie najgorszy i jeżeli się powtórzy ja bede taka sama w stosunku do chłopaka

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-12 10:12:28

Co prawda dziewictwo stracilam dosyc pozno ale z facetem, z ktorym wiedzialam ze nie bede zalowac. Nigdy po seksie mnie nie przytulil, nie powiedzial milego slowa, a ja nie potrafilam mu powiedziec jaka pustke czuje w srodku. Czesto obracalam sie na drugi bok i potrafilam tak lezec do rana. Nie jestesmy juz razem, Byl moim jedynym partnerem seksualnym do tej pory, a ja chyba boje sie zblizenia z innym. Nie wyborazam sobie ze moglabym sie poplakac ze szczescia itd, a chcialabym. Mam nadzieje ze znajde kogos tak godnego zaufania, milosci ktos kto sprawi ze poczuje sie wspaniale, jedynie, wyjatkowo po seksie. Zazdroszcze wszystkim kobietom ktore maja takich partnerow i doceniajcie ich: -)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 19:53:20

Powodzenia;) Napewno znajdziesz;]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-12 00:15:10

Różnie to bywa. Często płaczę bo czuję się samotna po seksie, lub np. seks nie był taki romantyczny i delikatny jak bym tego chciała, czasami po czuję taką cholerną pustkę. Chciałam więcej bliskości albo namiętności a wyszło jak zawsze. I bynajmniej żadne z tych emocji nie jest spowodowane brakiem miłości - kocham go bardzo. A jeśli chodzi o łzy jak grochy z powodu dużej ilości emocji po seksie takie "bez powodu zupełnie" to też znam temat dobrze. ;) Swoją drogą trochę się zdziwiłam, że więcej osób też tak ma. Pozdrawiam!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-11 22:56:45

Ja czasami plakalam po seksie z moim bylym partnerem ale to byly raczej lzy szczescia i bardzo intensywnego stanu emocjonalnego poniewaz bylo mi dobrze, seks byl wspanialy i kochalam ta osobe. Teraz jestem z innym partnerem z ktorym rowniez wiaze mnie silne uczucie ale jednak seks nie jest rewelacyjny. Czasami nawet nie czuje zadnej przyjemnosci z seksu i nigdy mi sie nie zdarzylo zeby to byly lzy szczescia, raczej zawiedzenia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-12 00:32:08

mam dokładnie tak samo

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-11 22:35:52

Myśle, że większośc z tych kobiet jest znużona nieosiąganiem orgazmu i brakiem odwagi by powiedziec o tym partnerowi by nie zrobic mu przykrości, że nie staje na wysokości zadania...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-12 10:39:32

tak właśnie mam ...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-11 21:31:15

kiedyś się popłakałam bo czułam się jak jakieś przedmiot, on się gdzieś spieszył i chciał mnie bzyknąć na szybkości (rok związku) gdy się rozpłakałam, zerwał ze mną i zostawił tak jak leżałam.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-11 23:03:12

O boże, współczuję...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-12 09:01:11

I wiesz co.. ciesz się, że tak się stało.. To był frajer jeżeli tak Cię potraktował.. Znajdziesz lepszego!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz