EXCLUSIVE: Jestem homofobką. I jestem z tego dumna!

04 Marca 2017

Beata ma dosyć „homopropagandy”. Co przeszkadza jej w ludziach kochających inaczej?

homofobia

Polska uchodzi za jeden z najmniej tolerancyjnych krajów na świecie. I nie chodzi wyłącznie o brak politycznej woli do unormowania statusu mniejszości seksualnych. Nastawieniu społeczeństwa do tej kwestii także daleko do zachodnich standardów. Slogany takie jak promowanie lub epatowanie homoseksualizmem są na porządku dziennym. Powód do wstydu? Nie dla wszystkich. Beata twierdzi, że akurat z tego powinniśmy być dumni. Jej zdaniem nasza ojczyzna to ostatni bastion walki z „homopropagandą”.

Otwarcie przyznaje się do antygejowskiego radykalizmu. Jak zaznacza, nikogo nie wyklucza, ani nie chce obrażać. Jej jedynym celem jest obrona tradycyjnych wartości, według których związek to relacja wyłącznie między kobietą i mężczyzną. Co ma do zarzucenia osobom kochającym inaczej? Słuchając jej argumentów trudno nie odnieść wrażenia, że bliższe są jej krzywdzące stereotypy, niż wiarygodne fakty. Publikując tę rozmowę chcemy jedynie pokazać, że tak myślących rodaków wcale nie brakuje. I nie każdy z nich to wyrośnięty osiłek z klubowym szalikiem na szyi.

Kobiety, także bardzo młode, bywają równie mocno uprzedzone. Ta 24-latka nie przebiera w słowach. Jak twierdzi, homofobia to naturalny odruch obronny każdego zdrowego człowieka. „Polska pod flagą biało-czerwoną, a nie tęczową” - głosi.

Zobacz również: Nietypowy sposób na walkę z homofobią: Wysportowani studenci zrzucili ubrania i... (FOTKI)

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (33)
ocena
3.9/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-08 20:35:51

Idąc tym tokiem myślenia pary-om hetero które nie deklarują chęci tarzania się w pieluchach też powinno zabronic sie ślubów.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonimek
(Ocena: 5)
2017-03-06 19:20:54

Absolutnie zgadzam się z Beata.Geje muszą wiedzieć gdzie ich miejsce.Moim zdaniem gej czy lesbijka to tak jakby troszkę chory człowiek z pewnymi zaburzeniami. Zalegalizowac ich związki to dla mnie tak samo jakby osoby umysłowo chore i groźne wypuścić że szpitala i pozwolić żyć jak chcą i dać im dzieci na wychowanie...żadna chora osoba czy gej nigdy nie zda sobie sprawy z tego że jest Inny i będzie się domagał głupot.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-06 21:11:30

A niby w jaki sposób osoby homoseksualne są niebezpieczne? Poza tym nawet zakładając, iż jest to choroba czy zaburzenie, to czy osobie chorej należy "pokazywać gdzie jej miejsce" i "pokazać, że jest inna"? Z tego co wiem osoby chore, które nie stanowią niebezpieczeństwa dla siebie lub innych resocjalizuje się ze społeczeństwem, a społeczeństwo edukuje się na temat niegroźnej specyfiki tych chorób . Ale jak ma to zrozumieć ktoś, kto nie ma za grosz zrozumienia dla drugiego człowieka. Pewnie niepełnosprawnych też chętnie zamkniesz w zamkniętym ośrodku i obarczysz wiecznym piętnem inności, bo przecież są chorzy i niewygodni.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Nat
(Ocena: 5)
2017-03-06 23:12:35

Naprawdę? To jest jakiś fejk czy prowokacja? Jeśli nie.. naprawdę wpółczuje poglądów na życie. XXI wiek a myślenie jak w średniowieczu. Osoba chora umysłowo? Jak można takie rzeczy pisać! Świat byłby taki piękny gdyby każdy człowiek interesował się swoim życiem a nie życiem innych. Co Panią obchodzi kto z kim żyje pod jednym dachem?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-05 09:53:23

Zgadzam się z nią. Jak pary tej samej płci mogą brać ślub później do tego dojdzie adopcja dzieci przecież te dzieci od małego będą miały wodę z mózgu dla mnie tacy ludzie mają coś z głową i powinni się leczyć

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-03-05 22:02:12

Chciałabyś wyjść za mąż za 'wyleczonego' geja? Który w ramach chęci sprostania społecznym wymaganiu wypiera się swojej natury i dąży do normalności? Pewnie nie. Wyobraź sobie, że ludzie homo ukrywają swoje preferencje, udają żeby się dopasować do społeczeństwa i zakładają rodziny z partnerami, którzy nawet nie wiedza... no zastanów się. A możne po prostu mają się zabić?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-03-04 22:01:28

Jeśli homoseksualizm występuje w przyrodzie to znaczy, że jest naturalny. Zapewne ktoś zaraz doda, że istnieje też pedofilia itp. - ale takie argumenty są dla mnie idiotyzmem - jeśli nikt nikogo nie krzywdzi a jest dość popularne to co nas obchodzi czyjaś ścieżka życia? Też mnie osłabiają parady obnoszenia się ze swoją orientacją i robienie z siebie małp cyrkowych - gdyby nie było takich karykatur może wtedy środowisko nie byłoby tak źle postrzegane.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-03-04 23:58:38

"ale takie argumenty są dla mnie idiotyzmem" - nic dodać nic ująć.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-05 19:16:31

Owszem, homoseksualizm występuje w naturze, ale nie znaczy to zaraz, że jest normalny. Bo niby jak dwa osobniki tej samej płci miałyby przedłużyć gatunek?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-05 19:31:45

Bo jedynym sensem zycia kazdego czlowieka na swiecie jest tylko przedluzenie gatunku.. :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-06 17:14:56

Może ci się to podobać lub nie, ale tak właśnie jest- głównym celem istnienia człowieka jest przedłużenie gatunku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
tan
(Ocena: 5)
2017-03-06 23:15:30

Hahah.. o matko. Głównym celem jest przedłużanie gatunku. Dawno takich bzdur nie czytałam. I dziwić się, że znajome wytykają mnie palcami bo nie mam i nie planuję dzieci. Jak można w ogóle tak myśleć...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Królowa
(Ocena: 5)
2017-03-04 19:45:25

Dobrze mówi, polać jej!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-04 19:37:13

Homofobia, choroba, która się leczy i trzeba leczyc .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-05 19:17:45

Homoseksualizm, choroba, którą się leczy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-03-05 20:11:40

Homoseksualizm to nie choroba ;))))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-04 16:31:32

niestety potomkowie plebsu nie akceptują niczego spoza schematu:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-04 19:27:36

Znasz prawdziwe znaczenie słowa "plebs"? Takim mianem określano biedotę miejską. Sądzę, że normalni ludzie nigdy nie zaakceptują dewiacji, obojętnie z jakiego środowiska się wywodzą.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-04 20:07:50

Klasa średnia z miast w większości toleruje homoseksualistów (tolerować to nie to samo co popierać, chciałabym zaznaczyć). Jeśli chodzi o patologię, niewykształconą biedotę oraz zaściankowe miejscowości wiejskie - tam homofobia jest dosyć rozpowszechniona, a głównie są powielane krzywdzące i nieprawdziwe stereotypy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-04 20:54:12

Hmmm... to dziwne, że taka niby postępowa osoba, a pisze o "klasach". No, ale mniejsza z tym- ja tam uważam, że nierówności będą zawsze. Zauważyć pragnę jednak, że większość tej miastowej klasy średniej, o której piszesz to właśnie przybysze z różnych mniejszych miejscowości, często wręcz wsi, którzy zachłysnęli się nowoczesnością i "wielkomiejskim powietrzem" i stali się tacy meganowocześni i tolerancyjni... Poza tym to zabawne, że broniąc homoseksualizmu, obrażasz ludzi mniej wykształconych i uboższych.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-03-05 00:00:28

Ooo, czyżby pani hrabini?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Nat
(Ocena: 5)
2017-03-06 23:18:36

Nie oszukujmy się... ale taka jest prawda. Ludzie dzielą się na klasy a w Polsce jest to szczególnie widoczne. I żadnych badań robić nie trzeba. Osoby pochodzące ze wsi, z niskim wykształceniem, stosunkowo żyjący za najniższą krajową, wielodzietni, są homofobami, rasistami itp. Nie trzeba żadnych badań, żadnych ankiet. Tak jest. Założę się, że komentarze wyżej są właśnie od takich osób.. Nie od dziś wiadomo, że osoby z niższych klas społecznych uwielbiają leczyć swoje kompleksy w internecie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-03-04 15:47:05

Beatka twierdzi, że homo myślą tylko o seksie, a następnie rolę związku sprowadza tylko do robienia dzieci. Rozumem, że pary hetero, które są aseksualne, bezpłodne lub nie chcą mieć dzieci również nie mają seksu i nikogo nie obchodzą. Idiotyzm bije na kilometr.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-03-04 15:03:29

Trzeba mieć bardzo nieciekawe i nieszczęśliwe życie, żeby tak bardzo interesować się i bulwersować tym, kto kogo kocha, z kim śpi, widok ludzi okazujących sobie miłość. Ja też mam pewne własne zasady i wiele rzeczy mi w innych przeszkadza. Dla przykładu, mam dość wrażliwy węch i zapach tak modnych teraz słodkich mgiełek (dla mnie to pachnie, jakby ktoś najadł się cukierków i zwymiotował) sprawia, że fizycznie czuję się źle. Muszę to znosić codziennie, tak samo jak dym papierosowy i ludzi nim przesiąkniętych, kiczowatą moim zdaniem muzykę i widok specyficznie ubranych dziewczyn, które według mnie i wielu innych wyglądają i zachowują się jak dziwki i to naprawdę kłuje w oczy. Mimo to nie mam potrzeby obrażać tych osób i niczego komentować, a dlaczego? Bo to byłoby z mojej strony idiotyczne, ze względu na to, że każdy jest inny i ma prawo do szczęścia i życia jak chce. Niestety ludzie, co jest zwłaszcza widoczne w małym miasteczku w którym mieszkam, są gotowi zlinczować człowieka za każdą odmienność, choćby ubieranie się inaczej niż wszyscy. Niektórym wydaje się, że świat do nich należy i jeśli czegoś nie pochwalają, wszyscy wokół muszą postępować tak samo. Nie jesteśmy tacy sami i nigdy nie będziemy i bez prawa do szczęścia jednostki nie będzie szczęścia ogółu. Świat nie będzie dobrym miejscem dopóki tego nie zrozumiemy i nie nauczymy się żyć ze sobą gotowi na drobne ustępstwa po to, by ktoś inny mógł być szczęśliwy. Dla mnie ktoś może na poważnie wierzyć w latającego potwora spaghetti i być na zabój zakochanym choćby we własnej poduszce, dopóki nie krzywdzi innych nic nikomu do innych. Tym, których tak bolą cudze poglądy i szczęście polecam zająć się budowaniem własnego szczęścia i stosowaniem własnych zasad we własnym życiu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-04 17:36:29

Świetnie napisane piona !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-03-04 12:15:09

Żyj i pozwól żyć innym.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz