7 sposobów na zaimponowanie mężczyznom. Żaden facet nie przejdzie obok Ciebie obojętnie!

14 Lutego 2017

Szukasz drogi do męskiego serca? Oto kilka wskazówek, które zaprowadzą Cię prosto do celu.

jak go zdobyć

Kiedy spotykamy fajnego faceta, robimy wszystko, żeby zwrócić jego uwagę i zaimponować mu. Przeważnie próbujemy to zrobić poprzez podkreślający urodę makijaż oraz ładne ubrania. Faktycznie to dobry sposób na przykucie uwagi. Pytanie jednak, na jak długo facet nas zapamięta? Nawet świetny wygląd nie sprawi, że utkwisz mu w pamięci na długo, jeżeli nie zaimponujesz mu czymś jeszcze. Rzecz jasna zdarzają się wyjątki, ale po kilku randkach mężczyźni oczekują czegoś więcej niż ładnej, uśmiechniętej buzi. Inaczej szybko tracą zainteresowanie. Na ulicy przewija się mnóstwo kobiet wyglądających bardzo dobrze, a nawet jeszcze lepiej niż Ty. Właśnie dlatego powinnaś wyróżniać się czymś jeszcze.

Poniżej przedstawiamy kilka niezawodnych sposobów na to, jak mu zaimponować. To oczywiście tylko podpowiedzi, na ich podstawie możesz wymyślić coś innego. W końcu im bardziej naturalna będziesz, tym bardziej go do siebie przekonasz.

Nie bądź krytyczna

Nie krytykuj jego poglądów, zainteresowań oraz decyzji, które podjął, nawet jeżeli masz pewność, że są złe. Nikt nie lubi być osądzany czy krytykowany. Facet nie będzie chciał się z Tobą spotykać, ponieważ będziesz wprawiać go w zły nastrój. A już na pewno nie powinnaś brzmieć jak jego matka.

Zobacz także: 5 rzeczy, których kobiety w sobie nienawidzą (a facetów to strasznie podnieca)

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (7)
ocena
3.3/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 1)
2017-02-27 20:48:44

Nie krytykuj jego poglądów i zachowań, nawet gdy masz pewność że są złe, ale nie bądź popychadłem i pokaż, że masz własne zdanie i poglądy - przecież to jest nielogiczne

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-02-17 07:49:02

Jesli kobieta jest zakochana to mimo ze chce sie zobaczyc ze swoim facetem to ma mu odmowic???!!! Nie dalabym rady ...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
brzunio
(Ocena: 5)
2017-02-15 22:32:37

zawsze będą to szpilki :) możesz wyjść w spódnicy, sukience, spodniach. ale zamów do tego dobre jakościowo szpile z www.e-kaja.pl żeby się dobrze i wygodnie noga układała, załóż je do takiego zestawu i jest dosłownie gwarancja, że faceci będą biegać za Tobą :) takie prawo dżungli haha

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-02-14 06:43:26

"W trakcie rozmowy opowiadaj mu o innych znajomych albo kolegach, z którymi spędzasz czas." Wiedz, że w każdej chwili może Ci powiedzieć "bądź zdrowa".

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-02-14 07:56:09

Gdyby jakikolwiek facet próbowałby zabronić mi spotykania się z znajomymi to ja pierwsza powiedziałabym mu "bądź zdrów"

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Facet
(Ocena: 1)
2017-02-15 21:31:25

Ja Ci zabraniam, możesz mi powiedzieć co tylko zechcesz.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-02-16 21:37:10

do faceta: to powoem ci spadaj

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1