Gdy on flirtuje z inną (na twoich oczach!)

25 Grudnia 2009

Twój facet bezczelnie flirtujący z obcymi kobietami, gdy jesteś w pobliżu to chyba największy koszmar. Niestety, często prawdziwy.

Gdy on flirtuje z inną (na twoich oczach!)

Taka bezczelność dla wielu z was oznaczałaby definitywny koniec związku. Bo czym może być związek między kobietą a mężczyzną, w którym jedno z nich łamie podstawowe zasady miłości, jakimi są uczciwość, wierność, lojalność, a także szacunek? W praktyce jednak bywa różnie – facet po kilku drinkach robi się odważny jak nigdy i budzi się w nim Casanova, który najchętniej poderwałby wszystkie kobiety w promieniu kilometra. A kobieta, choć cierpi, nie odchodzi. Wmawia samej sobie, że on wypił, że ostatnio była dla niego niedobra. I tak sprawa umiera śmiercią naturalną. 

Ale dr Anna Chotecka, psycholog i socjolog nie pozostawia żadnych złudzeń – według niej mężczyzna bez ogródek flirtujący na oczach własnej kobiety z innymi dziewczynami, który nie dostanie reprymendy lub nauczki za to, co zrobił, zacznie pozwalać sobie na coraz więcej. – Już sama chęć flirtowania z innymi kobietami, gdy jest się w związku, to znak, że między kobietą a mężczyzną dzieje się coś bardzo niedobrego – twierdzi specjalistka. Teoretycznie, nawet jednorazowy wyskok może jeszcze nie oznaczać tragedii dla zakochanych.

Życie można sobie ułożyć nawet po zdradzie, która miała miejsce jeden raz i była głupim oraz nieprzemyślanym zachowaniem. Jest jednak sygnałem, że w związku pojawiły się problemy – i to samo dotyczy flirtowania. Zwróć uwagę na jedną podstawową kwestię – gdyby on nie przyznał się do tego, że zaliczył skok w bok, być może nigdy byś się o tym nie dowiedziała. Już sam fakt, że ci o tym powiedział, jest bardzo wymowny. Ale flirtowanie z innymi, gdy jesteś obok i on dobrze o tym wie, to rzecz, jakiej nie możesz przemilczeć. 

Przede wszystkim, gdy już znajdziesz się w takiej sytuacji, nie czekaj aż sytuacja bardziej się  rozwinie. W naturze kobiety leży ciekawość, a jeśli dotyczy ona ich własnego mężczyzny, jest wtedy tym większa. Ta ciekawość może pchnąć cię do tego, że będziesz chciała dokładnie zobaczyć, co i z kim robi twój facet. Tylko tak naprawdę, co ci da ten widok? Czy naprawdę na własne oczy chcesz widzieć, że on wysokiej blondynce szepcze do uszka rzeczy, które ją rozśmieszają, albo że jego ręce nie mogą oderwać się od ciała nieznanej ci szatynki? O nie, to może być o wiele za dużo. 

Dlatego lepiej sobie oszczędź  tego widoku i interweniuj od razu. Tak, interweniuj. Oczywiście, że może zebrać ci się na płacz i jedyne, o czym będziesz marzyła, to opuścić to przeklęte miejsce jak najszybciej. Ale znając życie, on nie będzie miał skrupułów, żeby potem wyprzeć ci się w żywe oczy i wszystkiemu zaprzeczyć. Pamiętaj – ten facet nie gra z tobą w otwarte karty. Zatem gdy tylko zacznie kleić się do innej kobiety, wiedząc, że jesteś w pobliżu, podejdź do nich – i poczekaj na jego reakcję. 

Przy okazji jedna wskazówka –  wiele z nas w akcie desperacji i zemsty na poczekaniu zaczyna kleić  się do pierwszego faceta (z oczywistą nadzieją, że on to zobaczy). OK, zobaczy i... co? A chodzi o to, żeby gorzko pożałował flirtowania na twoich oczach z innymi kobietami – i żeby jeszcze cię za to przeprosił, a nie miał pretensję, że go śledzisz, nie ufasz mu czy wcinasz się „między wódkę a zakąskę”. Jeżeli on na twój widok spłoszy się i szybko odciągnie cię na bok, plus dla ciebie. To znaczy, że zrozumiał, iż nie jest bezkarny. 

Zanim jednak wylejesz mu na koszulę  drinka, poczekaj, aż zacznie się tłumaczyć. Naturalnym zachowaniem faceta pozostającego w związku powinna być próba wytłumaczenia się z tego, co właśnie zrobił – a przecież i ty i on doskonale wiecie, że nieźle naskrobał. Słuchaj go uważnie – czy cię przeprosi? Czy powie, że to tylko jego koleżanka? A może wszystko zrzuci na alkohol? Wysłuchaj go i powiedz mu jasno, że to była pierwsza i ostatnia taka sytuacja. Nie wybaczaj mu również od razu. Sama wiesz, jak to jest z nałogowymi flirciarzami. On uzna, że tak naprawdę trochę krzyku i jego przelotne „przepraszam” uprawniają go do... zdrad. Tak, zdrad. 

A co, jeśli mimo awantury, krzyku i cichych dni po jego wyskoku, on po jakimś czasie znowu pcha się w ramiona pierwszej lepszej kobiety, w nosie mając fakt, że jesteś obok? Jak już napisałyśmy, bezczelne flirtowanie z innymi już samo w sobie oznacza kłopoty w związku. Nie mówiąc już, gdy ty jesteś blisko niego. Chyba w takim układzie czas na ostateczne rozwiązania. Daj mu szansę wygadać się ostatni raz, ale tym razem nie czekaj na przeprosiny. Zapytaj go, dlaczego to robi, czego brakuje mu w związku i czego oczekuje. W odpowiedziach na te pytania prawdopodobnie znajduje się klucz do wszystkich waszych problemów – i do tego flirtowania także. Jeśli zacznie kręcić, to znaczy, że nie chce szczerze z tobą rozmawiać. A jeśli powie ci całą prawdę, możecie albo starać się naprawić wasz związek, albo oboje wreszcie uświadomicie sobie, że tak naprawdę nic, prócz przyzwyczajenia, już was nie łączy.

Zachowania tego typu są często potwierdzeniem, że uczucie się wypaliło. Czasem parze potrzeba po prostu bodźca, który pokaże im, że powinni się rozstać. Flirtowanie z innymi dziewczynami na oczach ukochanej to właśnie taki bodziec, po którym wiele związków powinno się zakończyć – mówi dr Chotecka

Wszyscy lubimy flirtować, tylko większość z nas świadomie rezygnuje z tego, wstępując w związek. Jeżeli jednak jedna ze stron robi to, nie zważając na fakt, że jest z kimś, to oznaka, że nie jest dobrze. Takich sygnałów nie warto bagatelizować. Bo po co się oszukiwać, że jest świetnie, skoro nie jest? Być może oboje tracicie czas, a przed wami piękna przyszłości. Tyle, że osobno. 

Ewa Podsiadły  

Zobacz także: 

Jak żyć po zdradzie? 

Zdradzamy z różnych powodów, często błahych. Sprawdź, jak ułożyć sobie życie, gdy zdrada wkroczy w twój związek. 

Gdy on ma romans... 

Odejść czy zostać? Wiadomość o romansie ukochanej osoby może być bardzo bolesna i trudna do zaakceptowania. 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (97)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Starlet
(Ocena: 5)
2016-02-22 11:54:37

re: Gdy on flirtuje z inną (na twoich oczach!)

Mam z tym problem i naprawdę nie wiem o co chodzi... Wygląda to tak, że urywają się hamulce i "moje szczęście" po prostu nad sobą nie panuje, nie kontroluje się... Szkoda mi go, naprawdę. Nie muszę nic mówić, sam żałuje i sam na siebie jest zły... Tak to przynajmniej wygląda… Na każdą kolejną imprezę idę z nadzieją, że tym razem będzie ok, on się stara. Bawimy się tyle na ile się da, a potem wychodzimy razem. Ostatnio było wszystko fajnie, bawimy się razem, osobno, cmokamy się, ale już wypił kilka głębszych i widzę, że już siedzi przy największych cyckach na całej sali, wywalonych na wierzch, to nic, że sztuczne, że babie wali z paszczy, jest zauroczony, wciąga go otchłań, zatraca się, odpływa... widzę to... Szturcham go, nic nie pomaga... Reagują oboje natychmiast gdy zwracam się do jej męża... Mnie się, łajza nie boi, ale dostać tak od obcego faceta - trzeźwieje od razu :/ Przykro mi bardzo...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-12-05 17:21:57

re: Gdy on flirtuje z inną (na twoich oczach!)

Nie ma nic tragiczniejszego niż to że mężczyzna którego kochasz mówi Ci po 4 latach wspólnego mieszkania że już nie chce z Tobą być. I to wszystko z dnia na dzień. A robiłam dla niego wszystko, sprzątałam, gotowałam i wspierałam go jak tylko mogłam. Świat mi się zawalił. Mimo wszystko czułam że muszę go mieć. Zamówiłam rytuał ze strony urok-milosny.pl i na całe szczęscie udało się. Znowu mieszkamy razem a ja jestem przeszczęśliwa.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ziumnal
(Ocena: 5)
2014-10-03 21:45:44

re: Gdy on flirtuje z inną (na twoich oczach!)

Flirt to jeszcze nic złego, ale upewniłabym się programem szpiegowskim NinjaLogger czy nie ma przypadkiem nic więcej za uszami...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-05 22:52:45

Dlaczego wszędzie wyświetla się jakieś głupie zdanie o kimś, kto ma 22 lata i za rok wyznaczoną datę ślubu?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-02-26 15:49:39

„Papilocie! Mam 22 lata, za rok wyznaczoną datę ślubu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-02-26 15:39:47

„Papilocie! Mam 22 lata, za rok wyznaczoną datę ślubu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-06 17:43:47

„Papilocie! Mam 22 lata, za rok wyznaczoną datę ślubu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-04 14:29:59

„Papilocie! Mam 22 lata, za rok wyznaczoną datę ślubu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-12-29 18:56:49

ale zrypany artykuł a moze ja sama flirtuje z innymi facetami na oczach mojego i co ? a wiecie co najgorzej mnie wkurza ze my jestesmy zawsze ta słabsza gorsza plcia a on jest takim panem i wladca tfu kto w ogole pisze te artykuly? masakra to on powinien nas w sobie rozkochac on powinien sie starac nie czuc ze jest najwazniejszy dbac o nasze dobro kupowac prezenciki itp a jak flirtuje z inna to koniec jezu czy to takie trudne to nie prawda ze nie ma milosci idealnej szukajcie sobie faceta ktory tak was pokocha ze nie bedzie swiata widzial po za wami! taki nie bedzie nigdy flirtowal z inna i nigdy mu sie nie znudzicie.jestem realistka :) sama mam takiego faceta.a teraz czekam na uszczypliwe komentarze od zazdrosnikow:P:P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-12-29 11:14:12

ale czemu ona jest winna ona mogła nie wiedziec ze facet ma kogos. To on swidomie zarywa do innej nie ona. Wiec jemu powinnas strzelic w pysk

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz