Dziecko z gwałtu: usunąć czy urodzić? (Szokujące wyznania kobiet, które to przeżyły)

18 Stycznia 2017

Z tej sytuacji nie ma dobrego wyjścia. Przeczytaj, dlaczego się na to zdecydowały.

dziecko z gwałtu

Gdyby proponowane w ubiegłym roku zmiany w prawie aborcyjnym weszły w życie, o takich historiach słyszelibyśmy w Polsce niemal codziennie. Rygorystyczny projekt ustawy zakładał zakaz usuwania ciąży nawet w przypadku gwałtu. Ofiary zwyrodnialców miałyby rodzić niechciane dzieci i wychowywać potomstwo oprawcy. Wbrew swojej woli. A wszystko w ramach ochrony życia. Każdego innego, tylko nie matki.

Czy to oznacza, że w krajach, gdzie usunięcie ciąży powstałej w wyniku czynu zabronionego jest legalne i społecznie akceptowalne, takie dzieci się nie rodzą? Nie. Zgwałcone kobiety często decydują się na ten heroiczny krok. Wciąż pozostaje jednak otwarte pytanie, czy z perspektywy czasu nadal uważają poród za najlepsze rozwiązanie…

Wiemy to z pierwszej ręki. Doświadczone przez los internautki pozwoliły sobie na szczere wyznania. W aplikacji Whisper, służącej do anonimowego zdradzania sekretów, zdradziły jak wygląda życie matki dziecka z gwałtu. To wstrząsająca lektura.

Zobacz również: LIST: „Koleżanka chce urodzić dziecko z gwałtu. Powinna je usunąć!”

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (17)
ocena
4.8/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2018-01-19 03:40:28

Czyli jednak aborcja to nie jedyna wyjście nawet z tej sytuacji.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
facet
(Ocena: 1)
2017-01-29 12:13:09

Jak ja "lubię" takie pieprzenie:" wszystko w ramach ochrony życia. Każdego innego, tylko nie matki." To sugeruje, że poród po gwałcie, jest w jakiś niewytłumaczalny sposób dużo bardziej niebezpieczny dla życia niż poród dziecka z miłości. Używaj argumentów prawdziwych i racjonalnych, inaczej wychodzisz na idiotkę, a sprawie się nie przysługujesz. Gwałt jest czymś, co nigdy kobiecie, czy mężczyźnie nie powinien się przytrafić, ale przecież są tabletki "po", rozwiązujące sytuację w sposób skuteczny, a nie wymagające aborcji. No tak, ale jeśli się nie myśli, to potem pretensje garbatego, że ma dzieci krzywe. Kochane Panie, radzę stosować najprostszy zabieg, myślenie, zawsze, nawet zamiast, a przynajmniej "po".

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2018-02-23 14:02:35

Dla mnie to przenośnia. Tu nie chodzi o ochronę życia "fizycznego" matki tylko "życia" jako jego jakości oraz spójności psychicznej. Fakt, iż "żyć" lub "nie żyć" dziecka zostało porównane do żyć "godnie" lub "niegodnie" matki.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-19 21:59:31

Jestem osoba wierzaca, ale w takich przypadkach uważam, ze kobieta powinna mieć wybor i przede wszystkim odpowiednie wsparcie i opiekę, przed i po podjęciu decyzji. W pełni podziwiam kobiety, które urodziny i wychowują dzień z gwaltu, sa dowodem jak milosc moze być bezgraniczna. Ale niektórzy są za slaby psychicznie na taki heroizm. Nie jestem w żaden sposób upowazniona, by je potępiać. Zwłaszcza, ze sama nie mogę być,pewna co bym czula w podobnej sytuacji.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-20 23:33:38

Ładnie napisane.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-19 12:05:50

O proszę, chyba jakieś wielkie zwolenniczki aborcji usunely mój komentarz

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-19 11:54:46

Podobno nie można oceniać jeśli nie było się w takiej sytuacji ale faktycznie decyzja o wychowaniu takiego dziecka To rozsądny wybór. W końcu T i tak połowa nas, to nie tylko dziecko gwalciciela! W genach przekazuje sie malo najwazniejsze to wychowanie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-19 11:51:29

Podziwiam kobiety które urodziły dziecko z gwałtu. Myślę ze zachowalabym się tak samo. Choć to trudna sytuacja to dziecko nie jest niczemu winne, można je wychować na porządnego człowieka. Kobiety które usunely zmagają się później z wątpliwościami i rozterkami ze może jednak źle zrobiły...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-19 00:33:25

Gwałty często zdarzają się za zamkniętymi drzwiami- pijany mąż bierze co che, bo jet panem. Kobiety zachodzą w niechciane ciąże i MUSZĄ urodzić któreś z rzędu dziecko, wychować je i udawać z tego powodu szczęśliwe, bo przecież Matka Polka nie może nie chcieć dziecka. Jak się przyzna, ze nieplanowane i nie wyrabia już psychicznie i fizycznie to jej będą powtarzać jak mantrę "trzeba się było zabezpieczać"... no tak przy dochodzie 1500 zł i 7 dzieci do wykarmienia założyć sobie np. spiralę za tysiaka, kupić tabletki za 50 zł/miesiąc lub zaproponować pijanemu agresywnemu mężowi użycie prezerwatywy superbezpiecznej, albo za radą co poniektórych zostawić faceta i iść z dzieciakami pod most... albo usunąć sobie wszystkie narządy, no bo to dla gwałconej kobiety ofiary przemocy zajebsta rada i grnialne wyjście, albo wyjechać za granicę i podwiązać jajniki za kilka tysięcy, a mężowi nakłamać, że pewnie do spa jedzie, bo we wsi koło gospodyń organizuje, albo poinformować agresora, że nie będą uprawiać seksu, bo naprawdę wiele to w tej sytuacji da. Jak słyszę trzeba było to, trzeba było tamto, a teraz masz babo za karę spierniczone życie bo masz jajniki, a nie siurka, to nie wiem czy mi się bardziej chce śmiać, płakać czy rzygać takimi mądrosciami ludowymi wygłaszanymi przez nastolatki albo kobiety żyjące w dobrobycie, które nie widzą nic wiecej poza czubkiem własnego nosa.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-19 08:30:44

W PUNKT!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-20 08:27:16

W pewnym sensie masz racje, ale z drugiej strony człowiek jest kowalem swojego losu i jaka NORMALNA kobieta będzie z facetem który już od początku przejawia objawy agresji, alkoholizmu itp, albo zacznie tak robić gdy ona będzie w ciąży, lub zaraz po porodzie. Jasne, że łatwo jest mówić "zrób to, zrób tamto", nie każdy ma pomoc rodziny ALE jak ktoś się zaprze to sobie pomoże. Jest wiele ludzi którzy pomagają takim kobietom, a najgorsze co można zrobić to zostać z takim, marnować życie sobie i swoim dzieciom.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-20 23:49:06

A co jeśli od razu nie przejawia agresji, a po 4 dziecku wpadnie w alkoholizm, bo np straci pracę czy znajdzie kochankę? Również uważam, że każdy jest kowalem- studiowałam, wybrałam odpowiedzialnego faceta, mamy dobry zawód, kupilismy sami mieszkanie, budujemy dom, mamy 2 dzieci, ale nigdy nie zgodzę się na takie beztroskie strofowanie kobiet- masz babo co chciałaś... bo nigdy nie wiemy jak nasze życie się potoczy i co nas spotka.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
MonikA
(Ocena: 5)
2017-07-23 16:39:09

Brawo!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-18 18:51:31

Każdy ma inna psychikę, jeżeli kobieta nie ma problemu z taka sytuacja i uważa, ze poradzi, sobie bezproblemowo, to jej wybor.Ja bym nie zdecydowala, się na urodzenie dziecka z gwałtu, ponieważ bylabym nie szczesliwa i tego szczęścia nie mogłabym dac dziecku, oddac do domu dziecka, tez bym nie mogla.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-18 13:01:51

Jeśli chce urodzić to niech to zrobi, ale jeśli nie chce nikt nie powinien jej oceniac, a tym bardziej próbować odebrać jej taka mozliwosc.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-01-18 08:41:34

Propaganda ciężki poziom. Może napiszcie o tym jak kobiety popadają w depresję, jak niektóre próbują się zabić, jak niektóre nienawidzą tego dziecka ale nie oddadzą bo przecież " co ludzie powiedzą" albo teksty " ta jasne zgwałcili Cię, sama dałaś", może napiszcie o tym jak kobieta popełniła samobójstwo jak poczuła pierwsze ruchy dziecka po okrutnym gwałcie (rodzina jej nie pozwoliła usunąć). Może napiszcie też o tym jakie są przypadki, że właśnie dzieci anonimowych gwałcicieli w przyszłości się wiążą i wychodzą z tego komplikacje ? A może napiszcie, że niektóre kobiety rodząc dzieci gwłacicieli mogą przepłacić to zdrowiem ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz