Spór o miejsce pochówku prezydenta

15 Kwietnia 2010

Zapadła ostateczna decyzja – prezydent Kaczyński wraz z żoną zostaną pochowani na Wawelu - obok marszałka Piłsudskiego i królów Polski.

Katedra na Wawelu w Krakowie
>

W kilka dni od tragicznego wypadku, gdy emocje powoli zaczęły opadać, okazało się, że czas podjąć istotną decyzję – gdzie para prezydencka powinna zostać pochowana? Warszawa wydawała się dla wielu Polaków rozwiązaniem oczywistym, a jednak najbliżsi zmarłych wybrali inne miejsce. To już pewne, że Lech i Maria Kaczyńscy spoczną na Wawelu – obok marszałka Piłsudskiego i królów Polski.

Opinie naszych rodaków na ten temat są niezwykle podzielone, jednak zdecydowana większość jest przeciwna takiemu rozwiązaniu. Ich zdaniem pomysł trąci niepotrzebnym patosem i jest efektem tak zwanej „potrzeby chwili”. We wczorajszym numerze Gazety Wyborczej ukazało się kilka trafnych opinii historyków, filozofów oraz duchownych. Wszyscy są zgodni – prezydent zasługuje na wyjątkowe miejsce, ale Wawel to nekropolia królewska, a nie prezydencka.

Jednak, choćby pomysł chowania polityka w miejscu zarezerwowanym dla królów budził w nas najgorsze emocje, organizowanie demonstracji w okresie żałoby narodowej nie leży w dobrym tonie i jest wręcz oburzające. Po raz kolejny potwierdza się, że popadanie ze skrajności w skrajność jest naszą narodową specjalnością.

Natasza Lasky

Zobacz także:

Wasze listy: „Nasze serca krwawią”

Polskie szkoły w żałobie ZDJĘCIA

 

Strony

Komentarze (1034)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-21 12:41:25

zgłoś do usunięcia Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz Proszę u usunięcie tego komentarza, ponieważ ... Zmarłym należy się szacunek- zgadzam się. To co się wydarzyło jest niezaprzeczalną tragedią. Ale ten pogrzeb to przesada. Nie byłam, oglądałam tylko urywek relacji telewizyjnej. Wawel powinien być miejscem spoczynku dla osób, które w sposób szczególny wpisały się w historię Polski. Prezydentura Śp. Pana Kaczyńskiego nie odznaczała się niczym szczególnym ani przełomowym. Zginął tragicznie (Prezydent Narutowicz też i nie został pochowany na Wawelu) i odczwam pewien niepokój, czy za 20-30 lat podręczniki historii, opisując postać L.K., nie ograniczą się do lakonicznego stwierdzenia: Prezydent w latach 2005- 2010, zginął w katastrofie lotniczej.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 00:31:11

[*]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 23:17:21

jak to nie zrobił nic?! bez niego bylibyśmy gównem,a nie narodem!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 16:56:22

Więc przed jego kadencją uważałaś się za gówno? Tak jak i 38mln Polaków (Ach nie przepraszam, przecież według ciebie przez te wszystkie stulecia nie byliśmy narodem prawda?). Twoja wypowiedź jest taka żałosna, że nawet nie ma po co jej krytykować, bo każdy wie że to co piszesz to jakaś prostacka bzdura.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 20:59:33

Jestem zszokowana tym, jak media ogłupili ludzi, i jak wiele informacji było zatajane przed polskimi widzami. Polacy byli sterowani jak marionetki i stąd właśnie biora się komentarze typu nie powinien byc pochowany na Wawelu, byłmarnym prezydentem idt. Dopiero po ich tragicznej śmierci okazało sie jakimi ludźmi naprawde byli kaczyńscy. Pani Kaczyńska, świetnie znala 4 języki którymi często się posługiwąła przy wizytach zagranicznych delegacji. Prezydent podobno znał rosyjski i dość dobrze francuski ale nie afiszowal się z tym tak jak inne szuje typu Sikorski, a tłumacz i tak zawsze powinien byc na spotkaniach międzynarodowych polityków. Tak samo oboje byli wykształceni, on byl profesorem, i naprawdę BARDZO DUŻO ZROBIŁ DLA POLSKI! Działał w solidarności, założył muzeum powstania warszawskiego, miał głowę na karku i wiedział jak zmniejszyć kryzys poprzez niewproadzenie euro, już o Katyniu nie wspomnę jak sie starał, żeby w końcu przełamać to zakłamanie, dbał o historię narodu jak nikt inny, utrzymywał bardzo dobre stosunki zagraniczne co niestety okazało się dopiero teraz. Obydwoje byli bardzo dobrymi ludźmi, wykształconymi, patriotami, kochającymi siebie nawzajem. Lech Kaczyński był świetnym prezydentem, za każdym razem się wzruszam gdy go pokazują w telewizji, przy tej przejmującej muzyce. Nie rozumiem jak można być tak ciemnym, żeby dać się sterować prze ztelewizje. Czy nie wydawało wam się podejrzanym, że pokazują jedynie jego przejęzyczenia, i to że żona( co według mnie w ogóle nie było śmieszne ani niestosowne) poszła po kanapki dla niego? I tylko to ludzie o nim wiedzieli. Nie wiem jak można go było zmieszać tak strasznie z błotem! Było tak, że PO sobie powiedziało po wyborach, ok Kaczyński wygrałeś ale pożałujesz tej wygranej aż ci się odechce byc prezydentem- to były moje przypuszczenia już od początku ale teraz widac, że miałam rację. Wysterowali was- Po, media, dlatego nadal jeszcze mówią niektórzy, że byl złym prezydentem. Przebudźcie się z tego amoku. Cieszę się z jednej strony, że teraz wiele ludzi myśli inaczej i zobaczyło w nim prezydenta, ale boję sie o nasz kraj bo po jego śmierci zostały nam same szuje, które obchodzi tylko własna kariera a nie kraj. A jeśli chodzi o Wawel jestem w 100% za tym, żeby go tam pochowali, zasłużył na to.Zobaczycie, że za kilka, kilkanaście lat w będzie się mówiło o nim jako o wielkim polaku i nikt nie będzie kwestionował jego pochówku na Wawelu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 23:27:53

Świetnie to ujęłaś dziewczyno. Mam takie samo zdanie. Ja go doceniam i mam nadzieje, że w końcu inni też go docenią.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 23:47:43

Ojejku ludzie przeczytajcie nasza konstytucje, prezydent ma jedynie funkcje reprezentacyjne, posiada bardza małą cząstke wladzy i szlak mnie trafia jak ktos mi mowi ile zrobil dla kraju!!!!! A utrudniał jak cholera, na calym swiecie sie z niego nabijali. Nie mozna mu odmowic zasług w Solidarnosci, ani udanego cieplego małżeństawa oraz wsponialej i kochajacej żony i nie nam do cholery oceniac czy byl godny czy nie. Oceni go historia, a uwalanie go błotem czy wychwalanie pod niebiosa jest skrajna głupota. Wawel to nie cmetarz komunalny i tyle. Pokoj im dusza i ludzie nie zapominajcie ze oplakujemy tez pozosałe 94 ofiar a nie tylko prezydenta, ja go nie wybierałam, ale żal mi człowieka i wyrazam wielki szacunek dla instytucji samego w sobie Prezydenta, ale sadze ze ....Wawel jest nie podpowiedni, i ktos podjał bardzo zła decyzje...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 23:49:33

Ojejku ludzie przeczytajcie nasza konstytucje, prezydent ma jedynie funkcje reprezentacyjne, posiada bardza małą cząstke wladzy i szlak mnie trafia jak ktos mi mowi ile zrobil dla kraju!!!!! A utrudniał jak cholera, na calym swiecie sie z niego nabijali. Nie mozna mu odmowic zasług w Solidarnosci, ani udanego cieplego małżeństawa oraz wsponialej i kochajacej żony i nie nam do cholery oceniac czy byl godny czy nie. Oceni go historia, a uwalanie go błotem czy wychwalanie pod niebiosa jest skrajna głupota. Wawel to nie cmetarz komunalny i tyle. Pokoj im dusza i ludzie nie zapominajcie ze oplakujemy tez pozosałe 94 ofiar a nie tylko prezydenta, ja go nie wybierałam, ale żal mi człowieka i wyrazam wielki szacunek dla instytucji samego w sobie Prezydenta, ale sadze ze ....Wawel jest nie podpowiedni, i ktos podjał bardzo zła decyzje... oceniono ocen pozytywnie ocen negatywnie 1 1 ocen

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 00:07:46

Ja widzę, że co niektórzy ludzie nadal będą bandą idiotów. Mam nadzieje, że Bóg wan wybaczy. Ale zważcie uwagę na to, że prezydent mógł blokować wiele ustaw i również wprowadzać nowe i przede wszystkim współpracował z władzami innych krajów. A jeśli wy tak kochacie TUSKA TO ZOBACZYMY CZY WASZE ZDANIE NA JEGO TEMAT SIĘ ZMIENI, ale uprzedzam wtedy to ja będę się śmiała, a wy płakać nad swym losem. Ja postanowię was wkurzyć i napisze, że Tusk to kompletny idiota i złodziej!!!!!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 00:58:24

Ale ty jestes głupia. Pokazywali w mediach, jescze jak jako bracia wchodzili w politykę, że w jakiejs tam gazecie niemieckiej chyba napisali o blizniakach, i to na tyle smiechu z niego za granicą. Jak masz jescze jakies przyklady to podaj, chętnie poczytam. Ogólnie miał bardzo dobre kontakty w wieloma krajami zagranicznymi, co teraz bardzo dobrze widac, a ty dalej chyba przez dziurkę od klucza patrzysz!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 01:00:00

Tez będę brechtac z tych wszystkich debili co tak go kochali, przekonacie się ze za Kaczynskiego bylo lepiej i jescze bedziecie za nim tesknic, zobaczycie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 01:04:55

Widzę duzo komentarzy typu, był złym prezydentem, nic nie zrobił dla POlski. Co do komentarzy, które się opowiadały za Kaczyńskim to posypało się wiele wyjaśnień i przykładów, które jasno orbrazowały, że był on naprawdę dobrze dawał sobie radę na tym stanowisku. Więc teraz proszę, piszcie, czemu był złym prezydentem według was, co w nim takiego było? Wypiszcie wady, które przeważały na tym, że był złym prezydentem, bo ja niestety nie znalazłam prawie wcale. Tylko nie piszcie, że był mało medialny, niski, i słabym dyplomatą( teraz widać, że był bardzo dobrym dyplomatą i utrzymywał dobre kontakty z wieloma krajami nie tylko w Europie ale także w Ameryce PŁd, czym sama byłam zaskoczona). Wypiszcie coś konkretnego, coś o rządzeniu, o czymś co zrobił i teraz jest na niekorzyść kraju.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 13:48:18

Dokładnie. Nich ktoś ta jakies racjonalne przykłady a nie. Chyba za dużo Wojewódzkiego się niektóry tu naoglądali.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 16:28:21

Nie mam ochoty siedzieć do rana przy laptopie i wymieniać. Dlatego streszczę. -Zniszczył relację między Polską a Rosją -Zniszczył już i tak nie najlepszą relację między Polską a Niemcami -Prowadził politykę podporządkowaną USA. -Podczas ważnych uroczystości nie reprezentował dobrze Polski -Zamiast przeprowadzania reform które są Polsce potrzebne spędzał czas na wyszukiwaniu haków na konkurencję (słynne już teczki, wywlekanie na światło dzienne jakiś bzdur) -Wydał ponad 3mln(nasze pieniądze) na Świątynię Opatrzności Bożej. (Bo tego właśnie potrzebował nasz kraj żeby gospodarka trochę ruszyła prawda?) -jako głowa państwa zachował się nieodpowiedzialnie lecąc do Gruzji podczas działań wojennych.( zwolnił też wtedy pilota który lądował awaryjnie aby zapobiec katastrofie samolotu. Najwyraźniej ON zawsze wie lepiej niż jakiś tam pilot nie?)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 18:27:09

Ludzie skąd wy się wyrwaliście? W USA NIGDY, powtarzam nNIGDY nie zaistaniałaby taka sytuacja jak u nas. Tam nikt na prezydenta złego słowa nie powie, głowa panstwa jest dla nich jak bóstwo, to co powie jest świete, i chwalą pezydenta przed każdym narodem. W większości domów wisi flaga amerykańska. To co się dzieje u nas jest nie do pomyślenia. Do dzIs nie rozumiem, jak można się odnosic do prezydenta z takim chamstwem, zobojętnieniem i brakiem szacunku. Dopiero po śmierci zauważono, że przecież Lech KAczyński również umie się uśmiechać a stroje Pierwszej Damy są synonimem kobiecej elegancji i wzorem do naśladowania dla kobiet w Europie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 18:48:53

Przenieś się do Chin. Tam nie można wyrażać swojej dezaprobaty dotyczącej władzy i panuje wszechobecna cenzura, a propaganda przechodzi ludzkie pojęcie. Byłabyś zachwycona. A co do Kaczyńskiego, to Polacy nie traktują go jak ,,bóstwo'' bo mają swój mózg i widzą co zrobił z naszym krajem. Poza tym widać że nie zrozumiałaś tamtej wypowiedzi. Chodziło o to że jego polityka opierała się na służalczości Polski wobec USA a nie na wzorowaniu się na nich! Pusta makówko.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 19:32:51

Ludzie jacy wy jesteście głupii, o co wy sie wykłócacie? Prezydent i tak nie żuje i was dzięki bogu nie uslyszy i nic nie zmieni. to czy cos zrobil dla kraju czy nie to juz nie was zasrany biznes wy jestescie i tak malymi ludzmi i gówno zrocicie wykłucając si etylko myslicie ze bendo was sie pytac o co kolwiek? hha idiotyzm

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-18 23:25:45

Boże co za bzdury! Także ci streszczę wszystkie jego zasługi, bo wcale nie jest ich mało! Przykłady:1. Napisałaś, ze zniszczył relacje między Polską a Rosją- stek idiotyzmów. To, że prowadził stanowczą politykę, wobec niej to bardzo dobrze, przynajmniej raz było widać, że Polska to nie kraj z kompleksami. Kaczyński stanowczo i otwarcie mówił o naszych potrzebach jako kraju, o własnych propozycjach, wyrażał zdecydowanie swoje zdanie, dzięki temu nie wyszliśmy na skulonych kundli, którymi można sterować jak się da( niestety Tusk jest taką marionetką Putina i obawiam się, że znowu staniemy się dla Rosji małym, łatwym pionkiem)2. Stworzył Muzeum Powstania Warszawskiego w 18 miesięcy, a wcześniej przez tyle lat nikt tego nie zrobił. 3.To, że zainwestował w Świątynię Opatrzności Bożej to chyba nie dziwne- 95% Polaków jest katolikami, starał się dbać o to na czym nam zależy( a ty jak jesteś w mniejszości to się nie odzywaj burku nie ochrzczony i zrozum też, że nie prezydent jest od gospodarki, bo w naszym kraju jest coś takieog jak podział władz ale i tak widać, że jestś niedoinformowana co do tego)4.Bardzo dobrze, że "powyjmował" teczki. Chociaż raz ktoś przeciwstawił się chultajom i złodziejom w polskiej polityce. Kaczyński pokazał, przez to jakich mamy ludzi w polityce, którzy udają świętoszkówa nieźle oszukują i manipulją wszystkim na własną korzyść. Po co nam oszuści w polityce?Wiadomo, że tzreba się za nich wziąść i ich wypieprzyć(ale skoro ty jesteś za złodziejami no to chyba sama masz coś na sumieniu, że tak ich bronisz) Kaczyński był uczciwy, bo gdyby PO chciało to by się do wnętrza ziemi dokopało a by mu wyciągnęło cokolwiek z przeszłości, zeby go upokorzyć. Jednak nie udało się- to mówi samo za siebie.4 Działał, przez tyle czasu w Solidarności obok Wałęsy.5 Lecąc do Gruzji, namówił inne głowy państwa i otwarcie przeciwstawiał się działaniom rosyjskim w Gruzji, po raz kolejny pokazał, że nie da się tak łatwo zastraszyć i stłamszyć jak te inne sprzedawczyki, działał w imię dobra.6. Dbał jak nikt inny o pamięć ofiar Katyńskich, to on po tylu latach zabiegał bardzoej niż inni aby oddać im należytą cześć i honor( w przeciwieństwie do Pana Kwaśniewskiego, który po pijanemu dukał coś nad grobami prawie się chwiejąc- to jego tzrebabyło za to zmieszać z błotem.7. Poza tym był wyjątkowym patriotą, był uczciwy, niezakłamany, otwarty, każde przemówienie mówił z sensem z głowy, bez kartki w przeciwieństeiw do innych, zależało mu jedynie na dobru Polski, znał język rosyjski i trochę francuski( nie chwalił się tym tak jak np, pożal się Boże Sikorski, przecież i tak na rozmowach międzynarodowych powinien być tłumacz przysięgły),8 Prowadził bardzo dobre relacje z innymi krajami( co po propagandzie telewizyjnej okazało się dopiero teraz), nie tylko z krajami Europy Srodkowej ale także Ameryki PŁD!.9. Sprzeciwiając się wprowadzeniu Euro, uchronił nas od mega głębokiego kryzysu tak jak w Grecji. 10. Był mądrym, wykształconym człowiekiem. Nie chce mi się już wypisywać więcej, mam nadzieję, że przekonałaś się już, że to co napisałaś to wierótne bzdury, w dodatku bez żadnego poparcia. To są argumenty, że był dobrym prezydentem, i należy mu się pochówek na Wawelu. Jak komuś jescze coś nie pasuje to współczuje głupoty, wróćcie się lepiej na lekcję WOSu, bo jak narazie co niektórzy tutaj to reprezentują wiedzę tak tragiczną jak wypadek w Smoleńsku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-19 23:48:53

Brawo!!!! Ale i tak jeszcze są setki zasług nie wymienionych przez nas wszystkich.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 19:52:07

pochowajmy Kaczyńskich w piramidzie Cheopsa, bo co tam Wawel

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 19:27:00

Moim zdaniem on nie zasługuje na to, aby tam spocząć. Nie będę tłuaczyc dla czego, bo zaraz posypią się negatywne opinie tych wszystkich pseudo patriotów kochających wielce naszego byłego pana prezydenta. Powiem tylko tyle, że między królami, a takim prezydentem jak był on jest kolosalna różnica. Nie powinien leżeć z nimi. Takie jest moje zdanie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 15:25:12

Poprawiam się: rosyjski język znali.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 15:24:15

Zadzam się z "anonim". Ojciec mojej koleżanki miał lecieć tym samolotem. Jednak pojechał samochodem. Opowiadał, że nie było tam żadnej mgły. Pozatym piloci znali angielski. Kaczyński śpieszył się na uroczystości. Może ktoś był uczciwy i chciał im powiedzieć żeby lecieli gdzie indziej lądować bo wiedział co mają w planach rosjanie. Po za tym czytałam że ktoś z wieży kontrolnej po tej katastrofie zostawił list i popełnił samobójstwo. Myśle, że samolot prezydencki od tak się nie rozbił. Może jednak to był zamach?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 15:51:26

To był zamach! Przecież samolot wyleciał w powietrze przed uderzeniem w kolejne drzewa, a jest to potwierdzone, że nie mógł już wtedy wybuchnąć. A na jednym filmiku słychać najpierw: " Dawać gnata", potem: "Nie zabijacie nas! My żyjemy!". Tylko, że już po tych słowach słychać tylko strzały. Przypominam, że to było ledwie 3 minuty po wypadku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 14:45:49

Ludzie! Obudźcie się wreszcie! To nie była żadna katastrofa tylko zamach! Zobaczycie co się jutro będzie działo, gdy przywódcy wielu krajów zbiorą się w jednym miejscu. Putin to kolejny Stalin. Zdobył to co chciał. Teraz wszyscy go uważają za wielkiego przyjaciela Polski, tak pięknie się zachował... Najpierw kłamstwa o mgle- dziennikarz tvn24 mówił że żadnej mgły nie było. Poźniej widocznie kazali mu siedzieć cicho i jacyś "świadkowie" stwierdzili że mgła jednak była. Póżniej, że piloci rosyjskiego nie znali, Okazało się że znali. No to może pilot był winny? bo nie posłuchał żeby lądować w Moskwie ? i z czarnymi skrzynkami też czekali w Rosji na Polaków ?? nie wierzę. nie ten czas, nie Ci ludzie, nie ten kraj, nie ten cel... (*) Jeszcze Polska nie zginęła ...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 10:10:21

Oglądnijcie program Druga atrona medalu z panią Marią Kaczyńską popłakłam sie gdy mów ła ze chce aby ludzi zobaczyli naprawde kim jets jej mąż i zeby zmienili o nim zdanie takie, które pokazywały fałszywe media...;(:(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 13:37:16

Oglądałam to, bardzo smutne ;( JA zawsze byłam za Kaczyńskim i było mi przykro ze ludzie tak z niego szydzili. NAwet po śmierci nie dają mu spokoju...przeciez te planowane demonstracje to istna głupota, żal i wstyd na cały świat!!! Poza tym nie rozumiem jednego raptem wszyscy tacy wielbiciele królów i poetów się zrobili, a tak to na histori czy polskim w statki grali kurde. Absolutnie mi nie przeszkadza to ze tam go pochowają. Niech się tak stanie i koniec a kto bedzie protestował jutro powinien byc skazany a potępienie. WSTYD!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 21:03:32

Tak samo płakałam jak to oglądałam. Tak mi przykro jest teraz naprawdę. Szkoda, że tak się starali o dobro Polski i zażycia nie usłyszeli ani jednego dobrego słowa. Zawsze jak ich pokazują w tv przy tej wzruszającej muzye, płaczę jak bóbr.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 21:06:40

Popieram Cię w 100 %, masz świętą rację, Cieszś się, że ktoś w końcu przemówił mądrze., bo co niektórzy to umieją powiedzieć jedynie, że był mało medialny i to koniec argumentów dla których byłzłym prezydentem.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-04-17 22:33:35

a ja się nie zgadzam...nie zrobił przecież nic...nie powinien zostać pochowany na wawelu tylko w warszawie...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz