Druh Jacek wykorzystywał dzieci na obozach

14 Maja 2009

Za dnia był wzorowym wychowawcą, a nocami wykorzystywał chłopców.

Druh Jacek wykorzystywał dzieci na obozach

Jacek P. ma zaledwie 23 lata, ale ciążą na nim oskarżenia o wykorzystywanie podopiecznych podczas obozów harcerskich. Sam był druhem, często się modlił, znajomi mówią, że chciał zostać księdzem, jednak pod tym płaszczykiem niemal świętej osoby krył się okrutny zboczeniec i zwyrodnialec.

Sposób, w jaki wykorzystywał nastolatków, bazował na zaufaniu, którym obdarzyli swojego wychowawcę. Jacek P. bezwzględnie wykorzystywał to, że chłopcy go podziwiali. 16-letni Tomek opowiedział dziennikarzom „Super Expressu” o niecnych praktykach druha, pod którego opieką się znalazł, gdy miał 14 lat:

„Zawsze, gdy chodziliśmy się kąpać, kazał nam się rozbierać do naga i nas obserwował. Koledze, np. kazał obracać się dookoła, aby dokładnie sprawdzić, czy jest czysty. Wykorzystywał różne okazje, by się do nas przytulić czy nas objąć. Mnie podczas jakiejś przepychanki dwa razy złapał za krocze. Ja zacząłem się bać i go unikać. To przyszedł w nocy do mojego namiotu. Myślał, że śpię i zaczął mnie obmacywać…”.

Sam stwarzał sytuacje, w których mógł być z chłopcami sam na sam. Ofiarę, którą sobie upatrzył, wywoływał na salę gimnastyczną albo do toalety, potem obmacywał, namawiał do onanizmu. Jeśli spotkał się z protestami, obracał wszystko w żart. Jeśli zauważył, że chłopczyk poddaje się jego sugestiom i się boi, przystępował do ataku.

„Tak było między innymi z 13-letnim Dawidem. Pedofil całkowicie uzależnił go od siebie, najpierw wiele razy onanizował, a potem dwa razy analnie brutalnie zgwałcił, zasłaniając dziecku ręką usta, by nikt nie usłyszał jęku rozpaczy i wołania o pomoc! Dawid (13 l.) - tak jak kilku chłopców - był wykorzystywany wiele razy” ("Super Express").

To właśnie Dawid opowiedział rodzicom o wszystkim, co zrobił mu druh. Ci od razu powiadomili policję i prokuraturę, które podejrzewają, że ofiar może być więcej.

Jacek P. od razu trafił do aresztu. Za popełnione przestępstwa (molestowanie seksualne i groźby karalne) na 9 chłopcach (w wieku od 11 do 15 lat) grozi mu 12 lat więzienia.

O wszelkich przypadkach podejrzanych zachowań należy mówić rodzicom. Ważne też, aby utrzymywać z dzieckiem kontakt, by nie bało się mówić o swoich problemach.

Zobacz także:

Sprzedał 1,5-roczną córeczkę

Robert Bielawski w połowie lat 90. porwał swoją córkę i do tej pory nie ujawnił, co z nią zrobił. Sąd skazał go na 15 lat więzienia.

Pokazywali przedszkolakom brutalne zdjęcia

Czy zdjęcia tortur i egzekucji powinny być ilustracją zajęć o prawach człowieka dla kilkuletnich dzieci?

Strony

Komentarze (218)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2009-08-24 15:08:18

az przykro się czyta takie rzeczy..kiedy człowiek 7 lat byłw harcerstwie, też ZHR, najwspanialsze czasy, i mimo ze juz mineło kolejne 7 lat jak nie ejstem w harcerstwie, to mam przyjaviół z tamtad i to takich najwspanialszych i najwierniejszych;) a tu takie coś..jaja mu uciać i tyle

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-12 19:24:52

„Papilocie! Mam 22 lata, za rok wyznaczoną datę ślubu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-07-07 11:55:56

Biedne dzieciaki, oj biedne. Sam wiem, jak to jest, gdy młodsi druhowie do granic zawierzają komuś z kadry. To przykre, gdy ktoś taki się nawinie. Sam jestem drużynowym i wiem, jak ci chłopcy potrafią się przywiązać (zresztą nie tylko, druhenki także) a tu nagle napatoczy ci się taki bydlak i to perfidnie wykorzysta. I aż w żołądku mnie ściska jak patrzę na zdjęcie tego bydlaka i dostrzegam plakietkę z napisem ZHR naszytą nad kieszenią. Bez obrazy, ale polegając na moim kilkunastoletnim doświadczeniu mogę stwierdzić, że to ZHR w odróżnieniu do ZHP jest bardziej no.. Jakby to ująć.. Religijny. Nie mówię, że ZHP jest gorsze, ale jednak co ZHR to ZHR, a tego gnoja to powinni, jak dla mnie, to na dożywocie do pierdla wsadzić. Bo co to ma być 12 lat? Wyjdzie po 12 latach i będzie chciał robić krzywdę chłopcom, to i tak znajdzie ku temu okazję.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-08-18 23:53:26

w głowie się nie mieści że z mojego kochanego ZHR

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-07-03 16:53:54

Co za pedofill . Biedne dzieciaki .;(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-15 18:32:00

"Dajcie szanse wymiarowi sprawiedliwości, narwańcy."

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-15 16:25:00

Takim ludziom ewentualnie urwać jaja

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-12 16:46:00

[quote="Gosc"]dziwne jestem 10 lat z zhpie jerzdze regulanie na obozy, druhów i druhen jest wszedzie pelno, sama prowadze gromade zuchową i nigdy nawet na terenie całego Krakowa (gdyż wiadomosci u harcerzy rozchodza sie z szybkoscia plotki w szkołach wiedzielibysmy w pierwszej kolejnosci) nie było takich sytuacji ani nawet plotek. nasz szczep liczy 150 osób... Przykre jest to ze gdy na zbiórce na zimowisku biwaku, dzieci chca Cię przytulić to w ludzie (nie rodzice nie harcerze) traktuja to własnie jak przejaw pedofilstwa:/ i tym sposobem gdy jakiś smyk płacze nie możemy go nawet przytulić bo to jest karalne... chore uogólnianie!!!! bo jeden harcerz to pedofil=reszta też. :/[/quote] Pomijając błędy ortograficzne, masz rację. Mnie zuchy często chcą przytulić. Tak po przyjacielsku. Ale nie zgadzam się na to, bo się boje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-12 01:06:00

dziwne jestem 10 lat z zhpie jerzdze regulanie na obozy, druhów i druhen jest wszedzie pelno, sama prowadze gromade zuchową i nigdy nawet na terenie całego Krakowa (gdyż wiadomosci u harcerzy rozchodza sie z szybkoscia plotki w szkołach wiedzielibysmy w pierwszej kolejnosci) nie było takich sytuacji ani nawet plotek. nasz szczep liczy 150 osób... Przykre jest to ze gdy na zbiórce na zimowisku biwaku, dzieci chca Cię przytulić to w ludzie (nie rodzice nie harcerze) traktuja to własnie jak przejaw pedofilstwa:/ i tym sposobem gdy jakiś smyk płacze nie możemy go nawet przytulić bo to jest karalne... chore uogólnianie!!!! bo jeden harcerz to pedofil=reszta też. :/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-09 20:33:00

Organizacja nie moze byc 'swieta'... Tu chodzi o ludzi. Zreszta on nie jest jeszcze winny, pamietajcie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-08 21:51:00

[quote="Gosc"][quote][b]Gosc[/b] Takie rzeczy tylko w ZHR ;P[/quote] no proste bo ZHR-y to by sie tylko jeb*ły[/quote] Doprawdy? Skąd ta pewność?? Ja już nie chcę wymieniać, czego ja się o ZHP-ie nasłyszałam... A co widziałam... Też tacy święci to WY nie jesteście!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-08 21:46:00

To prawda, że nawet w ZHR zdarzają się jakieś odchyły. A ten "druh" będzie miał NAPRAWDĘ wielkie problemy w sądzie harcerskim, oj będzie...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz